Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-11
Stalowa Wola: Zakup i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów i akcesoriów spawalniczych .
Numer ogłoszenia: 75188 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Praktycznego w Stalowej Woli, ul. Kwiatkowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8135146, fax 015 8135146.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckpstalowawola.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów i akcesoriów spawalniczych ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: 1) Akcesoriów spawalniczych i materiałów pomocniczych do spawania. 2) Wyrobów walcowanych i ciągnionych ze stali S235 i R35 3) Gazów przemysłowych .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.13.10.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca Oryginalny kod CPV: 27.32.12.00 - Wyroby walcowane płaskie ze stali Kod CPV wg słownika 2008: 14.62.20.00 - Stal Oryginalny kod CPV: 24.11.11.00 - Wodór, argon, gazy szlachetne, azot i tlen Kod CPV wg słownika 2008: 24.11.10.00 - Wodór, argon, gazy szlachetne, azot i tlen .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.02.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), Sposób spełnienia - Złożenie oświadczenia. 2. Sytuacja podmiotowa Wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Sposób spełnienia - Złożenie dokumentu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów dokona oceny spełnienia warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2. Oświadczenie z art. 22 i 24
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckpstalowawola.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego pok. nr 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pod tytułem - Kształcenie ustawiczne szansą osób w wieku powyżej 45 lat na nabycie nowych lub podwyższenie kwalifikacji i umiejętności zawodowych. Projekt dofinansowywany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz w ramach współfinansowania krajowego z budżetu państwa, z programu operacyjnego Kapitał Ludzki.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Akcesoria spawalnicze i materiały pomocnicze do spawania..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AKCESORIA SPAWALNICZE I MATERIAŁY POMOCNICZE DO SPAWANIA Lp. Nazwa towaru jedn. Miary przetarg 1 Drut spawalniczy G3SI1 GOLD ø 0,8 kg 1 395 2 Drut spawalniczy G3SI1 GOLD ø 1 kg 3 045 3 Drut spawalniczy G3SI1 GOLD ø1,2 kg 225 4 Fartuch spawalniczy ze skóry licowej jasnobrązowy lub czarny szt. 42 5 Rękawice spawalnicze ochronne skórzane szyte nicią teflonową sztuk 140 6 Getry spawalnicze skórzane (nastopniki z nakolannikiem) par 42 7 Maska spawalnicza z preszpanu sztuk 42 8 Maski przeciwpyłowe z filtrem sztuk 700 9 Szkła do masek ciemne lub szkło ochronne 50x100 10,11,12,13DIN sztuk 280 10 Szkła do masek białe lub bezbarwne 50x100 sztuk 14 000 11 Końcówki prądowe Ø0,8;1; 1,2 sztuk 700 12 Silspaw do czyszczenia wylotu drutu spawalniczego /spray antyprzyczepny sztuk 140 13 Szczotka druciana 4 lub 5 rzędowa sztuk 100 14 Dysza stożkowa lub łącznik prądowy MB 13,15 szt. 100 15 Dysza stożkowa lub łącznik prądowy MB 14 szt. 20 16 Dysza stożkowa lub łącznik prądowy MB 25 szt. 100 17 Dysza stożkowa lub łącznik prądowy MB 501 szt. 10 18 Palniki MB-15AK M25, M24 bez dyszy szt 25 19 Rolka do podajnika .6-.8-1-1.2 szt 5 20 Sprężyny MB13,14,15,25, szt 100 21 Ściernica lub tarcza do cięcia metalu 230x2x22 szt 10 22 Ściernica lub tarcza do cięcia metalu 230x3,2x22 szt 10 23 Ściernica lub tarcza do cięcia metalu 230x6,0x22 szt 10 24 Ściernica lub tarcza do cięcia metalu 250x25x32 szt 5 25 Ściernica lub tarcza do cięcia metalu 400x4.0x32 szt 30 26 Ściernica Klingspor W180x3,0A24Ex S szt 5 27 Ściernica lub tarcza do cięcia metalu 230*3,0 szt. 4 28 Ściernica lub tarcza do cięcia metalu 180x2 x22 szt. 35 29 Ściernica lub tarcza do cięcia metalu 180x3,2 x22 szt. 25 30 Ściernica lub tarcza do cięcia metalu 180*3,0 szt. 5 31 Ściernica lub tarcza do cięcia metalu 180*6,0 szt. 40 32 Uchwyt spawalniczy M15 Premium Most szt. 2 33 Wkład spiralny 0,8; 1,0 - 3m szt. 10 34 Wkład spiralny 1,2 - 5m szt. 10 35 Wkład spiralny 1,2 - 3m szt. 10 36 Wkład kpl 1,5 MB niebieski szt. 10 37 Zacisk biegunowy ZB 16 KL szt. 4 38 Obejmy do węży szt. 20 39 Reduktor butlowy szt. 10 40 Łącznik prądowy szt. 10 41 Wąż ciśnieniowy zbrojony Ø5x1,5 mb 10 42 Wąż ciśnieniowy zbrojony Ø6x2,5 mb 10 43 Wąż ciśnieniowy zbrojony Ø8x2,5 mb 10 44 Wąż ciśnieniowy zbrojony Ø9x3 mb 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyroby walcowane i ciągnione ze stali S235 i R35.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Blachy, płaskowniki, rury Lp. Nazwa towaru opis/ gatunek WAGA kg Długość mb 1 Płaskownik/pręt płaski 8x60 lub blacha 8 pocięta na pasy 60; S235, St3S, St4S, 1500 2 Płaskownik/pręt płaski 10 lub blacha 10 pocięta na pasy 150; S235, St3S, St4S, 3500 3 Blacha 2 (cięta na pasy 100) S235, St3S, St4S, 100 4 Blacha 3 (cięta na pasy 100) S235, St3S, St4S, 200 5 Blacha 4 (cięta na pasy 100) S235, St3S, St4S, 200 6 Rura bez szwu Ø48,3x4,5 R35, St3S, St4S, 50 7 Rura bez szwu Ø70x8 R35, St3S, St4S, 150.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.32.12.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Gazy przemysłowe ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GAZY PRZEMYSŁOWE Lp. Nazwa towaru jedn. Miary ilość 1 Dwutlenek węgla CO2 kg 3 000 2 Corgon 7,1 butle 80 3 Corgon 8,8 butle 150 4 Tlen butle 10 5 Acetylen butle 10 6 Argon butle 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Cykliczne dostawy odczynników, materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora do badań Koagulologicznych dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnost. Powiat. Szpitala Specjal. w Stalowej Woli
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Stalowowolskiego w sezonie zimowym 2025/2026"
- Cykliczne dostawy artykułów spożywczych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli .
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego dla jednostek Gminy Stalowa Wola
- Dostawa osuszaczy powietrza oraz przyczepy z namiotem pneumatycznym w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 -2026
- Zakup i dostawa nowego samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, 9-miejscowego, na potrzeby Ośrodka Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uzupełnienie zasobów infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań wynikających z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 oraz ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej
- Dostawa sprzętu i wyposażenia modułu GFFF dla KW PSP w Olsztynie
- Zakup wyposażenia indywidualnego i sprzętu dla podmiotów ochrony ludności w ramach krajowego ,,Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026"
- DOSTAWY PREPARATÓW I TESTÓW CHEMICZNYCH, OPAKOWAŃ STERYLIZACYJNYCH ORAZ INNYCH MATERIAŁÓW STOSOWANYCH W PROCESACH DEZYNFEKCJI I STERYLIZACJI
- Dostawa wyposażenia ratownika dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
- "Zakup wyposażenia i sprzętu w ramach krajowego "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
więcej: Stal »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.