eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › DOSTAWĘ SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO DLA JEDNOSTEK UNIWERSYTETU W BIAŁYMSTOKU.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-12

Białystok: DOSTAWĘ SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO DLA JEDNOSTEK UNIWERSYTETU W BIAŁYMSTOKU.
Numer ogłoszenia: 75646 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7457117, faks 085 745 70 73.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwb.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO DLA JEDNOSTEK UNIWERSYTETU W BIAŁYMSTOKU..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego wraz z montażem dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku w ilościach: zadanie nr 1: projektor multimedialny - 4 szt., ekran projekcyjny - 2 szt., tablica interaktywna mobilna - 1 szt., tablica interaktywna- 1szt., stolik przenośny rzutnika multimedialnego - 1 szt, roboty elektryczne związane z montażem elementów wyposażenia multimedialnego; zadanie nr 2: projektor multimedialny z montażem pod sufitem - 3 szt., projektor multimedialny - 1 szt.; zadanie nr 3: projektor multimedialny wraz z uchwytem sufitowym - 3 szt., ekran projekcyjny - 3 szt., głośniki aktywne - 3 szt., montaż; projektor multimedialny - 1 szt.; zadanie nr 4: projektor multimedialny - 1 szt.; zadanie nr 5: projektor multimedialny - 1 szt., ekran projekcyjny ręcznie rozwijany - szt. 1, uchwyt sufitowy do projektora z zamocowaniem - szt. 1, komplet okablowania sygnałowego - 1 szt., montaż, zestaw głośnikowy z montażem - 1 szt.; zadanie 6: projektor multimedialny - 3 szt., monitor profesjonalny - 1 szt., uniwersalny uchwyt do projektora z zamocowaniem do sufitu - 1 szt., ekran projekcyjny - 1 szt., montaż; zadanie 7:rzutnik multimedialny z ramieniem sufitowym - 1 szt., montaż; zadanie 8: sprzęt nagłaśniający; zadanie 9: projektor przenośny - 1 szt., ekran przenośny - 1 szt., prezenter - 1 szt.; zadanie 10: projektor multimedialny - 1 szt.; zgodnie z wymaganiami określonymi w Szczegółowym formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1, 51.10.00.00-3, 32.00.00.00-3, 32.32.12.00-1, 38.65.21.20-7, 30.23.20.00-4, 30.23.13.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują przynajmniej dwie (2) dostawy sprzętu multimedialnego, każda o wartości nie mniejszej niż: dla zadania 1 - 30 000,00 z brutto, dla zadania 5 - 4 000,00 zł brutto, dla zadania 2 - 15 000,00 zł brutto, dla zadania 8: 22 000,00 zł brutto, dla zadania 3, 6 - 8 000,00 zł brutto, dla zadania 7, 9, 10 - 2 000 zł brutto; a w przypadku składania oferty na kilka zadań na kwotę odpowiadającą maksymalnej wartości tego zadania, którego wartość jest najwyższa. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 6 SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH: Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, potwierdzających odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE WNOSZENIA OFERTY WSPÓLNEJ PRZEZ DWÓCH LUB WIĘCEJ WYKONAWCÓW: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). 2) W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być sporządzone tak jak zapisano w SIWZ w pkt 10 ppkt 19 OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT. 3) Dokumenty ppkt 1) powinny być złożone przez każdy podmiot (każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru. 4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców. Pkt 10 ppkt 19 SIWZ OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT: Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku przedsiębiorcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze (lub np. w ewidencji działalności gospodarczej). Do oferty należy dołączyć dokument lub pełnomocnictwo (oryginał pełnomocnictwa lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza), z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument lub pełnomocnictwo muszą być integralną częścią oferty: a) pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika; b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem, c) spółka cywilna dołącza w/w pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika w/w pełnomocnictwo, kopie umowy spółki cywilnej lub uchwałę - poświadczone za zgodność z oryginałem.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian do niniejszej umowy w zakresie terminu wykonania zamówienia w sytuacji wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w momencie zawierania umowy lub nie udostępnienia przez Wykonawcę robót budowlanych pomieszczeń do montażu sprzętu multimedialnego (dotyczy tylko Zadania nr 1).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.uwb.edu.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet w Białymstoku, Dział Zamówień Publicznych ul. M. Skłodowskiej - Curie 14, 15-097 Białystok, piętro V, p. 503.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2012 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet w Białymstoku, Kancelaria Ogólna, ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok, piętro X, p. 1008...

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Auli dydaktyczno-widowiskowej z łącznikiem Wydziału Pedagogiki i Psychologii, ul. Świerkowa 20, Uniwersytetu w Białymstoku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Auli dydaktyczno-widowiskowej z łącznikiem Wydziału Pedagogiki i Psychologii, ul. Świerkowa 20, Uniwersytetu w Białymstoku w ilościach: projektor multimedialny - 4 szt., ekran projekcyjny - 2 szt., tablica interaktywna mobilna - 1 szt., tablica interaktywna- 1 szt., stolik przenośny rzutnika multimedialnego - 1 szt, roboty elektryczne związane z montażem elementów wyposażenia multimedialnego; zgodnie z wymaganiami określonymi w Szczegółowym formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 38.65.21.20-7, 38.65.34.00-1, 51.10.00.00-3, 32.00.00.00-3, 32.32.12.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu multimedialnego dla Wydziału Pedagogiki i Psychologii, ul. Świerkowa 20, 15-328 Białystok.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego dla Wydziału Pedagogiki i Psychologii, ul. Świerkowa 20, 15-328 Białystok w ilościach: projektor multimedialny z montażem pod sufitem - 3 szt., projektor multimedialny-1 szt.; zgodnie z wymaganiami określonymi w Szczegółowym formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 38.65.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu multimedialnego dla Wydziału Filologicznego, Plac Uniwersytecki 1; 15-420 Białystok.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego dla Wydziału Filologicznego, Plac Uniwersytecki 1; 15-420 Białystok w ilościach: projektor multimedialny wraz z uchwytem sufitowym - 3 szt., ekran projekcyjny - 3 szt., głośniki aktywne - 3 szt., montaż; projektor multimedialny - 1 szt.; zgodnie z wymaganiami określonymi w Szczegółowym formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu multimedialnego dla Rady Uczelnianej Samorządu Doktorantów UwB, ul M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa projektora multimedialnego dla Rady Uczelnianej Samorządu Doktorantów UwB, ul M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok; zgodnie z wymaganiami określonymi w Szczegółowym formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu multimedialnego dla Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych, ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego dla Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych, ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok w ilościach: projektor multimedialny - 1 szt., ekran projekcyjny ręcznie rozwijany - szt. 1, uchwyt sufitowy do projektora z zamocowaniem - szt. 1, komplet okablowania sygnałowego - 1 szt., montaż, zestaw głośnikowy z montażem - 1 szt.; zgodnie z wymaganiami określonymi w Szczegółowym formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu multimedialnego dla Instytut Biologii, ul. Świerkowa 20B oraz Instytutu Chemii (budynek Dziekanatu Wydziału Biologiczno-Chemicznego) ul. Pogodna 65 w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego dla Instytut Biologii, ul. Świerkowa 20B oraz Instytutu Chemii (budynek Dziekanatu Wydziału Biologiczno-Chemicznego) ul. Pogodna 65 w Białymstoku w ilościach: projektor multimedialny - 3 szt., monitor profesjonalny - 1 szt., uniwersalny uchwyt do projektora z zamocowaniem do sufitu - 1 szt., ekran projekcyjny - 1 szt., montaż; zgodnie z wymaganiami określonymi w Szczegółowym formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa sprzętu multimedialnego dla Wydziału Prawa, ul. Mickiewicza 1, 15-213 Białystok.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego dla Wydziału Prawa, ul. Mickiewicza 1, 15-213 Białystok w ilościach: rzutnik multimedialny z ramieniem sufitowym - 1 szt., montaż; zgodnie z wymaganiami określonymi w Szczegółowym formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa sprzętu multimedialnego dla Wydziału Prawa, ul. Mickiewicza 1, 15-213 Białystok.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu nagłaśniającego dla Wydziału Prawa, ul. Mickiewicza 1, 15-213 Białystok zgodnie z wymaganiami określonymi w Szczegółowym formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa sprzętu multimedialnego dla BIBLIOTEKI UNIWERSYTECKIEJ im. J. Giedroycia UwB, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 14A ,15-097 Białystok.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego dla BIBLIOTEKI UNIWERSYTECKIEJ im. J. Giedroycia UwB, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 14A ,15-097 Białystok w ilościach: projektor przenośny - 1 szt., ekran przenośny - 1 szt., prezenter - 1 szt.; zgodnie z wymaganiami określonymi w Szczegółowym formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1, 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa sprzętu multimedialnego dla Biura Pełnomocnika Rektora ds. Osób Niepełnosprawnych, Dom Studenta nr 3 ul. Pogodna 65, 15-365, Białystok.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa projektora multimedialnego dla Biura Pełnomocnika Rektora ds. Osób Niepełnosprawnych, Dom Studenta nr 3 ul. Pogodna 65, 15-365, Białystok w.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.