To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-08
Wieluń: SPZOZ-O i ZP/3/38/380-382/ 09 / 2016 - Naprawa starej istniejącej (uszkodzonej przez wyładowania atmosferyczne - burzę) instalacji SAP.
Numer ogłoszenia: 75449 - 2016; data zamieszczenia: 08.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114252 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 438 406 800, faks 438 406 801.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPZOZ-O i ZP/3/38/380-382/ 09 / 2016 - Naprawa starej istniejącej (uszkodzonej przez wyładowania atmosferyczne - burzę) instalacji SAP..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Naprawa starej istniejącej (uszkodzonej przez wyładowania atmosferyczne - burzę) instalacji SAP poprzez : 1. Inwentaryzacja starej istniejącej uszkodzonej instalacji SAP, (brak projektu) 2. Demontaż istniejącego systemu sygnalizacji pożaru poprzez demontaż elementów składowych, takich jak: - centrala sygnalizacji pożaru POLON typ: POLON 2100, - czujki jonizacyjne dymu DIO-2193 (147szt.), - czujki optyczne dymu DOR-2193 (68 szt.), - wskaźniki zadziałania WZ-31, - ręczne ostrzegacze pożaru ROP-40H (28 szt.), - moduły sterujące ELS-1 oraz adaptery ADC1. 3. Utylizacja zdemontowanych czujek jonizacyjnych wraz z dostarczeniem Zamawiającemu protokołu utylizacji. 4. Naprawa istniejącej centrali sygnalizacji pożaru BOSCH poprzez nowe moduły pętlowe 5szt. dostawa i montaż panelu wyniesionego w pomieszczeniu portierni. 5. Montaż i podłączenie urządzeń systemu sygnalizacji pożarowej BOSCH z wykorzystaniem istniejącego okablowania 5 pętli adresowalnych.(zgodnie z obowiązującymi przepisami) - pętla 4 (ok. 70 czujek 4 ROP) - pętla 5 (ok. 74 czujek 3 ROP) - pętla 6 (ok. 63 czujek 2 ROP) - pętla 7 (ok. 51 czujek 3 ROP) - pętla 8 (ok. 81 czujek 3 ROP) - linie konwencjonalne (ok. 68 czujek 5 ROP) 6. Podłączenie do nowego systemu centrali D+H sterowania oddymianiem klatek schodowych. 7. Oprogramowanie instalacji. 8. Uruchomienie nowej instalacji, wykonanie testów zadziałania, sporządzenie protokołów z wykonania prac. 9. Wykonanie dokumentacji powykonawczej zaakceptowanej przez projektanta branży telekomunikacyjnej i rzeczoznawcę d/s ppoż. Dokumentacja winna zawierać również rozmieszczenie elementów na poszczególnych poziomach obiektu (piętrach), aprobaty techniczne i CNBOP zastosowanych materiałów, jak również opis konfiguracji centrali systemu (wydruk z centrali) na dzień przekazania do eksploatacji. Dokumentacja powinna być w wersji papierowej i elektronicznej. 10. Szkolenie wytypowanych pracowników Zamawiającego z obsługi centrali i panelu wyniesionego. 11. Roboty prowadzane będą w budynku szpitalnym i z uwagi na jego specyfikę, Wykonawca zobowiązuje się do uzgadniania ich czasu i zakresu z użytkownikiem obiektu. Za uciążliwości z tego wynikające Wykonawca nie może żądać dodatkowego wynagrodzenia. 12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy przed opracowaniem swojej oferty dokonali wizji lokalnej miejsca, w którym będą prowadzone roboty oraz uzyskali wszelkie niezbędne informacje mające wpływ na realizację roboty. Wizji można dokonać w dniach roboczych w godz. 800 - 1400 po uprzednim umówieniu spotkania z pracownikami Działu Obsługi i Zamówień Publicznych tel. 438 406 802. 13. Wykonawca nie może uchylać się od wykonania czynności, robót lub różnego rodzaju detali , jeśli są one niezbędne z punktu widzenia poprawności wykonania robót czy instalacji i celu jakiemu mają służyć, ani żądać dodatkowego wynagrodzenia za te prace. 14. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać porządek na terenie budowy, na bieżąco i systematycznie likwidować wszelkie zagrożenia (w przypadku nie wywiązania się wykonawcy z tych obowiązków zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania tych obowiązków i obciążenia kosztami Wykonawcy poprzez potrącenie z faktury). 15. Wykonawca w ramach rękojmi udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Gwarancja na zamontowane urządzenia, zgodnie z gwarancją producentów, nie krócej jednak niż 36 miesięcy. 16. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy istotnych informacji uzyskanych od Zamawiającego w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 17. Wykonawca zobowiązuje się, do usunięcia z terenu budowy wszystkich zbędnych odpadów budowlanych powstałych podczas remontu ( zdemontowane części instalacji i osprzętu, itp.). 18. Wykonawca zobowiązany jest, by wszystkie materiały wbudowane i używane w trakcie remontu posiadały certyfikaty, atesty i aprobaty, które przewidują ich zastosowanie w placówkach służby zdrowia. 19. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 20. Wykonawca zapewni, aby wszystkie osoby wyznaczone przez niego do realizacji zamówienia posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz przeszkolenia i uprawnienia wymagane przepisami prawa. 21. Wykonawca po zakończeniu robót przedłoży do odbioru końcowego kompletną dokumentację powykonawczą zawierającą m. in.: certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną na zastosowane urządzenia i materiały, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi, dokumentacje techniczno - rozruchowe, oświadczenie kierownika budowy, itp., zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 22. Wykonawca zobowiązuje się strzec mienia wymienionego w protokole przekazania placu budowy, zabezpieczyć i oznakować roboty, dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas realizacji zadania oraz zapewnić warunki bezpieczeństwa. 23. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru robót.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VENTISS SYSTEMY ALARMOWE Misztal Jarosław, Salata 12A, Smyków, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 166238,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 114863,60
Oferta z najniższą ceną: 114863,60 / Oferta z najwyższą ceną: 114863,60
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- "Zagospodarowanie odpadów o kodzie 15 01 06 - zmieszane odpady opakowaniowe, znajdujących się na Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Rudzie, gm. Wieluń"
- Zakup samochodu elektrycznego oraz zakup stacji ładowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wieluniu
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Organizacja wydarzeń promocyjnych w ramach projektu pn. "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim"
- "Budowa pieszo - rowerowej trasy obwodowej centrum Wielunia" w systemie zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Wieluniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





