Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-14
Gdynia: DOSTAWA DRUKAREK LASEROWYCH ORAZ ICH KONSERWACJA I NAPRAWA
Numer ogłoszenia: 75125 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny , ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (0-58) 668-60-00/01, faks (0-58) 669-68-44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA DRUKAREK LASEROWYCH ORAZ ICH KONSERWACJA I NAPRAWA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest sprzedaż i dostawa do siedziby Pomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni 30 trzydziestu fabrycznie nowych, nie mających śladów uszkodzeń zewnętrznych i śladów uprzedniego używania drukarek laserowych, zwanych dalej przedmiotem zamówienia oraz ich konserwacja i naprawa. 2.Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30.23.21.10-8; 50.32.30.00-5 3.Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do siedziby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Gdyni, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, w terminie do 21 dni od daty zawarcia umowy. 4.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą na koszt i ryzyko wykonawcy, w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy w godzinach od 7:30 do 15:30, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zamawiającym . 5.Zakazuje się jakichkolwiek zmian w opisie przedmiotu zamówienia. Każda zmiana będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 6.Wykonawca zobowiązuje się także do: 1)wykonywania autoryzowanych przeglądów konserwacyjnych raz na 6 miesięcy na wniosek Zamawiającego i świadczenia usług naprawczych sprzętu w okresie 24 miesięcy od dnia dostarczenia ostatniej sztuki sprzętu, 2)dostarczenia wraz z każdą sztuką sprzętu materiałów eksploatacyjnych w ilości określonej w specyfikacji technicznej jako wyposażenie standardowe - w ramach oferowanej ceny jednostkowej sprzętu. 7. Specyfikację techniczną drukarki przedstawia tabela na stronie 4 SIWZ. SPECYFIKACJA TECHNICZNA DRUKARKI Nazwa parametru Minimalne wymagania Technologia druku: Laserowa Rodzaj druku:Monochromatyczny Rozdzielczość: 1200x1200 dpi Format wydruku: A4 Prędkość druku: 60 stron A4 na minutę Czas wydruku pierwszej strony: Maksymalnie 9 sekund Obciążalność miesięczna: 250000 stron A4 Pamięć RAM zainstalowana: 256 MB Emulacje: PCL 6, PCL 5e, PostScript3 Interfejsy:USB 2.0, Gigabit Ethernet 10/100/1000BaseT Obsługiwane systemy operacyjne: Windows 2000, Windows XP/Vista/7/8 Podajnik papieru: 1 podajnik w formie zamkniętej kasety na minimum 500 arkuszy A4 80 g/m2,1 podajnik wielofunkcyjny na minimum 100 arkuszy A4 80 g/m2 Odbiornik papieru: Na min. 500 arkuszy A4 80 g/m2 Technologia: Rozdzielczość bębna i tonera Waga: Max. 17 kg Wymiary szer x gł x wys: 400x500x400 mm Wydruk dwustronny: Automatyczny Procesor: Min. 700 MHz Materiały eksploatacyjne jako wyposażenie standardowe drukarki (dostarczone w komplecie w ramach oferowanej ceny jednostkowej): Drukarka powinna mieć w standardzie toner startowy na min 10 000 wydruków zgodnie z normą ISO/IEC 19752.Dodatkowo powinna być w stanie obsługiwać standardowy toner na min. 25 000 wydruków zgodnie z normą ISE/IEC 19752 Powinna posiadać bęben umożliwiający wydrukowanie min. 500 000 stron. Dodatkowy komplet materiałów eksploatacyjnych umożliwiający wydruk min 60 000 stron.Materiały eksploatacyjne: Tonery i bębny muszą być nowe i nieużywane, pierwszej kategorii oraz wyprodukowane przez producenta oferowanych drukarek. Gwarancja: 24 miesiące Serwis: Zgodny ze standardem ISO 9001:2008 Oświadczenie: Oświadczenie producenta oferowanego sprzętu lub jego autoryzowanego przedstawiciela w Polsce, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. Konieczność nie zachodzi w przypadku autoryzowanego przedstawiciela producenta..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 50.32.30.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomorski Oddział Regionalny ARiMR w Gdyni, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, tel. 58 668 60 00..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Pomorski Oddział Regionalny ARiMR w Gdyni, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, Kancelaria pok. 230 - IV poziom budynku MIR..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa serii szkoleń w zakresie zielonej transformacji
- Zabudowa Strefy Studenta B400 na potrzebny WZNJ- 4
- Dostawa umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego strażaków KM PSP w Gdyni
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie Loterii promocyjnej pod nazwą "Rozlicz PIT 2025 w Gdyni"
- Dostawa licencji oprogramowania biurowego
- Usługa całorocznego nadzoru nad bezpieczeństwem i gotowością techniczną łodzi stacjonujących w Porcie Jachtowym im. J. Porębskiego w Świnoujściu oraz zapewnienia załogi w rejsach badawczych.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zachowanie dziedzictwa kulturowego poprzez doposażenie pomieszczeń budynku dawnego Zboru Ewangelicko-Augsburskiego w Obornikach w celu prowadzenia działalności kulturalnej
- "Zakup serwerów w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" oraz innego sprzętu informatycznego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Grudziądzu"
- Dostawę sprzętu komputerowego dla Gminy Poczesna
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej W Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- Zakup komputerów w ramach projektu pn. " Modernizacja i doposażenie szpitalnego oddziału ratunkowego (SOR) oraz pracowni diagnostycznych w Szpitalu w Szczecinku"
- Dostawa sprzętu biurowego, świadczenie usług gwarancyjnych na przejścia graniczne usytuowane w woj. lubelskim i LZOPG w Chełmie.
więcej: Drukarki laserowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





