eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont pomieszczeń szkolnych - dwóch sal zajęć wraz z zapleczami w zakresie wymiany podłóg, malowania i wymiany stolarki drzwiowej w budynku Gimnazjum nr 46 przy ul. Kasprzaka 1/3 w Warszawie (sprawa nr 10/ZP/15)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-25

Warszawa: Remont pomieszczeń szkolnych - dwóch sal zajęć wraz z zapleczami w zakresie wymiany podłóg, malowania i wymiany stolarki drzwiowej w budynku Gimnazjum nr 46 przy ul. Kasprzaka 1/3 w Warszawie (sprawa nr 10/ZP/15)
Numer ogłoszenia: 75623 - 2015; data zamieszczenia: 25.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46989 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, faks 22 4435600.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń szkolnych - dwóch sal zajęć wraz z zapleczami w zakresie wymiany podłóg, malowania i wymiany stolarki drzwiowej w budynku Gimnazjum nr 46 przy ul. Kasprzaka 1/3 w Warszawie (sprawa nr 10/ZP/15).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem pomieszczeń w budynku Gimnazjum nr 46 przy ul. Kasprzaka 1/3 w Warszawie. Roboty budowlane dotyczą remontu dwóch sal zajęć wraz z zapleczami, w n/w zakresie: a) Kładzenie i wykładanie podłóg: ­ wymiana podłogi wraz z wykonaniem izolacji cieplnej, ­ trzykrotne lakierowanie podłóg, ­ wstawienie progów z kątownika ze stali nierdzewnej. b) Roboty malarskie: ­ przygotowanie podłoża pod malowanie- zeskrobanie farb, przetarcie i zagruntowanie, ­ miejscowa naprawa uszkodzonych tynków, ­ malowanie tynków wewnętrznych gładkich sufitów i ścian farbą emulsyjną (grunt i 2x farba akrylowa biała), ­ malowanie tynków wewnętrznych gładkich sufitów i ścian farbą emulsyjną (grunt i 2x farba akrylowa kolor), ­ malowanie lamperii emaliami akrylowymi, ­ malowanie podokienników, rur i grzejników, ­ wymiana kratek wentylacyjnych. c) Roboty w zakresie stolarki: ­ wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi, ­ zamontowanie narożników ochronnych na ościeżach drzwiowych. d) Roboty w zakresie instalacji elektrycznych: ­ wymiana opraw oświetleniowych świetlówkowych 2x49WT5, zapłon elektroniczny, ­ wymiana osprzętu elektrycznego, ­ wykonanie niezbędnych pomiarów przy montażu osprzętu i opraw. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót określa dokumentacja obejmująca: a) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, b) Przedmiar robót, który wskazuje zakres robót do wykonania. w/w dokumentacja stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. c) Wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 3) Zamówienie należy zrealizować w terminie od dnia 01.07.2015 r. do dnia 25.08.2015 r.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 19.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAL-BUD Paweł Borusiński, ul. Marszałkowska 62 lok. 59, 00-545 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71476,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58779,51

  • Oferta z najniższą ceną: 58627,78 / Oferta z najwyższą ceną: 99837,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.