eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup usług polegających na kompleksowej organizacji konferencji pt.X Dni Przedsiębiorcy Rolnego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-06

Warszawa: Zakup usług polegających na kompleksowej organizacji konferencji pt.: X Dni Przedsiębiorcy Rolnego
Numer ogłoszenia: 75412 - 2014; data zamieszczenia: 06.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55600 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 23, faks 22 623 19 09.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług polegających na kompleksowej organizacji konferencji pt.: X Dni Przedsiębiorcy Rolnego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni organizację konferencji pt. X Dni Przedsiębiorcy Rolnego w terminie od dnia 5 marca 2014 r. do dnia 6 marca 2014 r. odbywającej się w Kujawsko-Pomorskim Ośrodku Doradztwa Rolniczego Oddział w Przysieku: 87-134 Zławieś Wielka. W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zorganizuje Biuro Obsługi, zwane dalej Biurem, odpowiedzialne za całość prac związanych z organizacją konferencji pt. X Dni Przedsiębiorcy Rolnego. W celu sprawnego funkcjonowania Biura Wykonawca zapewni: a) zespół składający się z osób zapewniających prawidłową i terminową organizację konferencji pt. X Dni Przedsiębiorcy Rolnego,minimum jeden numer telefonu stacjonarnego, numer telefonu komórkowego, numer faksu oraz adres mailowy i korespondencyjny,organizację pracy, która umożliwi łatwy kontakt z przedstawicielami Biura Zamawiającemu i uczestnikom konferencji, Przedstawiciele Biura będą ściśle współpracować z Zamawiającym i na bieżąco dostarczać wszelkich informacji o realizacji przedmiotu zamówienia. Czas odpowiedzi na zapytanie e-mailowe nie może przekroczyć 2 dni roboczych. Do zadań Biura należy zapewnienie:Oznakowania sali w której odbędzie się część plenarna a także 3 sal, w których odbędą się panele dyskusyjne - sale powinny zostać oznakowane w sposób widoczny logotypami i sloganami wskazanymi w załączniku nr 8 pkt. a do SIWZ, zgodnie z Księgą Wizualizacji Znaku PROW dostępną na stronie www.minrol.gov.pl. Naboru minimalnie 160 a maksymalnie 200 uczestników konferencji. Uczestnikami konferencji będą: rolnicy i przedsiębiorcy rolni, doradcy rolni, pracownicy naukowi uczelni i instytutów rolniczych, przedstawiciele instytucji administracji państwowej, pracownicy firm obsługujących rolników i rolnicy. Zakwaterowania, wraz ze śniadaniem, maksymalnie 80 noclegów dla: wykładowców i uczestników w hotelu o standardzie co najmniej 2 gwiazdkowym lub innym równoważnym obiekcie, w pokojach jedno- i dwuosobowych, z osobnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, w terminie od dnia 4 marca 2014 r. do dnia 6 marca 2014 r. w granicach administracyjnych gminy Zławieś Wielka, województwo kujawsko - pomorskie lub w odległości nie większej niż 20 km od gminy Zławieś Wielka, województwo kujawsko - pomorskie.W przypadku gdy miejsce zakwaterowania będzie położone w odległości większej niż 0,5 km od Kujawsko-Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego Oddział w Przysieku, wykonawca zapewni transport uczestników z miejsca zakwaterowania do ww. obiektu, w terminie od dnia 5 marca 2014 r. do dnia 6 marca 2014 r. Wykonawca zobowiązany jest wskazać miejsce zakwaterowania w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz ofertowy, szczegółowa kalkulacja kosztów.Wyżywienia dla minimalnie 160 a maksymalnie 200 uczestników - zgodnie z poniższymi wymaganiami:w dniu 5 marca 2014 r.:dwudaniowy obiad o godz.12:00, gorąca zupa i danie mięsne lub wegetariańskie do wyboru, jarzyny i surówki, serwis kawowy - 1 podanie godz. 15:30, kawa, herbata, woda mineralna, ciastka, uroczysta kolacja o godz. 19:00, danie ciepłe: strogonow, żurek, dania zimne: 3 rodzaje wędlin, sery, warzywa i pikle, pieczywo, kawa, herbata, min. 2-3 rodzaje ciast.w dniu 6 marca 2014 r.:serwis kawowy w przerwie o godz. 10:00, kawa, herbata, woda mineralna, ciastka.dwudaniowy obiad o godz. 13:00, gorąca zupa i danie mięsne lub wegetariańskie do wyboru, jarzyny i surówki.5.Tłumaczenia pisemnego z języka niemieckiego na język polski maksymalnie 60 000 znaków tekstu. Zamawiający przekaże Wykonawcy tekst do tłumaczenia najpóźniej w dniu podpisania umowy.Tłumaczenia ustnego: A.W dniu 5 marca 2014 r. symultaniczne z języka niemieckiego na polski i odwrotnie w dniu 5 marca 2014 r. - od godz. 13:00 do godz. 15:30, Wykonawca zapewni kabinę do tłumaczenia symultanicznego wraz z ilością słuchawek dostosowaną do liczby uczestników konferencji. konsekutywne od godz. 15:30 do godz. 19:00 - w trzech grupach dyskusyjnych równocześnie -3 grupy dyskusyjne x 3,5 godzin, co najmniej 1 tłumacz na każdą grupę (w sumie 10,5 godzin tłumaczenia), od godz. 19:00 do godz. 22:00 - rozmowy rolników z Polski i Niemiec - co najmniej 3 tłumaczy, W trakcie przerw jak i rozmów rolników tłumacze będą dostępni dla uczestników konferencji.w dniu 6 marca 2014 r. konsekutywne od godz. 8:30 do godz. 13:00 - co najmniej 1 tłumacz.Tłumacze powinni posiadać wykształcenie wyższe oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy tłumacza, co najmniej jeden tłumacz powinien posiadać wykształcenie wyższe filologiczne (język niemiecki). Realizacji ramowego Programu Konferencji, stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.Konferencja podzielona jest na część plenarną, równoległe panele dyskusyjne: I panel: produkcji roślinnej, II panel: produkcji mleka, III panel: produkcji trzody. W ramach programu pierwszego dnia konferencji Wykonawca zapewni po dyskusji w grupach panelowych od godz. 18:30 do godz. 19:00 podsumowanie pierwszego dnia konferencji i przedstawienie przez moderatorów najważniejszych tematów dyskutowanych w grupach panelowych. Ponadto dla zainteresowanych uczestników konferencji od godz. 19.00 do godz. 22:00 odbędą się bilateralne rozmowy rolników z Polski i Niemiec. Wykonawca przekaże zamawiającemu w dniu podpisania umowy szczegółowy program konferencji wraz z listą proponowanych wykładowców. Wykonawca zapewni co najmniej 4 ekspertów (wykładowcówmoderatorów) z wykształceniem co najmniej wyższym z zakresu rolnictwa lub ekonomii oraz co najmniej 5 latnim doświadczeniem w pracy na rzecz rozwoju obszarów wiejskich i lub rolnictwa, w tym co najmniej 1 osoba z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w pracy związanej z problematyką produkcji zwierzęcej i ekonomiką produkcji zwierzęcej, 1 osoba z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w pracy związanej z problematyką produkcji roślinnej, 1 osoba z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w pracy związanej z problematyką produkcji mleka. Wszyscy eksperci będą posiadać doświadczenie udziału jako wykładowcy lub moderatorzy, w co najmniej 3 konferencjach dotyczących rozwoju obszarów wiejskich Ponadto Wykonawca zapewni prezentacje 3 - 4 gospodarstw przez osoby prowadzące gospodarstwa (specjalizujących się produkcji: trzody chlewnej, produkcji roślinnej, produkcji mleka) w trakcie każdego panelu, odpowiednio do tematu panelu. Zaprezentowane zostaną gospodarstwa o wielkości większej niż średnia krajowa i dobrych wynikach ekonomicznych, w których stosowane są nowoczesne rozwiązania organizacyjne i techniczne; przynajmniej z terenu 3 województw z Polski oraz przynajmniej 3 gospodarstwa z terenu Niemiec. Przy czym w każdym panelu zostanie zaprezentowane co najmniej 1 gospodarstwo z Niemiec przez osoby zarządzające danym gospodarstwem.Szczegółowy program konferencji a także prezentacje i lub treści abstrakty konspekty przygotowane przez wykładowców muszą być opatrzone logotypami i sloganami wskazanymi załączniku nr 8 pkt. a do SIWZ zgodnie z Księgą Wizualizacji Znaku PROW dostępną na stronie www.minrol.gov.pl.Materiałów konferencyjnych, w tym:teczka kartonowa: format A4, karton, zapinane gumką, notatnik: rmat A5, papier offset 70-80g m2 biały w kratkę, min. 50 kartek, identyfikator: wymiary: 7cm x 4,5cm (+ 2 cm), z nadrukiem nazwy konferencji oraz daty, z miejscem na wpisanie imienia i nazwiska uczestnika konferencji,opracowanie merytoryczne minimum 20 stron, które zawierać będzie streszczenie konspekt prezentację i lub treść wykładów przygotowanych w związku z konferencją. W opracowaniu zostanie także zawarty tekst przetłumaczony, o którym mowa pkt 5. Wykonawca zapewni druk opracowania - maksymalnie 200 szt. oraz dystrybucję wśród wszystkich uczestników konferencji. Uwaga:Ilość materiałów konferencyjnych dostosowana zostanie do ilości osób uczestniczących w konferencji.Wszelkie materiały powstałe w ramach realizacji projektu, w tym materiały konferencyjne zawierać będą stałą i trwałą wizualizację sloganów oraz logotypów określonych w załączniku nr 8 pkt. a do SIWZ z wyjątkiem identyfikatorów, które będą zawierać stałą i trwałą wizualizację logotypów określonych w załączniku nr 8 pkt. b do SIWZ.Wykonawca zapewni powyższe usługi zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ (Program Konferencji). Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.85.00.00 - 79.85.00.00 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.33.00.00 - Usługi kawiarniane 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 79.54.00.00 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych 79.53.00.00 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.82.40.00 - Usługi drukowania i dystrybucji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Poznaniu, ul. Winogrady 63, 61-659 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55203,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67214,58

  • Oferta z najniższą ceną: 67214,58 / Oferta z najwyższą ceną: 67214,58

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.