eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przebudowa z rozbudową Przedszkola nr 283 przy ul. Puszczyka 6 w Warszawie - Etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-08

Warszawa: Przebudowa z rozbudową Przedszkola nr 283 przy ul. Puszczyka 6 w Warszawie - Etap II
Numer ogłoszenia: 75535 - 2016; data zamieszczenia: 08.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów , al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 443 71 01, faks 22 443 71 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa z rozbudową Przedszkola nr 283 przy ul. Puszczyka 6 w Warszawie - Etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa z rozbudową Przedszkola nr 283 przy ul. Puszczyka 6 w Warszawie - Etap II. Zakres robót budowlanych w etapie II obejmuje wykonanie rozbudowy przedszkola wraz z przebudowa pomieszczeń i obejmuje: 1. roboty architektoniczno-budowlane: Roboty rozbiórkowe: - wyburzenie ściany zewnętrznej oraz wskazanych w dokumentacji projektowej ścian działowych, - demontaż i utylizacja wskazanej stolarki drzwiowej i okiennej, naświetli nad otworami drzwiowymi, parapetów okiennych i osłon grzejników, - rozbiórka wskazanych w dokumentacji projektowej posadzek podłogowych, terakoty wykładziny oraz części parkietu, - rozbiórka obróbki, attyki ściany północnej rozbiórka i utylizacja papy dachowej - rozbiórka chodnika z kostki betonowej (materiał do ponownego wykorzystania). Roboty budowlane: - wykonanie wydzielenia strefy pożarowej poprzez uzupełnienia wskazanych ścian wewnętrznych w systemie suchej zabudowy systemowej, - izolacja przestrzeni istniejącego stropodachu, - wykonanie fundamentów wraz z wykonaniem izolacji poziomych i pionowych, - wykonanie ścian zewnętrznych, konstrukcji monolitycznych, ścian działowych i nadproży, - wykonanie stropu rastrowego oraz sufitu podwieszanego i ścianek z płyt gips.-karton, - wykonanie posadzek na gruncie, ułożenie terakoty, parkietu oraz niepalnej wykładziny dywanowej w pomieszczeniach, - wykonanie ściennych okładzin ceramicznych, cokolików i listew podłogowych z otworami rewizyjnymi, - wykonanie wieńca żelbetowego, ścianki attykowej w dobudowywanych częściach z izolacja termiczną i wykonaniem obróbek blacharskich, - montaż stolarki drzwiowej i okiennej oraz świetlika dachowego, - wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych, - wykonanie zabudowy kanałów wentylacyjnych w sali ruchowej, - tynkowanie i malowanie ścian i sufitów, - dostawa i montaż parapetów wewnętrznych i osłon grzejnikowych, - wykonanie otworów w ścianie i w stropie pod montaż przewodów wentylacyjnych, - wykonanie schodów betonowych przy wyjściu z szatni, - dostawa i montaż rolet p-poż o odporności ogniowej EW60 na oknach ściany szkoły przy granicy stref, - odtworzenie chodnika z kostki betonowej wzdłuż północnej ściany budynku (materiał z demontażu), - odtworzenie nawierzchni trawiastych, - dostawa i montaż wyposażenia zgodnie z dokumentacja projektową. UWAGA: Prace posadzkowe skoordynować z wykonaniem instalacji sanitarnych a prace tynkarskie z wykonaniem instalacji elektrycznych 2. roboty branży sanitarnej: Instalacja wodociągowa - wykonanie instalacji wody zimnej z rur z PP PN20, zaizolowanej otuliną termoizolacyjną z pianki PE, - wykonanie instalacji ciepłej z rur z PP PN20 Stabi. w posadzkach i bruzdach ściennych, zaizolowanej otuliną termoizolacyjną z pianki PE, - dostawa i montaż mieszacza termostatycznego oraz baterii umywalkowych bezdotykowych stojących, Urządzenia sanitarne zamontować wg wymagań architektonicznych. - dostawa i montaż tulei ochronnych przejść rur przez ściany konstrukcyjne i stropy z uszczelnieniem masą elastyczną. Instalacja hydrantów przeciwpożarowych. - wykonanie Instalacji wody zimnej przeciwpożarowej z rur stalowych ocynkowanych, posiadających świadectwo ZETOM, - dostawa i montaż dodatkowych hydrantów z wężem półsztywnym, Instalacja kanalizacji sanitarnej - wykonanie instalacji kanalizacyjnej naściennej z rur PVC i podpodłogowej z rur PVC kl. S wraz z włączeniem do kanalizacji istniejącej. - dostawa i montaż ceramiki sanitarnej i armatury: Instalacja kanalizacji deszczowej - wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej z rur i kształtek ciśnieniowych PEHDz włączeniem do wewnętrznej rury spustowej i podłączeniem do istniejącego przyłącza kanalizacji deszczowej - dostawa i montaż wpustów dachowych podgrzewanych z łapaczem liści i pokrywą ochronną , - wykonanie zabudowy i izolacji akustycznej rury spustowej. Instalacja centralnego ogrzewania - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z rur polipropylenowych wielowarstwowych stabilizowanych PN20 z wkładką aluminiową łączonych przez zgrzewanie, - wykonanie automatycznego odpowietrzenia instalacji z zaworami odcinającymi, - wykonania zabudowy pionów na ścianach i odpowietrzenia grzejników płytami g-k. z dostępem przez drzwiczki rewizyjne, - wykonanie przejść przez przegrody w rurach osłonowych z PVC, PP, PE o średnicy dwukrotnie większej od nominalnej średnicy przewodu wypełnionych materiałem nieagresywnym, elastycznym, - wykonanie izolacji przewodów rozprowadzających w kanałach i w posadzkach izolacją z pianki PE, - dostawa i montaż grzejników z automatycznym odpowietrzeniem, zaworami odcinającymi, termostatycznymi i głowicami termostatycznymi, - wykonanie obudów grzejników zabezpieczających przed dotykiem przez dzieci. Instalacja wentylacji mechanicznej pomieszczeń: Należy wykonać instalację wentylacji mechanicznej nawiewno - wyciągowej obsługującej przebudowywaną salę zajęć ruchowych i szatnię oraz WC z pomieszczeniem porządkowym. Pozostałe przebudowywane pomieszczenia będą wentylowane grawitacyjnie. SYSTEM N1 Obsługuje nawiew powietrza do wszystkich pomieszczeń, w których projektuje się wentylację mechaniczną, przy czym WC i pomieszczenie porządkowe wentylowane transferowo. - wykonanie kanału czerpnego i instalacji wentylacji nawiewnej kanałami z blachy ocynkowanej montowanymi do stropu konstrukcyjnego z dowiązaniem się do króćców centrali wentylacyjnej, - dostawa i montaż centrali nawiewno - wyciągowej o wydatku N 1 190 m3/h / W 780 m3/h, wyposażonej w filtr powietrza EU 4, nagrzewnicę elektryczną, wentylator nawiewny, wyciągowy oraz wymiennik krzyżowy i inne wymagane elementy, - dostawa i montaż czerpni ściennej usytuowanej nad drzwiami wejściowymi do szatni (spód na rzędnej + 2,53), - dostawa i montaż nawiewników i podłączenie do instalacji przewodami elastycznymi, - wykonanie izolacji kanałów nawiewnych wełną mineralną zabezpieczoną folią aluminiową, - dostawa i montaż automatyki i sterowania centrali nawiewno - wyciągowej SYSTEM W1 Obsługuje szatnię. Wywiew realizowany poprzez centralę nawiewno - wyciągową opisaną powyżej. - wykonanie instalacji wentylacji wywiewnej kanałami z blachy ocynkowanej montowanymi do stropu konstrukcyjnego lub ścian z dowiązaniem się do króćców centrali wentylacyjnej, - dostawa i montaż podstawy dachowej 400x400 i wyrzutni dachowej typ A/II 400x400 SYSTEM W2 Obsługuje WC i pomieszczenie porządkowe. - wykonanie instalacji wentylacji wyciągowej kanałami z blachy ocynkowanej montowanej do stropu konstrukcyjnego w przestrzeni stropu podwieszanego, - dostawa i montaż wentylatora wyciągowego wydzielonego tłumikami normowymiwraz z systemem sterowania, - dostawa i montaż podstawy dachowej i wyrzutni dachowej, - dostawa i montaż zaworów wyciągowych z podłączeniem kanałami elastycznymi do instalacji, 3. roboty branży elektrycznej: Zasilanie przedszkola pozostaje bez zmian do dalszej eksploatacji. W celu zasilenia instalacji w przebudowywanych i remontowanych pomieszczeniach rozdzielnice przedszkola należy zmodernizować. Układ pomiarowy bez zmian pozostaje do dalszej eksploatacji. Przedmiot zamówienia obejmuje instalacje wewnętrzne elektryczne w budynku: - instalacje oświetlenia podstawowego, - instalację oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, - instalację gniazd wtyczkowych ogólnych, - instalację zasilania wentylacji, - instalację połączeń wyrównawczych, - modernizację tablic elektrycznych. - przeciwpożarowy wyłącznik prądu w zakresie: - demontaże instalacji elektrycznych, - wykonanie bruzd pod instalacje oświetleniową, - wykonanie bruzd pod instalację gniazd wtyczkowych, - wykonanie otworów pod puszki instalacyjne, - układanie przewodów w wykutych bruzdach, - ułożenie przewodów teletechnicznych w rurach typu peschel, - gipsowanie bruzd z ułożonymi instalacjami, - montaż osprzętu elektrycznego (łączników i gniazd wtyczkowych, RJ45), - montaż opraw oświetlenia podstawowego, - montaż oprawy oświetlenia zewnętrznego, - montaż opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, -montaż zabezpieczeń w rozdzielnicach RE1, RE3,RE4,RE5, dla nowoprojektowanych obwodów elektrycznych, -montaż dodatkowego zabezpieczenia w rozdzielnicy RE2 (modernizowanej w etapie I) dla nowoprojektowanego obwodu z etapu II, - montaż obudowy 1x13 modułów dla zasilenia centrali wentylacyjnej, - podłączenie nowych obwodów w rozdzielnicach, - ułożenie przewodu dla przeciwpożarowego wyłącznika prądu, - montaż i podłączenie przeciwpożarowego wyłącznika prądu, - wykonanie pomiarów elektrycznych, - uszczelnienie przejść p.poż.. Dane części objętej rozbudową - ETAP II Powierzchnia zabudowy - 93, 09 m2 Powierzchnia użytkowa - 205, 48 m2 Wymagania związane z realizacja zamówienia Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić na podstawie umowy o pracę - w rozumieniu Kodeksu pracy - w pełnym wymiarze czasu pracy, osobę kierującą wykonaniem robót budowlanych (kierownika budowy) na cały okres realizacji Przedmiotu umowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej co najmniej w ograniczonym zakresie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również ww. treść stanowiąca załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz: a) Wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ b) Dokumentacja projektowa - załącznik nr 9a do SIWZ stanowiący równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy; c) Przedmiar robót - załącznik nr 9b do SIWZ; d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 9c do SIWZ stanowiąca równocześnie załącznik nr 3 do wzoru umowy..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych, o łącznej wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające polegać będą na wykonaniu robót będących powtórzeniem tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15.000,00 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 groszy).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał1 (tj. zakończył) co najmniej dwa zamówienia (umowy) polegające na wykonaniu roboty budowlanej w zakresie budowy2 budynku użyteczności publicznej3 o kubaturze każdego z budynków nie mniejszej niż 800 m3. UWAGA! 1 Za wykonaną robotę Zamawiający uzna taką robotę, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończony. 2 Pod pojęciem budowy należy rozumieć budowę w rozumieniu art.3 pkt 6) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U.2016.290 j. t. ze zm.); Zamawiający dopuszcza roboty budowlane związane z rozbudową/odbudowa/nadbudową istniejących budynków, jeżeli kubatura nowo powstałej części budynku (tj. rozbudowy/odbudowy/nadbudowy) była nie mniejsza niż 800 m3 3 Definicja budynku użyteczności publicznej określona została w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r., Nr 75, poz. 690 z późn zm.). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach wyszczególnionych w sekcji III pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonego oświadczenia i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności co najmniej jedną osobą: a) wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz. U. z 2016 r., Nr 290 z późn. zm); oraz b) wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz. U. z 2016 r., Nr 290 z późn. zm); oraz c) wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz. U. z 2016 r., Nr 290 z późn. zm); Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumencie wyszczególnionym w sekcji III pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentu musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

III.6.1) Dowodami dotyczącymi najważniejszych robót, o których mowa w sekcji III.4.1) Ogłoszenia są: a) poświadczenie; b) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a). Ww. dokumenty muszą zawierać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. 2. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej III.6.2) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych - innego/ych podmiotu/ów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim/i stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; c) charakter stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy PZP, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. III.6.3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III.6.4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1.Oświadczenie wymienione w pkt III.4.1) Ogłoszenia w zakresie: art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólnie (podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, tj. uprawnionych ich przedstawicieli lub przez umocowanego Pełnomocnika), potwierdzając iż określone przez Zamawiającego warunki spełniają razem. 2. Dokumenty wymienione w pkt III.4.1) Ogłoszenia winien przedłożyć jeden albo więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tak aby potwierdzić łączne spełnianie warunku, którego dotyczy. 3. Oświadczenie wymienione w pkt III.4.2.) Ogłoszenia winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna, tak aby samodzielnie potwierdzić brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza aby niniejszy dokument został złożony wspólnie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, lecz w takiej sytuacji na niniejszym dokumencie wymagany jest podpis każdego uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia. 4. Dokument wymieniony w pkt III.4.2) Ogłoszenia winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna, tak aby samodzielnie potwierdzić brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Dokument (odpowiedni) o którym mowa w pkt III.4.4) Ogłoszenia winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna tak aby samodzielnie potwierdzić brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza aby niniejszy dokument został złożony wspólnie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, lecz w takiej sytuacji na niniejszym dokumencie wymagany jest podpis każdego uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W odniesieniu do art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie wydłużenia terminu zakończenia Przedmiotu umowy określonego w § 2 ust. 1 wzoru umowy 1) w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych w trakcie realizacji robót, których realizacja ma wpływ na termin realizacji Przedmiotu umowy z zastrzeżeniem, że okres wydłużenia terminu realizacji nastąpi o okres potrzebny do zrealizowania ww. robót zamiennych, 2) w przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych w trakcie realizacji robót, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy, 3) w przypadku wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających ze względów technologicznych prowadzenie robót pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, z zastrzeżeniem, że okres wydłużenia terminu realizacji Przedmiotu umowy nastąpi o okres trwania przerw w realizacji robót spowodowanych ww. warunkami pogodowymi i przerwy te są udokumentowane odpowiednimi zapisami w Dzienniku Budowy potwierdzonymi przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 4) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi, 5) w następstwie wykraczających poza terminy określone w KPA procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnych mających wpływ na terminy realizacji zamówienia, 6) ujawnienia w trakcie robót urządzeń podziemnych, elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja nie wynika z map uzbrojenia uzgodnionych przez ZUD lub dokumentacji projektowej, 7) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa, 8) ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 9) działania siły wyższej. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji: 1) bez zwiększenia wynagrodzenia za wykonanie Przedmiotu umowy określonego w § 3 ust. 1 wzoru umowy w przypadku wystąpienia robót zamiennych, z powodu: uzasadnionych zmian proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę w zakresie sposobu wykonania Przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; aktualizacji materiałów/urządzeń których użycie przewidziano przy realizacji przedmiotu zamówienia z uwagi na zmianę technologiczną; zaprzestania produkcji materiałów/urządzeń, których użycie przewidziano przy realizacji przedmiotu zamówienia; zmiany przepisów prawa budowlanego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Dopuszczalne są zamiany projektowanych materiałów na materiały, spełniające parametry techniczne lub o wyższych parametrach niż określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, 2) w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia za wykonanie Przedmiotu umowy określonego w § 3 ust. 1 wzoru umowy w przypadku, gdy wykonanie części zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, 3) w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia za wykonanie Przedmiotu umowy określonego w § 3 ust. 1 wzoru umowy w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany osób odpowiedzialnych odpowiednio za: nadzór zamówienia ze strony Wykonawcy i ze strony Zamawiającego, w szczególności z powodu zdarzeń losowych, tj. śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, przy czym w odniesieniu do osób ze strony Wykonawcy, mają być to osoby posiadające, co najmniej kwalifikacje, jak osoby dotychczasowe. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, na który mają być dokonane przelewy z tytułu realizacji niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - osobiście w Urzędzie m. st. Warszawy Dzielnicy Ursynów, 02-777 Warszawa, Al. KEN 61 pok. nr 334.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2016 godzina 10:30, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO PRZY AL. KEN 61, WYDZIAŁ OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW (PARTER) - STANOWISKA 2 i 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Osobami ze strony Zamawiającego uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: - w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Krzysztof Krawczyk - główny specjalista w Wydziale Infrastruktury tel. 22 443 72 39, fax. 22/443-72-20 e-mail: kr.krawczyk@ursynow.pl - w zakresie dotyczącym zagadnień formalno-prawnych: Piotr Magiera - inspektor w Wydziale Zamówień Publicznych tel. 22 443 73 34, fax 22/ 443-73-32 e-mail: zam_publ@ursynow.pl 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.06.2016 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego przy Al. KEN 61 w sali konferencyjnej - pok. nr 524a..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.