Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-14
Wrocław: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ NA DREWNIANĄ W LOKALACH GMINY WROCŁAW
Numer ogłoszenia: 75257 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobu Komunalnego , ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7778400, faks 071 7777506.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzk.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ NA DREWNIANĄ W LOKALACH GMINY WROCŁAW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: demontaż starej istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej (drzwi balkonowe) wraz z parapetami, dostawę i montaż nowej stolarki drewnianej (drewno klejone trójwarstwowo, okna rozwierane z górnym systemem wentylacji) i parapetów wraz z niezbędnym wykończeniem otworów, wykonaniu niezbędnych robót porządkowych w lokalu, budynku i na terenie przyległym oraz wywiezienie gruzu budowlanego, starej stolarki okiennej, parapetów i innych odpadów powstałych podczas prac demontażowych i montażowych wraz z ich przekazaniem na składowisko odpadów. Wygląd zewnętrzny nowych okien i drzwi balkonowych winien zachować ich pierwotny charakter i podział, a także wystrój. 3. Ze względu na ilość i znaczne zróżnicowanie okien Zamawiający nie przewiduje przedstawienia rysunków, obmiar wykonawczy stolarki okiennej wybrany Wykonawca sporządzał będzie w trybie roboczym, bezpośrednio przed jej wymianą w każdym lokalu. 4. Miejscem wykonania robót są lokale mieszkalne lub użytkowe stanowiące własność Gminy Wrocław, znajdujące się w budynkach położonych na terenie Wrocławia w rejonach wskazanych w pkt 5 niniejszego rozdziału. Wykaz adresowy dla każdego zadania Wykonawca otrzyma, w terminie 7 dni po podpisaniu umowy, od właściwego BOK-u..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.42.21.00 - Stolarka drewniana .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: ZADANIE nr I - 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), ZADANIE nr II - 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), ZADANIE nr III -5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), ZADANIE nr IV - 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych), ZADANIE nr V - 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych), ZADANIE nr VI - 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych), ZADANIE nr VII - 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych), ZADANIE nr VIII - 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych), ZADANIE nr IX - 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych), ZADANIE nr X - 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wniesione w: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 ze zmianami). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK S.A I O. Wrocław nr 13 1090 2398 0000 0006 0829 2362, tak aby kwota wadium znalazła się na koncie Zamawiającego nie później niż w dniu i godzinie przewidzianej na składanie ofert - podając na dowodzie wpłaty numer postępowania i/lub nazwę postępowania. 4. Oryginał dowodu wniesienia wadium w pieniądzu lub jego kopię, opatrzoną klauzulą -za zgodność z oryginałem- i poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę -podpisem czytelnym lub nieczytelnym wraz z pieczątką imienną-, należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz musi mieć postać oświadczenia Gwaranta, w którym Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie zapłacić Zamawiającemu kwotę stanowiącą równowartość wadium w przypadkach określonych ustawą tj. gdy: a) Wykonawca odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach zawartych w ofercie, b) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 26 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronieIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający poniższe warunki: 1. Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje/będzie dysponował osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, a także należy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika budowy. 2. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wymianie stolarki budowlanej drewnianej, o łącznym metrażu wymienionej stolarki nie mniejszym niż 150 m2 w ramach jednej umowy, w budynkach mieszkalnych lub użytkowych. 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Oferowane drewniane okna muszą spełniać warunki określone w art. 8 i art.9 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881) tj. posiadać wymagane aprobaty techniczne, certyfikaty lub deklaracje zgodności z normą PN-EN 14351-:2006. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IV SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Status prawny - wymagane dokumenty: 1/ oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - wzór załącznika nr 2 do SIWZ. 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3/ jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt. A.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, ze nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 4/ informację o osobie, którą dysponuje/będzie dysponował Wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, a także należy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (wzór załącznika nr 3 do SIWZ). Należy załączyć posiadane uprawnienia budowlane wskazanej osoby wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118) i ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.). W przypadku, gdy Wykonawca poda informację o osobie, którą będzie dysponował musi dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie (oświadczenie) tej osoby lub innych podmiotów do udostępnienia osoby która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 5/ wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wymianie stolarki budowlanej drewnianej, o łącznym metrażu wymienionej stolarki nie mniejszym niż 150 m2 w ramach jednej umowy, w budynkach mieszkalnych lub użytkowych, z podaniem zakresu prac każdego zrealizowanego zamówienia, ilości m2 wymienionej stolarki, daty i miejsca wykonania, nazwy i adresu zleceniodawcy (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie. C. Przedmiot zamówienia - wymagane dokumenty 6/ Na potwierdzenie spełnienia wymagań art.8 i art.9 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881) należy przedstawić: a. (pełną) kompletną aprobatę techniczną na oferowany system stolarki, b. certyfikat zgodności lub krajową deklarację zgodności z aprobatą techniczną na system stolarki z wstępnymi wynikami badań, c. z certyfikat na szybę uprawniający do oznakowania wyrobu na znak bezpieczeństwa B, d. świadectwo badań Instytutu Szkła i Ceramiki na szyby zespolone, e. atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny na okna zgodnie z parametrami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia, lub f. dokumentów potwierdzających zgodność z normą PN-EN 14351-:2006..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzk.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać bezpłatnie ze strony: www.zzk.wroc.pl lub w cenie 5 zł uzyskać za zaliczeniem pocztowym, a także w Dziale Zamówień - ul. Grabiszyńska 257, pok.104 po uprzednim złożeniu wniosku..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty można składać w Dziale Zamówień ZZK, ul. Grabiszyńska 257 p. 105 I p. lub w Kancelarii przy ul. Św. Elżbiety 3, a także można przesłać pocztą na adres: ZZK ul. św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na drewnianą w lokalach Gminy Wrocław - rejon A, B..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr I - Rejon A, B Maksymalna, szacunkowa ilość stolarki okiennej do wymiany: 279 m2 w tym: - okna prostokątne: 250 m2, - okna łukowe 29,00 m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.30-4, 45.42.21.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na drewnianą w lokalach Gminy Wrocław - rejon D, E..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr II - Rejon D, E Maksymalna, szacunkowa ilość stolarki okiennej do wymiany: 271 m2 w tym: - okna prostokątne: 242 m2, - okna łukowe 29,00 m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.30-4, 45.42.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na drewnianą w lokalach Gminy Wrocław - rejon F, G..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr III - Rejon F, G Maksymalna, szacunkowa ilość stolarki okiennej do wymiany: 247 m2 w tym: - okna prostokątne: 225 m2, - okna łukowe 22 m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.21.30-0, 45.42.21.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na drewnianą w lokalach Gminy Wrocław - rejon H, I..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr IV - Rejon H, I Maksymalna, szacunkowa ilość stolarki okiennej do wymiany: 221 m2 w tym: - okna prostokątne: 200 m2, - okna łukowe 21 m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.30-4, 45.42.21.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na drewnianą w lokalach Gminy Wrocław - rejon J, K..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr V - Rejon J, K Maksymalna, szacunkowa ilość stolarki okiennej do wymiany: 218 m2 w tym: - okna prostokątne: 197 m2, - okna łukowe 21 m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.30-4, 45.42.21.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na drewnianą w lokalach Gminy Wrocław - rejon M, N..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr VI - Rejon M, N Maksymalna, szacunkowa ilość stolarki okiennej do wymiany: 197 m2 w tym: - okna prostokątne: 180 m2, - okna łukowe 17 m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.30-4, 45.42.21.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na drewnianą w lokalach Gminy Wrocław - rejon O, P, T..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr VII - Rejon O, P, T Maksymalna, szacunkowa ilość stolarki okiennej do wymiany: 198 m2 w tym: - okna prostokątne: 178 m2, - okna łukowe 20 m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.30-4, 45.42.21.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na drewnianą w lokalach Gminy Wrocław - rejon R..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr VIII - Rejon R Maksymalna, szacunkowa ilość stolarki okiennej do wymiany: 383 m2 w tym: - okna prostokątne: 332 m2, - okna łukowe 51 m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.30-4, 45.42.21.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na drewnianą w lokalach Gminy Wrocław - rejon S, U..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr IX - Rejon S, U Maksymalna, szacunkowa ilość stolarki okiennej do wymiany: 221 m2 w tym: - okna prostokątne: 204 m2, - okna łukowe 17 m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.30-4, 45.42.21.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na drewnianą w lokalach Gminy Wrocław - rejon Ł..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr X - Rejon Ł Maksymalna, szacunkowa ilość stolarki okiennej do wymiany: 262 m2 w tym: - okna prostokątne: 234 m2, - okna łukowe 28 m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.30-4, 45.42.21.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- DOSTAWA IMPLANTÓW OTROPEDYCZNYCH
- Prace zabezpieczające z translokacją zasobu archiwalnego dla Archiwum Państwowego we Wrocławiu
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Zapewnienie wsparcia na infrastrukturę i oprogramowanie EMC
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH (5 ZADAŃ)
- Opracowanie dokumentacji projektowej wielobranżowej z podziałem na dwie części
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w Zespole Szkół Nr 2 w Nałęczowie w ramach projektu: Modernizacja obiektów Zespołu Szkół nr 2 w Nałęczowie
- Remont klatki schodowej przy ul. Sucharskiego 9 i Zamenhofa 30D w Katowicach
- Modernizacja stolarki okiennej i drzwiowej gmach główny elewacje: zachodnia i północna Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
- Budowa hali sportowej przy CKZiU w Mrągowie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz urządzeniami budowlanymi w ramach zadania: Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji ...
- Roboty budowlane w 2 Placówkach Opiekuńczo-Wychowawczych obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 2 w Warszawie
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
więcej: Instalowanie drzwi i okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.