eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyraków › Budowa kanalizacji sanitarnej w ramach programu poprawy gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Żyraków - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-08

Żyraków: Budowa kanalizacji sanitarnej w ramach programu poprawy gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Żyraków - etap II
Numer ogłoszenia: 75637 - 2014; data zamieszczenia: 08.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żyraków , 39-204 Żyraków, woj. podkarpackie, tel. 014 680 71 21, faks 014 680 71 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w ramach programu poprawy gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Żyraków - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. wykonanie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Bobrowej, dz. nr 368, 321, 361, 362, 360/4, 363, 365/3: Przedmiot zamówienia szczegółowo określa: a) Projekt budowlany odcinka sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Bobrowej, dz. nr 368, 321, 361, 362, 360/4, 363, 365/3 b) Przedmiar robót odcinka sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Bobrowej dz. nr 368, 321, 361, 362, 360/4, 363, 365/3 c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla operacji pn. Program poprawy gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Żyraków - etap II Uwaga: Zamówienie obejmuje wykonanie tylko i wyłącznie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej od studni oznaczonej w projekcie symbolem S do studni N44 (poprzez studnie S1, S2, S3, S4, S5). Pozostały zakres rzeczowy projektu budowlanego nie jest objęty niniejszym zamówieniem. 2. wykonanie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Bobrowej, dz. nr 342, 348/3, 348/4, 348/1, 343: Przedmiot zamówienia szczegółowo określa: a) Projekt budowlany odcinka sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Bobrowej dz. nr 342, 348/3, 348/4, 348/1, 343 b) Przedmiar robót odcinka sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Bobrowej dz. nr 342, 348/3, 348/4, 348/1, 343 c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla operacji pn. Program poprawy gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Żyraków - etap II Uwaga: Zamówienie obejmuje wykonanie tylko i wyłącznie odcinków sieci kanalizacji sanitarnej: 1) od studni oznaczonej w projekcie symbolem S1 do studni A (poprzez studnie S2, S3, S4, S5), 2) od studni oznaczonej w projekcie symbolem S5 do studni B (poprzez studnię S7) Pozostały zakres rzeczowy projektu budowlanego nie jest objęty niniejszym zamówieniem. 3. budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami, przepompowniami ścieków - etap II wraz z instalacją zalicznikową przepompowni P1 i P2 w miejscowości Bobrowa przysiółek Zakącie: Przedmiot zamówienia szczegółowo określa: a) Projekt budowlany - Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i pompowaniami ścieków w miejscowości Bobrowa przysiółek Zakącie b) Przedmiar robót: Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i pompowaniami ścieków w miejscowości Bobrowa przysiółek Zakącie - etap II Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i pompowniami ścieków w miejscowości Bobrowa przysiółek Zakącie - Przyłącza i instalacja zalicznikowa przepompowni P1 i P2 c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla operacji pn. Program poprawy gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Żyraków - etap II Uwaga: Zamówienie obejmuje wykonanie: 1) odcinka sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej od studni oznaczonej w projekcie symbolem SW do pompowni P1 (poprzez studnię rozprężną SR2), 2) odcinka sieci kanalizacji sanitarnej od pompowni P1 do studni S45 (poprzez studnie S27, S34, S35, S36, S37, S38, S39, S40, S41, S42, S43, S44, S45) 3) odcinka sieci kanalizacji sanitarnej od studni S35 do S1 4) odcinka sieci kanalizacji sanitarnej od pompowni P2 do studni S12 (poprzez studnię S1) 5) odcinka sieci kanalizacji sanitarnej od studni S1 do S2 6) odcinka sieci kanalizacji sanitarnej od studni S44 do S44.1 7) odcinka sieci kanalizacji sanitarnej od studni S34 do S50 (poprzez studnie S46, S47, S48, S49) 8) odcinka sieci kanalizacji sanitarnej od studni S23 do S26 (poprzez studnie S24, S25) 9) odcinka sieci kanalizacji sanitarnej od studni S10 do S11 10) odcinka rurociągu tłocznego od granicy pasa drogowego na wysokości działki nr 640 do granicy pasa drogowego na działce nr 1535/1 oraz odcinka na wysokości studni S12 do pompowni P2 11) pompowni oznaczonych w projekcie symbolem P1 i P2 12) zewnętrznych odcinków instalacji elektrycznej do pompowni P1 i P2 (instalacja zalicznikowa) 13) dowiezienie ziemi z wykopów pod podwyższenie pompowni P2, która jest zlokalizowana w terenie zalewowym W trakcie przebudowy drogi (dz. Nr 1428/1) wykonano wszystkie roboty związane z budową sieci kanalizacji sanitarnej znajdujących się w pasie drogowym, w tym także odcinki przyłączy, które zostały zaślepione poza granicą pasa drogowego. Dalszy ciąg zaślepionych rurociągów należy wykonać w ramach przedmiotowego zamówienia tj. dokończenie odcinków przyłączy od studni S29, S30, S32, S15, S8, S9. Na projekcie zagospodarowania terenu (rys. nr 1) kolorem żółtym zostały oznaczone odcinki sieci, które są zrealizowane. Pozostały zakres rzeczowy projektu budowlanego nie jest objęty niniejszym zamówieniem 4. budowa odcinka sieci kanalizacji grawitacyjnej z przyłączami w m. Góra Motyczna: Przedmiot zamówienia szczegółowo określa: a) Projekt budowlany odcinków sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w m. Góra Motyczna b) Przedmiar robót - Odcinek sieci kanalizacji grawitacyjnej z przyłączami w m. Góra Motyczna c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla operacji pn. Program poprawy gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Żyraków - etap II Uwaga: Zamówienie obejmuje wykonanie tylko i wyłącznie odcinków sieci kanalizacji sanitarnej: 1) od studni oznaczonej w projekcie symbolem S3 do studni S3.5 (poprzez studnie S3.1, S3.2, S3.3, S3.4) 2) od studni oznaczonej w projekcie symbolem S3.1 do studni S3.1 gwiazdka 3) od studni oznaczonej w projekcie symbolem S3.3 do studni S3.3 gwiazdka 4) od studni oznaczonej w projekcie symbolem S4 do studni S15 (poprzez studnie S5, S6, S7, S8, S9, S10, S11, S12, S13, S14) Pozostały zakres rzeczowy projektu budowlanego nie jest objęty niniejszym zamówieniem. 5. budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, przepompowniami wraz przyłączami energetycznymi we wsi Korzeniów - etap IV: Przedmiot zamówienia szczegółowo określa: a) Projekt budowlany: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, przepompowaniami wraz z przyłączami energetycznymi we wsi Korzeniów - etap IV Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami we wsi Korzeniów - etap IV - uzupełnienie b) Przedmiar robót - Sieć kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, przepompowniami wraz z przyłączami energetycznymi we wsi Korzeniów, Gmina Żyraków - IV etap c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla operacji pn. Program poprawy gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Żyraków - etap II Zamówienie obejmuje cały zakres objęty w/w dokumentacją. 6. budowa kanalizacji sanitarnej wraz z pompowniami ścieków i ich zasilaniem energetycznym w m. Straszęcin wraz z przyłączem elektroenergetycznym zalicznikowym dla projektowanych pompowni ścieków - Straszęcin pompownia P2 - II etap: Przedmiot zamówienia szczegółowo określa: a) Projekt budowlany - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami, odpływami kanalizacyjnymi i przepompowniami ścieków z ich instalacją elektryczną oraz zjazdami do pompowni w m. Zawierzbie, Straszęcin, Korzeniów. b) Przedmiar robót: Budowa kanalizacji sanitarnej Straszęcin - etap II Przyłącz elektroenergetyczny zalicznikowy dla projektowanych pompowni ścieków Straszęcin pompowania P2 c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla operacji pn. Program poprawy gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Żyraków - etap II Uwaga: Zamówienie obejmuje wykonanie: 1) odcinka sieci kanalizacji sanitarnej od studni oznaczonej w projekcie symbolem E12 do studni E12.3 (poprzez studnię E12.1, E12.2), 2) odcinka sieci kanalizacji sanitarnej od studni E12.1 do E12.5 3) odcinka sieci kanalizacji sanitarnej od studni E13 do E13.1 4) odcinka sieci kanalizacji sanitarnej od pompowni P2 do D10 (poprzez studnie D1, D2, D3, D4, D5, D6, D7, D8, D9, D10) 5) odcinka sieci kanalizacji sanitarnej od studni D7 do studni D7.1 6) pompowni oznaczonej w projekcie symbolem P2 7) zewnętrznych odcinków instalacji elektrycznej do pompowni P2 (instalacja zalicznikowa) W trakcie przebudowy drogi (dz. Nr 58) wykonano wszystkie roboty związane z budową sieci kanalizacji sanitarnej znajdujących się w pasie drogowym. Pozostały zakres rzeczowy projektu budowlanego nie jest objęty niniejszym zamówieniem 7. budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wola Wielka - pompownia PA: Przedmiot zamówienia szczegółowo określa: a) Projektu budowlany - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, odpływami kanalizacyjnym i pompownią ścieków z instalacją elektryczną w m. Wola Wielka b) Przedmiar robót - Kanalizacja sanitarna w m. Wola Wielka - pompownia PA c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla operacji pn. Program poprawy gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Żyraków - etap II Zamówienie obejmuje cały zakres objęty w/w dokumentacją. 8. budowa kanalizacji sanitarnej wraz z pompowniami ścieków i ich zasilaniem energetycznym w m. Zawierzbie wraz z przyłączem elektroenergetycznym zalicznikowym dla projektowanych pompowni ścieków - Zawierzbie pompownie Pz1, Pz5: Przedmiot zamówienia szczegółowo określa: a) Projekt budowlany - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami, odpływami kanalizacyjnymi i przepompowniami ścieków z ich instalacją elektryczną oraz zjazdami do pompowni w m. Zawierzbie, Straszęcin, Korzeniów b) Przedmiar robót: Budowa kanalizacji sanitarnej Zawierzbie Przyłącz elektroenergetyczny zalicznikowy dla projektowanych pompowni ścieków Zawierzbie pompowanie Pz1, Pz5 c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla operacji pn. Program poprawy gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Żyraków - etap II Uwaga: Zamówienie obejmuje wykonanie: 1) odcinka sieci kanalizacji sanitarnej od studni B1 do B12 (poprzez studnie B1, B2, B3, B4, B5, B6, B6 prim, B7, B8, B9, B10, B11) 2) odcinka sieci kanalizacji sanitarnej od studni B4 do B4.1 3) odcinka sieci kanalizacji sanitarnej od studni B10 do B10.1 4) odcinka sieci kanalizacji sanitarnej od studni B10 do B10.4 5) odcinka sieci kanalizacji sanitarnej od studni B11 do B11.1 6) odcinka sieci kanalizacji sanitarnej od studni A1 do A17 (poprzez studnie A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, A8, A9, A10, A11, A12, A13, A14, A15, A16) 7) odcinek rurociągu tłocznego od pompowni Pz1 do studni A4 8) odcinka sieci kanalizacji sanitarnej od studni A4.2 do pompowni Pz1 (poprzez studnie A4.1) 9) odcinka sieci kanalizacji sanitarnej od studni A5 do A5.2 (poprzez studnie A5.1) 10) odcinka sieci kanalizacji sanitarnej od studni A6 do A6.2 (poprzez studnie A6.1) 11) odcinka sieci kanalizacji sanitarnej od studni A8 do A8.2 (poprzez studnie A8.1) 12) odcinka sieci kanalizacji sanitarnej od studni A10 do A10.2 (poprzez studnie A10.1) 13) odcinka sieci kanalizacji sanitarnej od studni A10 do A10.6 (poprzez studnie A10.4, A10.5) 14) odcinka sieci kanalizacji sanitarnej od studni A10.5 do A10.8 15) odcinka sieci kanalizacji sanitarnej od studni A11 do A11.2 (poprzez studnie A11.1) 16) odcinka sieci kanalizacji sanitarnej od studni A13 do A13.2 (poprzez studnie A13.1) 17) odcinka sieci kanalizacji sanitarnej od studni A14 do A14.4 (poprzez studnie A14.1, A14.2, A14.3) 18) odcinek rurociągu tłocznego od pompowni Pz5 do studni A14 19) odcinka sieci kanalizacji sanitarnej od studni A12.4 do pompowni Pz5 (poprzez studnie A12.1, A12.2, A12.3) 20) odcinka sieci kanalizacji sanitarnej od studni C1 do C4 (poprzez studnie C2, C3) 21) odcinek sieci kanalizacji sanitarnej od studni C7 do pompowni P1 istniejącej (poprzez studnie C5, C6) 22) pompowni oznaczonych w projekcie symbolem Pz1 i Pz5 23) zewnętrznych odcinków instalacji elektrycznej do pompowni Pz1 i Pz5 (instalacja zalicznikowa) Pozostały zakres rzeczowy projektu budowlanego nie jest objęty niniejszym zamówieniem. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonanie wszystkich prac niezbędnych do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją techniczną, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz obowiązującymi przepisami w zakresie przedmiotu zamówienia. Zamówienie nie obejmuje zewnętrznych odcinków instalacji wewnętrznej kanalizacji sanitarnej do budynku. Przedmiot zamówienia obejmuje dodatkowo: a) doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego tj. wyrównanie terenu, plantowanie, zasianie trawy, odbudowę nawierzchni dróg, wjazdów, placów itp. b) kompleksową obsługę geodezyjną, c) wykonanie kamerowania rurociągów wraz z dostarczeniem nagrań na nośniku CD/DVD z możliwością identyfikacji kamerowanego odcinka sieci, d) oznakowanie budowy, e) wykonanie dokumentacji powykonawczej, f) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej z podziałem na średnice rurociągów i ich długości, g) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i przekazania go do użytku i poniesienia opłat z tym związanych, h) urządzenie terenu budowy oraz poniesienia kosztów z tym związanych, i) poniesienia ewentualnych kosztów naprawy zerwanych przez Wykonawcę sieci podziemnych, j) w przypadku zniszczeń lub uszkodzeń obiektów, urządzeń lub ich części w toku realizacji - naprawienia szkody lub doprowadzenia do stanu pierwotnego, k) pozostałych zadań wymienionych w SIWZ i załącznikach. Wszelkie nazwy własne materiałów, urządzeń, elementów wyposażenia itp. użyte w opisie przedmiotu zamówienia określają parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego i należy traktować je jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i elementów wyposażenia o parametrach równoważnych opisanym przez Zamawiającego w dokumentach składających się na SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego wybranemu wykonawcy robót budowlanych, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiącego nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 20 000 zł (dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy 60 9478 0000 0000 0228 2000 0070. 4. Jeżeli wadium składane jest w innej formie niż pieniądz, Zamawiający wymaga złożenia oryginału dokumentu potwierdzającego złożenie wadium. 5. Wadium, o którym mowa w pkt 8.4 należy złożyć w Kasie Urzędu Gminy w Żyrakowie, 39-204 Żyraków 137 (I piętro), natomiast kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty przetargowej. 6. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie, zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Pzp. Wykonawca, który składa wadium w pieniądzu, winien wskazać w druku oferty numer rachunku, na który Zamawiający winien zwrócić wadium. Wadium Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana będzie zwolnione wówczas, kiedy Wykonawca dostarczy wymagane zabezpieczenie należytego wykonania umowy i podpisze umowę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: (a) odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; (b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; (c) zawarcie Umowy w sprawie niniejszego zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. lub jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2 do SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ podpisane przez każdego z Wykonawców).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł brutto w ramach jednego zadania (jednej umowy), polegającą na budowie sieci kanalizacji sanitarnej lub/i wodociągowej lub/i kanalizacji deszczowej oraz załączy dowód dotyczący najważniejszej roboty, określający, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazujący, czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Dowodem może być poświadczenie lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty jeden wspólny wykaz na załączniku nr 4 do SIWZ wraz z dowodem określającym, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującym, czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2 do SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ podpisane przez każdego z Wykonawców).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w wykonaniu zamówienia będzie uczestniczyć co najmniej jedna osoba z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, która będzie pełnić obowiązki kierownika budowy o minimalnych wymaganiach: 1) wykształcenie wyższe techniczne, 2) uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (powyższe informacje należy przedstawić w załączniku nr 5 do SIWZ tj. wykazie osób) 3) 5 letni staż zawodowy licząc od daty wydania uprawnień budowlanych do dnia upływu terminu składania ofert, 4) udokumentowane doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi polegającymi na budowie kanalizacji sanitarnej w/w doświadczenie zawodowe i staż pracy należy przedstawić w wykazie osób (rubryka doświadczenie zawodowe) lub w osobnym opracowaniu załączonym do oferty, (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty jeden wspólny wykaz na załączniku nr 5 do SIWZ, oceniane będzie łączne dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia). Zamawiający określając wymagania dla każdej osoby w zakresie posiadania uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia, wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dotyczący posiadania wystarczającej sytuacji ekonomicznej do realizacji zamówienia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł 2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia minimum 200 000,00 zł. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawców).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem przestawionym na załączniku nr 1 do SIWZ, 2. Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ (jeżeli dotyczy), 3. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia (jeżeli dotyczy). 5. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W nawiązaniu do art. 144 ust.1 Pzp przewiduje się następujące zmiany umowy wraz z określeniem warunków tych zmian: 1. zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana: a) wstrzymaniem robót przez inspektora nadzoru inwestorskiego potwierdzonego wpisem w Dzienniku budowy pod warunkiem wystąpienia przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. b) wstrzymaniem robót przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, np. dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu, itp. c) działaniem siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody i utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowanej przez osoby trzecie, d) warunkami atmosferycznymi: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, realizację usług lub dostarczenie przedmiotu dostawy, w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów - to jest wystąpienie opadów deszczu w okresie dłuższym niż 20 dni. e) następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń; f) następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.; odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej; konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy; konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy; g) w przypadku, gdy właściciel działki przez którą przebiega projektowana kanalizacja z nieuzasadnionych przyczyn nie wyraża zgody na wejście w teren. h) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej. Przedłużenia terminu dokonuje się o długość okresu, w jakim roboty były wstrzymane. 2. zmiany osobowe: a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, b) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymogi SIWZ. 3. zmiana płatności: a) zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, (w tym zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy lub zmiany zakresu rzeczowego), a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie wykonawcy; b) miarkowanie wysokości kar umownych w okolicznościach wskazywanych w odpowiednich przepisach kodeksu cywilnego. 4. zmiany zakresu rzeczowego: a) zmniejszenie zakresu rzeczowego w związku z ograniczonymi możliwościami płatniczymi Zamawiającego. b) wykonanie świadczeń zamiennych (robót zamiennych), których wykonanie nie będzie wykraczało poza zakres określony w ofercie i nie zmieni wynagrodzenia wykonawcy. c) w przypadku zaistnienia istotnych okoliczności powodujących, że wykonanie umowy w zakresie przewidzianym w dokumentacji projektowej nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. d) w przypadku zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. e) zmniejszenie zakresu rzeczowego jeżeli po wykonaniu kompletnych odkrywek projektant stwierdzi braku konieczności wykonywania zaprojektowanych robót w całości np. rezygnacja z podsypki pod rurociąg w gruncie piaszczystym. f) w przypadku, gdy właściciel działki przez którą przebiega projektowana kanalizacja z nieuzasadnionych przyczyn nie wyraża zgody na wejście w teren. 5. pozostałe zmiany: a) zmiana wynagrodzenia w związku ze zmianą obowiązującej stawki VAT, b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; c) wydłużenie okresu rękojmi, o dowolny okres. d) dopuszcza się wszelkie zmiany niniejszej umowy pod warunkiem, że wynikają one z konieczności ich wprowadzenia na podstawie umowy o przyznanie pomocy nr 00122-6921-UM0900056/11 w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrakow.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Żyrakowie, 39-204 Żyraków 137, pokój nr 2 (parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2014 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Żyrakowie, 39-204 Żyraków 137, pokój nr 21 (sekretariat) - I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Operacja pn. Program poprawy gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Żyraków - etap II realizowany w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.