To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-07
Łódź: Zakup uzupełniający do dwóch systemów do krioablacji zakupionych z programu POLKARD 2010
Numer ogłoszenia: 75647 - 2011; data zamieszczenia: 07.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54073 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 2 im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6393452, 6393453, 6393458, faks 042 6393452.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup uzupełniający do dwóch systemów do krioablacji zakupionych z programu POLKARD 2010.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Cewnik balonowy Arctic Front 28 mm (możliwość wymiany po dostawie na 23 mm) - 8 szt. Koszulka sterowalna FlexCath 12 Fr - 8 szt. Przewód gazowy 203CX - 8 szt. Przewód elektryczny - 8 szt. Cewnik Freezor Xtra 1 - 1 szt. Cewnik Freezor Xtra 3 - 1 szt. Wynegocjowano dodatkowy jeden Cewnik Freezor Xtra 3..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.16.50.00 - Przyrządy do kriochirurgii i krioterapii .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDTRONIC POLAND Sp. z o.o., ul. Ostrobramska 101,, 04-041 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 124070,00
Oferta z najniższą ceną: 124070,00 / Oferta z najwyższą ceną: 124070,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa faktyczna i prawna: - zamówienie podstawowe udzielono w dniu 09.11.2010 (okres 3 lat zachowany) i - szacunkowa wartość zamówienia poniżej 20% wartości zamówienia podstawowego i - zamawiany towar musi być w pełni kompatybilny z urządzeniami zakupionymi w postępowaniu podstawowym oferowanym przez firmę Medtronic i - zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu ograniczonego i - Zamawiający przewidział udzielenie zamówienia uzupełniajacego w ogłoszeniu o zamówieniu 2010/S 203-309667 z dnia 19/10/2010 w sekcji II.1.5) ppkt. 5) /Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 7 ustawy w zakresie dostaw cewników punktowych i balonowych wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem,do wysokości maks. 20 % wartości zamówienia podstawowego./
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Adaptacja pomieszczeń i warsztatów szkolnych" w ramach projektu pn.: "Ekologiczny mechanik"
- Wydzielenie stref pożarowych w budynku XXV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi - Etap 3
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 7 w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu: CardioSense, w podziale na zadania (części).
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego".
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" przy XLVII Liceum Ogólnokształcącym im. Stanisława Staszica w Łodzi, ul. Czernika nr 1/3.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego z podziałem na 5 pakietów
- "Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Gminnego Ośrodka Zdrowia w Nowym Żmigrodzie"
- "Przebudowa pomieszczeń w budynku głównym Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. na potrzeby Oddziału Geriatrycznego wraz z wyposażeniem"
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku II postępowanie
- RZP-25/KS/2025 - Rozbudowa głównego źródła tlenu dla szpitalnej instalacji tlenu medycznego.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.