eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleDostawa upominków dla Honorowych Dawców Krwi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-02

Opole: Dostawa upominków dla Honorowych Dawców Krwi.
Numer ogłoszenia: 75505 - 2010; data zamieszczenia: 02.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu , ul. Kośnego 55, 45-372 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4410820, faks 077 4410821.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik-opole.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa upominków dla Honorowych Dawców Krwi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa upominków dla Honorowych Dawców Krwi w celu promocji krwiodawstwa. Przedmiot zamówienia podzielono na 8 części:Zadanie nr 1 - Dostawa kubków z nadrukiem w ilości docelowej - 5000 szt. Zadanie nr 2 - Dostawa koszulek z nadrukiem w ilości - 5000 szt. Zadanie nr - 3 Dostawa długopisów w kształcie strzykawki - w ilości 5000 szt. Zadanie nr 4 - Dostawa kalendarzy magnetycznych w ilości - 5000 szt. Zadanie nr 5 - Dostawa smyczy reklamowych z nadrukiem w ilości - 5000 szt. Zadanie nr 6 - Dostawa serduszek antystresowych w ilości - 2000 szt. Zadanie nr - 7 Dostawa linijek z klipem do notatek w ilości - 3000 szt. Zadanie nr - 8 Dostawa upominków okolicznościowych - Wampiriada w ilości - 2000 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, -wypełniony formularz ofertowy,- pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy),- pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty),

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany w umowie dotyczącej terminu dostaw, zmiana ta może nastąpić w wyniku negatywnych okoliczności mających bezpośredni wpływ na organizację dostaw tj. trudności w magazynowaniu produktu przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik-opole.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu ul. Kośnego 55, 45-372 Opole.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu ul. Kośnego 55, 45-372 Opole, sekretariat- pok. nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa kubków z nadrukiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kubków z nadrukiem w ilości - 5000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa koszulek z nadrukiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa koszulek z nadrukiem w ilości 5000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa długopisów w kształcie strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa długopisów w kształcie strzykawki w ilości - 5000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa kalendarzy magnetycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kalendarzy magnetycznych w ilości - 5000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa smyczy reklamowych z nadrukiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa smyczy reklamowych z nadrukiem w ilości - 5000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa serduszek antystresowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa serduszek antystresowych w ilości - 2000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa linijek z klipem do notatek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa linijek z klipem do notatek w ilości - 3000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Upominki okolicznościowe - Wampiriada.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Upominki okolicznościowe symbolizujące święto Hellowen ( długopis w kształcie głowy czarownicy) w ilości - 2000szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.