Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-14
Kolbudy: PRZEBUDOWA SKRZYŻOWANIA UL. WYBICKIEGO Z UL. POLNĄ ORAZ STAROMŁYŃSKĄ W KOLBUDACH
Numer ogłoszenia: 75494 - 2008; data zamieszczenia: 14.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kolbudy, ul. Staromłyńska 1, 83-050 Kolbudy, woj. pomorskie, tel. 058 6910521, fax 058 6910517.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbudy.gd.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA SKRZYŻOWANIA UL. WYBICKIEGO Z UL. POLNĄ ORAZ STAROMŁYŃSKĄ W KOLBUDACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa skrzyżowania ul. Wybickiego (droga wojewódzka nr 221) z ul. Polną (droga gminna) oraz Staromłyńską (droga powiatowa nr 1929G) w Kolbudach. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje: 1.Roboty rozbiórkowe, 2.Budowę skrzyżowania typu małe rondo z azylami dla pieszych, 3.Przebudowę wlotów ul. Polnej i ul. Staromłyńskiej, 4.Przebudowę zatok autobusowych zlokalizowanych wzdłuż ul. Wybickiego, 5.Korektę łuków poziomych i pionowych, 6.Budowę oświetlenia ulicznego, 7.Przebudowę sieci teletechnicznej, 8.Przebudowę sieci gazowej, 9.Przebudowę kolidujących urządzeń energetycznych, 10.Budowę kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody deszczowe z terenu skrzyżowania, 11.Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego przebudowanego skrzyżowania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.28 - Ronda Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.28 - Roboty budowlane w zakresie rond Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wszelkie inne warunki określone w SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: 1.zrealizował w ostatnich pięciu latach (jako główny Wykonawca) co najmniej jedno zamówienie o wartości netto min. 1 500 000,00 zł, którego charakter i trudność wykonania były porównywalne z przedmiotem zamówienia. 2.dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponował minimum 3 osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do prowadzenia robót: 1 osoba - w specjalności drogowej (kierownik budowy), 1 osoba - w specjalności sanitarnej w zakresie sieci (kierownik robót), 1 osoba - w specjalności elektrycznej w zakresie sieci (kierownik robót). Na podstawie oświadczeń i dokumentów (określonych w SIWZ) złożonych wraz z ofertą przez Wykonawcę, Zamawiający oceni spełnienie (bądź nie) minimalnych warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wraz z ofertą złożyli: 1.Wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich pięciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień o porównywalnym charakterze i trudności wykonania z przedmiotem zamówienia, z podaniem dla przynajmniej jednego zamówienia: terminu i miejsca realizacji, zamawiającego oraz zakresu prac (krótki opis) i ich wartości, wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że zamówienie to zostało wykonane należycie; 2.Wykaz osób, które będą odpowiedzialne za realizację zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień budowlanych i kwalifikacji oraz zaświadczeniami potwierdzającymi przynależność do izby samorządu zawodowego. Pełen wykaz oświadczeń i dokumentów jakie musi złożyć Wykonawca wraz z ofertą został określony w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolbudy.gd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kolbudy, 80 - 050 Kolbudy, ul. Staromłyńska 1, w pokoju nr 214.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kolbudy, 80 - 050 Kolbudy, ul. Staromłyńska 1, sekretariat (pokój nr 302).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest częściowo finansowane ze środków pożyczki Europejskiego Banku Inwestycyjnego w ramach programu bezpieczeństwa ruchu drogowego prowadzonego przez Ministerstwo Infrastruktury. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena - 100 %. Dzień zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 14.04.2008.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont śluzy małej - SW Groszowice. Etap III
- Remont ulicy St. Kuczmerowicza w Czempiniu
- "Przebudowa drogi gminnej w Starym Polichnie nr 004626F (ul. Wodna)"
- "Modernizacja ulic w Rumi z podziałem na części".
- Modernizacja placu zabaw i kanalizacji deszczowej w ramach zadania inwestycyjnego "Modernizacja placu zabaw w Przedszkolu nr 274 przy ul.Bokserskiej 32
- Budowa Centrum Przesiadkowego w Krzepicach w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.