Ogłoszenie z dnia 2008-04-11
Warszawa: zakup i dostawa artykułów spożywczych
Numer ogłoszenia: 75092 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Olchy 8, 04-837 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6157041 i 42, fax 022 6157041 i 42.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zol-olchy.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zol.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa artykułów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa artykułów spożywczych Cukier kryształ 4380 kg Makaron wstążka karbowana 850 kg Makaron nitka 430 kg Herbata granulowana 56 kg Herbata liściasta 57 kg Ryż 680 kg Mąka szymanowska 1300 kg Mąka ziemniaczana 130 kg Płatki owsiane górskie 112 kg Płatki jęczmienne błyskawiczne 168 kg Płatki kukurydziane Flakes 250 g 1000 szt Kasza jęczmienna mazurska 250 kg Kasza gryczana 160 kg Kasza manna 240 kg Sól warzona 760 kg Koncentrat pomidorowy Pudliszki 200 g 550 szt Groch łuskany połówki 96 kg Przyprawa w płynie Winiary 1 l 48 szt Ketchup łagodny 500 g 520 szt Olej popularny 1 l 515 szt Cukier puder 400 g 58 kg Chrzan delikatesowy 290 ml 630 szt Pasztet podlaski 195 g 2990 szt Groszek konserwowy 400 g 150 szt Musztarda delikatesowa 190 g 650 szt Miód wielokwiatowy 400 g 340 szt Drożdże 100 g 10 kg Filety śledziowe w oleju 175 g 280 szt Filety z makreli w pomidorach 175 g 340 szt Kaszka mleczno - ryżowa banan 250 g 480 szt Kaszka mleczno - ryżowa malina 250 g 480 szt Kaszka mleczno - ryżowa truskawka 480 szt Dżem truskawkowy 280 g 220 szt Dżem wiśniowy 290 g 200 szt Dżem śliwkowy 290 g 200 szt Szczaw konserwowy 300 g 110 szt Esencja pomarańczowa 5 g 50 szt Esencja arakowa 5 g 50 szt Esencja cytrynowa 5 g 50 szt Kwasek cytrynowy 50 g 200 szt Czosnek granulowany 20 g 410 szt Pieprz mielony 20 g 500 szt Majeranek 20 g 360 szt Liście laurowe 10 g 250 szt Cukier waniliowy 32 g 270 szt Proszek do pieczenia 30 g 155 szt Ziele angielskie 25 g 165 szt Kakao naturalne 100 g Wedel 100 szt Budyń śmietankowy 130 szt
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 0.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: Lp:Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny: 1Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Oświadczenie z art. 22 i 24
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zol-olchy.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzba Zamawijacego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Adaptacja akustyczna pomieszczeń w budynku Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych nr 4 im. Karola Szymanowskiego w Warszawie.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Fargo HDP 5000, 5600, 8500; przeglądy serwisowe i naprawy pogwarancyjne: dwóch drukarek Fargo HDP8500, jednej Fargo HDP5000 i jednej Fargo HDP5600
- Kompleksowa pielęgnacja i utrzymanie zieleni oraz zamiatanie ciągów komunikacyjnych, chodników wraz z gotowością do odśnieżania na terenie Ośrodka Nowa Skra, ul. Wawelska 5, 02-034 Warszawa w 2026 r.
- "Świadczenie usług lekarza psychiatry na potrzeby CPP UW" - 3 części
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia nt. "Profesjonalny Doradca Energetyczny IV edycja"
- Dostawa sprzętu audio-video; znak sprawy: AEZ/S-163/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 1 im. M Dąbrowskiej we Wrocławiu
- SUKCESYWNE DOSTAWY WRAZ Z TRANSPORTEM ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH W I I II KWARTALE 2026 ROKU
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Karniewie w okresie od 1 lutego do 14 sierpnia 2026r.
- Dostawa Artykułów Żywnościowych do stołówki szkolnej w szkole podstawowej im. ppor. Emilii Gierczak w POSTOMINIE
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





