eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PieckiBUDOWA SALI GIMNASTCZNEJ PRZY SP W NAWIADACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-23

Piecki: BUDOWA SALI GIMNASTCZNEJ PRZY SP W NAWIADACH
Numer ogłoszenia: 7544 - 2009; data zamieszczenia: 23.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piecki , ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7422029, faks 089 7422065.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piecki.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SALI GIMNASTCZNEJ PRZY SP W NAWIADACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY SP W NAWIADACH Zamówienie obejmuje budowę sali wraz z zapleczem techniczno-snitarnym oraz łącznikiem pomiędzy salą a szkołą i stołówką, o łącznej kubaturze netto 8196,90m3 zgodnie z: A) dokumentacją projektową składającą się z : 1. Projektu budowlanego sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy SP Nawiady opracowanego przez Przedsiębiorstwo Projektowania i Obsługi Inwestycji PROBUD Sp. z o.o. Konieczki 15B 19-300 Ełk, B) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót budowy sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy SP Nawiady, C) Pozwoleniem na budowę Nr 28/2008/Pki z dnia 19.06.2008r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 400.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w kwocie 50.000,00 zł. (słownie : pięćdziesiąt tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione : a. w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego w Warmińsko-Mazurskim Banku Spółdzielczym O/Piecki 30 9364 0000 2006 0001 0120 0005 b. w postaci poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. w postaci gwarancji bankowych, d. w postaci gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 ze zmian.). 3. W przypadku wadium składanego w innych formach niż gotówka należy oryginał wadium dołączyć do oferty. 4. Jako wpłacenie wadium wnoszonego w pieniądzu rozumie się potwierdzenie przez Warmińsko-Mazurski Banku Spółdzielczy O/Piecki wpływu gotówki na konto Urzędu Gminy Piecki w terminie do dnia 2009.02.24 do godz. 11:30. 5. Wadium wniesione w pieniądzu wybranego Wykonawcy zostanie przeniesione - za jego zgodą - w całości lub części na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Nie wykorzystana część wadium zostanie zwrócona Wykonawcy w terminie 14 dni od podpisania umowy. 6. Warunki zwrotu wadium reguluje art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest złożenie oferty na którą składają się: a) wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru - część III.a. SIWZ), b) dowód wpłacenia wadium - (kopia dowodu wpłaty wadium noszonego w gotówce lub oryginał dowodu wniesienia wadium w innej formie) c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - (wg wzoru - część III.b.SIWZ), d) kalkulację ceny oferty - Kosztorys Ofertowy - Tabela elementów scalonych (wg wzoru - część III.c. SIWZ), - przygotowany zgodnie z warunkami określonymi w pkt. 16 SIWZ, e) porozumienie Wykonawców ustanawiające pełnomocnika do ich reprezentowania - w przypadku kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie (pełnomocnictwo)- jeżeli dotyczy, f) zakres prac przewidzianych do wykonania przez podwykonawców - (wg wzoru - część III.d.SIWZ), 2. Jako załączniki do oferty muszą być dołączone dokumenty wymienione w pkt. 10.1 SIWZ 3. Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.10 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 5. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków wymienionych w pkt. 3. skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a ofertę jego uznaje się za odrzuconą. 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wskazujące pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. c) każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie musi spełnić warunki stawiane Wykonawcy, 7. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie, które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.3 wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje. Wykonawca musi udokumentować należyte wykonanie co najmniej 3 robót - wykonanie 3 obiektów kubaturowych - odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (wg wzoru - część III.e.), 1.4 wykaz osób (kierownictwa), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia - należy dołączyć kserokopie uprawnień oraz , zaświadczenie z właściwej Izby (wg wzoru - część III.f.), 1.5 polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, minimalna kwota ubezpieczenia objęta ww polisą: a) ubezpieczenie osób trzecich na kwotę 100.000,00 zł na jeden wypadek przy nieograniczonej liczbie zdarzeń, b) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł 1.6 informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 500.000,00zł , wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem złożenia oferty,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piecki.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34 11-710 Piecki pok. nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34 11-710 Piecki pok. nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.