eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › DOSTAWA MEDYCZNEGO SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU. Znak sprawySZP/380/5/2016

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-04

Łańcut: DOSTAWA MEDYCZNEGO SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU. Znak sprawy: SZP/380/5/2016
Numer ogłoszenia: 75410 - 2016; data zamieszczenia: 04.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29360 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240231, faks 017 2252302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MEDYCZNEGO SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU. Znak sprawy: SZP/380/5/2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 18 pakietów (zadań). Asortyment został dokładnie opisany w załącznikach Nr 2, tj. w załączniku od numeru 2.1. do numeru 2.18., czyli w formularzach asortymentowo - cenowych: Pakiet I Rurki intubacyjne, tracheostomijne, ustno - gardłowe, prowadnice do rurek intubacyjnych, cewniki do odsysania dróg oddechowych, cewniki do podawania tlenu przez nos, łączniki obrotowe, katetery, filtry (Załącznik Nr 2.1.) Pakiet II Elektrody (Załącznik Nr 2.2.) Pakiet III Zestawy do biopsji (Załącznik Nr 2.3.) Pakiet IV Cewniki Foley, Tieman, Nelaton, Pezzer, cewniki do karmienia, kanki doodbytnicze, worki do pobierania moczu (Załącznik Nr 2.4.) Pakiet V Sprzęt medyczny do odsysania i zbiórki wydzielin (Załącznik Nr 2.5.) Pakiet VI Zestawy chirurgiczne (Załącznik Nr 2.6.) Pakiet VII Pojemniki z tworzywa sztucznego na zużyty sprzęt medyczny (Załącznik Nr 2.7.) Pakiet VIII Zestawy medyczne (Załącznik Nr 2.8.) Pakiet IX Pojemniki na mocz i na kał, kieliszki do podawani leków (Załącznik Nr 2.9.) Pakiet X Asortyment ginekologiczny (Załącznik Nr 2.10.) Pakiet XI Opaski identyfikacyjne (Załącznik Nr 2.11.) Pakiet XII Osłonki do sondy pomiarowej do termometru Genius 2 (Załącznik Nr 2.12.) Pakiet XIII Ostrza do strzygarki CareFusion (Załącznik Nr 2.13.) Pakiet XIV Okularki ochronne do fototerapii (Załącznik Nr 2.14.) Pakiet XV Sprzęt ogólno - medyczny (Załącznik Nr 2.15.) Pakiet XVI Żel do cewnikowania (Załącznik Nr 2.16.) Pakiet XVII Układy anestetyczne, worki anestezjologiczne, łyżki jednorazowego użytku do laryngoskopów światłowodowych oraz pozostały drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku używany na blokach operacyjnych (Załącznik Nr 2.17.) Pakiet XVIII Pojemniki z tworzywa sztucznego do przechowywania i transportu próbek chirurgicznych (Załącznik Nr 2.18.) Pod pojęciem dostaw należy rozumieć nabywanie rzeczy, praw oraz innych dóbr, w szczególności na podstawie umowy sprzedaży, dostawy, najmu, dzierżawy oraz leasingu. Szacowana wielkość zamówienia wynosi 287 958,49 PLN, tj. 68 433,7454 euro. Termin i realizacja zamówienia: 1.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy do Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37 - 100 Łańcut z dopiskiem Apteka Szpitalna. 2.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą przez okres 12 miesięcy począwszy od pierwszego dnia obowiązywania umowy w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00. 3.Zamawiający ustala, że dniami roboczymi są to dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00 z wyłączeniem sobót i niedziel oraz określonych ustawą świąt. 4.Minimalnym terminem dostawy przedmiotu zamówienia są dwa dni robocze, natomiast maksymalny termin dostawy to siedem dni roboczych. 5.Termin dostawy liczony jest w następnym dniu roboczym od dnia złożenia zamówienia. 6.Zamówienia będzie składał Kierownik Apteki Szpitalnej lub inna upoważniona osoba w formie pisemnej za pomocą faksu lub drogą mailową. 7.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianego towaru w każdym asortymencie w zależności od potrzeb i nieprzewidzianych sytuacji z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wartości umowy. 8.Zmniejszenie ilości przedmiotu umowy przez Zamawiającego nie spowoduje żadnych konsekwencji finansowo - prawnych. Termin płatności: Płatność za realizację cząstkową, tj. za dostawę przedmiotu zamówienia będzie dokonywana przelewem w terminie do 30 dni po dostawie towaru do Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o. do Apteki Szpitalnej i przedłożeniu poprawnie wystawionej faktury VAT Zamawiającemu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet I Rurki intubacyjne, tracheostomijne, ustno - gardłowe, prowadnice do rurek intubacyjnych, cewniki do odsysania dróg oddechowych, cewniki do podawania tlenu przez nos, łączniki obrotowe, katetery, filtry (Załącznik Nr 2.1.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COVIDIEN POLSKA Sp. z o. o., ul. Polna 11, 00-633 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15687,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16956,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16956,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16956,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet II Elektrody (Załącznik Nr 2.2.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SORIMEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Sp. k., ul. Równinna 25, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8542,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8091,36

  • Oferta z najniższą ceną: 8091,36 / Oferta z najwyższą ceną: 11124,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet III Zestawy do biopsji (Załącznik Nr 2.3.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO CEZAL S.A. WROCŁAW, ODDZIAŁ KRAKÓW, ul. Balicka 117, 30-149 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7119,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6513,70

  • Oferta z najniższą ceną: 6513,70 / Oferta z najwyższą ceną: 6513,70

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet IV Cewniki Foley, Tieman, Nelaton, Pezzer, cewniki do karmienia, kanki doodbytnicze, worki do pobierania moczu (Załącznik Nr 2.4.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKAMEX Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością, Spólka komandytowa, ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100010,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 106054,60

  • Oferta z najniższą ceną: 106054,60 / Oferta z najwyższą ceną: 106054,60

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet V Sprzęt medyczny do odsysania i zbiórki wydzielin (Załącznik Nr 2.5.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Beryl Med Ltd. 1ST. Floor, 26 Fouberts Place, London W1F7PP, Wielka Brytania, adres do korespondencji w Polsce:, ul. Sadowa 14, 05-410 Józefów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30825,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33690,60

  • Oferta z najniższą ceną: 33690,60 / Oferta z najwyższą ceną: 33690,60

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet VI Zestawy chirurgiczne (Załącznik Nr 2.6.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE ANMAR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnoscią, Sp. k., ul. Strefowa 22, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4627,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4651,02

  • Oferta z najniższą ceną: 4651,02 / Oferta z najwyższą ceną: 5686,20

  • Waluta: PLN .


Część NR: 8   

Nazwa: Pakiet VIII Zestawy medyczne (Załącznik Nr 2.8.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SUN - MED s.c., ul. Franciszkańska 104/112, 91-845 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4474,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4914,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4914,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4914,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 9   

Nazwa: Pakiet IX Pojemniki na mocz i na kał, kieliszki do podawani leków (Załącznik Nr 2.9.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO CEZAL S.A. WROCŁAW, ODDZIAŁ KRAKÓW, ul. Balicka 117, 30-149 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9714,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10098,82

  • Oferta z najniższą ceną: 10098,82 / Oferta z najwyższą ceną: 17839,44

  • Waluta: PLN .


Część NR: 10   

Nazwa: Pakiet X Asortyment ginekologiczny (Załącznik Nr 2.10.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bialmed Sp. z o. o., ul. Konopnickiej 11A, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9716,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5397,19

  • Oferta z najniższą ceną: 5397,19 / Oferta z najwyższą ceną: 10101,24

  • Waluta: PLN .


Część NR: 11   

Nazwa: Pakiet XI Opaski identyfikacyjne (Załącznik Nr 2.11.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BILLMED Sp. z o. o., ul. Krupska 24, 04-082 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3915,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4158,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4158,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4158,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 12   

Nazwa: Pakiet XII Osłonki do sondy pomiarowej do termometru Genius 2 (Załącznik Nr 2.12.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COVIDIEN POLSKA Sp. z o. o., ul. Polna 11, 00-633 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8786,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9331,20

  • Oferta z najniższą ceną: 9331,20 / Oferta z najwyższą ceną: 9331,20

  • Waluta: PLN .


Część NR: 13   

Nazwa: Pakiet XIII Ostrza do strzygarki CareFusion (Załącznik Nr 2.13.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKAMEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Spółka komandytowa, ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11593,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12312,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12312,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12312,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 14   

Nazwa: Pakiet XIV Okularki ochronne do fototerapii (Załącznik Nr 2.14.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZARYS International Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Spółka komandytowa, ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1576,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1691,28

  • Oferta z najniższą ceną: 1691,28 / Oferta z najwyższą ceną: 1782,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 15   

Nazwa: Pakiet XV Sprzęt ogólno - medyczny (Załącznik Nr 2.15.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZARYS Intrernational Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Spółka komandytowa, ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21036,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18807,75

  • Oferta z najniższą ceną: 18807,75 / Oferta z najwyższą ceną: 18807,75

  • Waluta: PLN .


Część NR: 16   

Nazwa: Pakiet XVI Żel do cewnikowania (Załącznik Nr 2.16.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKAMEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Spółka komandytowa, ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11390,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14904,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14904,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14904,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 17   

Nazwa: Pakiet XVII Układy anestetyczne, worki anestezjologiczne, łyżki jednorazowego użytku do laryngoskopów światłowodowych oraz pozostały drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku używany na blokach operacyjnych (Załącznik Nr 2.17.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROMED S.A., ul. Krajewskiego 1b, 01-520 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15193,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12459,42

  • Oferta z najniższą ceną: 12459,42 / Oferta z najwyższą ceną: 12459,42

  • Waluta: PLN .


Część NR: 18   

Nazwa: Pakiet XVIII Pojemniki z tworzywa sztucznego do przechowywania i transportu próbek chirurgicznych (Załącznik Nr 2.18.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAR FOUR Marian Siekierski, ul. Kilińskiego 185, 90-348 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8115,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2600,64

  • Oferta z najniższą ceną: 2600,64 / Oferta z najwyższą ceną: 3391,20

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.