eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › kompleksowa komputeryzacja zakładu



Ogłoszenie z dnia 2006-02-09

POZYCJA 7540

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: kompleksowa komputeryzacja zakładu Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA):

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Otwartego Warszawa - Ursynów, do kontaktów: Hanna Świątek, ul. Zamiany 13, 02-786 Warszawa, tel. 6437444, fax 6415214, e-mail: zpzlo.ursynow@neostrada.pl, www.spzlo.neostrada.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:kompleksowa komputeryzacja zakładu. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa komputeryzacja placówek Zamawiającego, (CPV 30-25-50-00-1), obejmująca: 1) opracowanie projektu i wykonanie sieci logicznej placówek Zakładu w zakresie okablowania strukturalnego wraz z szafami montażowymi, zasilaniem szaf, urządzeniami aktywnymi i zasilaczami awaryjnymi (UPS), w taki sposób, aby umożliwić pracę komputerowego systemu medycznego (CPV 32-41-50-00-5, 45-31-43-00-4, 45-31-10-00-0, 31-20-00-00-8), 2) zapewnienie połączenia poszczególnych placówek wraz z systemem zabezpieczeń tych połączeń (CPV 32-43-00-00-6), 3) dostawy i instalację niezbędnego sprzętu komputerowego i peryferyjnego wraz z oprogramowaniem systemowym, bazodanowym i pomocniczym, w tym z systemami operacyjnymi, oprogramowaniem antywirusowym i systemami zarządzania bazami danych (CPV 30-20-00-00-1), 4) dostawy, instalacje i wdrożenie aplikacji wymienionych w SIWZ (CPV 30-25-50-00-1), 5) szkolenie użytkowników końcowych i administratorów (CPV 80-42-33-10-1) zgodnie z załącznikiem nr 3, 6) zapewnienie stałego nadzoru autorskiego, serwisu i konserwacji oprogramowania w okresie 3 lat od daty protokolarnego odbioru końcowego (CPV 72-26-10-00-2), 7) gwarancje producenta na minimum 20 lat na system okablowania i minimum 3 lata na urządzenia komputerowe, peryferyjne, sieciowe i zasilające, licząc od daty protokolarnego odbioru odpowiedniego etapu prac (CPV 50-30-00-00-8), 8) wykonanie dokumentacji powykonawczej (CPV 72-59-00-00-7). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ursynów w Warszawie: - administracja Zakładu wraz z poradniami, ul. Zamiany 13, - Przychodnia, ul. Romera 4, - Przychodnia, ul. Na Uboczu 5, - Przychodnia, ul. Kajakowa 12. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.25.50.00 - Systemy informacji medycznej Kod CPV wg słownika 2008: 48.81.40.00 - Systemy informacji medycznej Oryginalny kod CPV: 32.41.50.00 - Sieć ethernet Kod CPV wg słownika 2008: 32.41.50.00 - Sieć ethernet Oryginalny kod CPV: 45.31.43.00 - Kładzenie kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 31.20.00.00 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 31.20.00.00 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej Oryginalny kod CPV: 32.43.00.00 - Rozległa sieć komputerowa Kod CPV wg słownika 2008: 32.43.00.00 - Rozległa sieć komputerowa Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.25.50.00 - Systemy informacji medycznej Kod CPV wg słownika 2008: 48.81.40.00 - Systemy informacji medycznej Oryginalny kod CPV: 80.42.33.10 - Usługi szkolenia komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego Oryginalny kod CPV: 72.26.10.00 - Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.10.00 - Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania Oryginalny kod CPV: 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego Kod CPV wg słownika 2008: 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego Oryginalny kod CPV: 72.59.00.00 - Profesjonalne usługi komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 72.59.00.00 - Profesjonalne usługi komputerowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 2 110 000,00 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Termin wykonania zamówienia - w ciągu 11 miesięcy od daty podpisania umowy. Zamówienie będzie realizowane w następujących etapach: Etap I - Analiza przedwdrożeniowa, projektowanie, wykonanie i uruchomienie sieci, zestawienie łączy teleinformatycznych - pomiędzy przychodniami i internetowego - oraz dostawa i instalacja sprzętu sieciowego, zasilającego, komputerowego, peryferyjnego, oprogramowania systemowego, bazodanowego i aplikacyjnego - powinny zakończyć się w ciągu 3 miesięcy, licząc od daty podpisania umowy. Wykonawca dostarczy na koniec etapu raport z analizy przedwdrożeniowej, szczegółowy plan wdrożenia, dokumentację powykonawczą systemu okablowania i sieci komputerowej oraz instrukcje obsługi dostarczonych urządzeń i oprogramowania systemowego, bazodanowego pomocniczego. Zakończenie tych prac zostanie potwierdzone protokolarnym odbiorem częściowym. Etap II - Szkolenie administratorów powinno się zakończyć nie później niż do 4 miesięcy, licząc od daty podpisania umowy. Wykonawca dostarczy w trakcie tego etapu dokumentację oprogramowania aplikacyjnego niezbędną do szkolenia. Zakończenie tych prac zostanie potwierdzone protokolarnym odbiorem częściowym. Etap III - Podłączenie modułów programowych poprzez interfejsy do aparatów diagnostycznych winno zakończyć się w terminie do 6 miesięcy, licząc od daty podpisania umowy. Wykonawca dostarczy na koniec etapu dokumentację powykonawczą podłączeń. Zakończenie tych prac zostanie potwierdzone protokolarnym odbiorem końcowym. Etap IV - Całość prac wdrożeniowych, szkolenie personelu w zakresie aplikacji, uruchomienie usług internetowych (umawianie wizyt poprzez strony WWW) winny zostać zakończone do 11 miesięcy, licząc od daty podpisania umowy. Wykonawca dostarczy na koniec etapu kompletną dokumentację aplikacji. Zakończenie tych prac zostanie potwierdzone protokolarnym odbiorem końcowym. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Jednym z warunków ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 63.300,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt trzy tysiące trzysta PLN). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone: w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. B ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. nr 25, poz. 253, nr 66, poz. 596 i nr 216, poz. 1824), i ważne na okres nie krótszy, niż okres związania ofertą. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5% całkowitej ceny ofertowej brutto podanej w ofercie. Zabezpieczenia należytego wykonania umowy może być wnoszone w formach jak wyżej. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Inwestycja jest współfinansowana przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Budżetu Państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, obejmującą całość przedmiotu zamówienia. 2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani wariantowych. 3. Zamówienie winno być wykonane własnymi siłami, bez udziału podwykonawców. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) "Oświadczenie" o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. nr 19, poz. 177 - ze zmianami); b) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. c) aktualny (zgodny ze stanem faktycznym i prawnym) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz pełnomocnictwo w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej dokumenty podpisuje osoba nieujawniona we właściwym rejestrze lub ewidencji do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta, zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku Wykonawców, nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, - informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - doświadczenie zawodowe - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw/usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy/usługi te zostały wykonane należycie, - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W szczególności Zamawiający wymaga, aby: 1. co najmniej osoba kierująca wykonaniem zamówienia miała wykształcenie wyższe techniczne kierunkowe z branż: elektroniki, informatyki lub telekomunikacji (EIT), 2. osoba wykonująca projekt techniczny okablowania strukturalnego i instalacji elektrycznej miała wymagane uprawnienia budowlane, 3. osoba kierująca robotami w zakresie okablowania strukturalnego i instalacji elektrycznej miała wymagane uprawnienia budowlane, 4. osoby wykonujące instalacje elektryczne miały odpowiednie uprawnienia, 5. przynajmniej 3 osoby wykonujące roboty w zakresie okablowania strukturalnego miały odpowiednie certyfikaty instalatorskie. Do ww. wykazu należy dołączyć kserokopie posiadanych świadectw, - deklaracja zgodności przedmiotu zamówienia z normami UE. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 60% jakość (walory techniczne) - 40% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Tak. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SPZLO.U.91/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 27.03.2006, cena - 100 PLN. Warunki i sposób płatności: Dokumenty przetargowe można odebrać po dokonaniu opłaty w wysokości 100,00 zł brutto w siedzibie Zamawiającego, pokój Działu Administracji, Zamówień Publicznych i Marketingu (pokój nr 27), od poniedziałku do piątku, w godzinach: 9:00-14:00 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.03.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 26.05.2006. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 27.03.2006, godzina 12:30, Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ursynów, 02-786 Warszawa, ul. Zamiany 13, sala konferencyjna nr 5 (parter).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Inwestycja jest współfinansowana przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Budżetu Państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 01.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.