Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-11
Lublin: Wykonanie materiałów do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla zadania: Budowa drogi ekspresowej S 12/17 na odcinku Kurów - Lublin - Piaski od węzła Sielce - do węzła Witosa o długości ok. 58 km.
Numer ogłoszenia: 75077 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie materiałów do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla zadania: Budowa drogi ekspresowej S 12/17 na odcinku Kurów - Lublin - Piaski od węzła Sielce - do węzła Witosa o długości ok. 58 km..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie materiałów do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla zadania: Budowa drogi ekspresowej S 12/17 na odcinku Kurów - Lublin - Piaski od węzła Sielce - do węzła Witosa o długości ok. 58 km.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.19.00 - Usługi doradcze w zakresie wpływu na środowisko Kod CPV wg słownika 2008: 90.71.30.00 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium na cały okres związania ofertą w wysokości: 2 500 pln (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100 )..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki formalne i merytoryczne: 1. Warunki formalne udziału w postępowaniu 1.1. W postępowaniu nie mogą brać udziału, a w przypadku złożenia oferty zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawcy: a) którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; b) w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; c) którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) będący osobami fizycznymi, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; e) będący spółkami jawnymi, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; f) będący spółkami partnerskimi, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; g) będący spółkami komandytowymi oraz spółkami komandytowo-akcyjnymi, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; h) będący osobami prawnymi, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; i) będący podmiotami zbiorowymi, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; j) którzy nie spełniają warunków ogólnych i warunków szczegółowych udziału w postępowaniu, określonych w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp; k) którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem niniejszego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; l) którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik niniejszego postępowania; m) którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp; n) którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 1.2. Wymagania określone w pkt. 1.1. mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 2. Warunki merytoryczne udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt. 1÷3 Ustawy. 2.1.Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie: a) kandydata na stanowisko kierownika projektu - osoba ta musi doświadczenie w zakresie wykonywania raportów o oddziaływaniu na środowisko dla inwestycji drogowych dla których występowała kolizja z obszarami wskazanymi lub potencjalnymi Natura 2000 oraz wykonała w okresie trzech ostatnich lat minimum 3 raporty lub oceny dla dróg klasy S lub A; b) co najmniej jedną osobę posiadającą doświadczenie w zakresie wykonywania raportów lub ocen oddziaływania na środowisko dla inwestycji drogowych dla których występowała kolizja z obszarami wskazanymi lub potencjalnymi Natura 2000 oraz wykonała w okresie dwóch ostatnich lat minimum 2 raporty lub oceny dla dróg klasy S lub A. c) fitosocjologa lub botanika, który wykonał minimum 2 opracowania obejmujące inwentaryzację/waloryzację siedlisk i gatunków chronionych. d) specjalistę ds. hałasu, posiadającego minimum doświadczenie w zakresie wykonywania raportów lub ocen oddziaływania na środowisko dla inwestycji drogowych oraz wykonał w okresie dwóch ostatnich lat minimum 2 opracowania w których wykonywane były pomiary hałasu i modelowanie w zakresie rozprzestrzeniania się hałasu wzdłuż dróg klasy S lub A. e) specjalistę ds. gospodarki wodno-ściekowej, który posiada doświadczenie w zakresie wykonywania raportów lub ocen oddziaływania na środowisko dla inwestycji drogowych oraz w okresie dwóch ostatnich lat wykonał minimum 2 raporty lub oceny dla dróg klasy S lub A Nie dopuszcza się kierowania do realizacji zamówienia tej samej osoby na więcej niż jedno ze stanowisk. Wykonawca winien skierować do realizacji zamówienia osoby w ilości zapewniającej wykonanie niniejszego opracowania zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia i w wymaganym terminie. 2.2. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie trzech ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie materiałów do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji drogowych dla dróg klasy S lub A o długości minimum 40 km dla których występowała kolizja z obszarami wyznaczonymi lub potencjalnymi Natura 2000. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt 2.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków formalnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia lub dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków merytorycznych Wykonawcy winni przedłożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 2.1. Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy). Informacja musi potwierdzać spełnienie wszystkich warunków. 2.2. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie wszystkich warunków z podaniem przedmiotu zamówienia, wartości, dat wykonania (od m/c/rok - do m-c/rok) oraz poprzednich Zamawiających. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji materiały zostały wykonane należycie (np. referencje). 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006r., Nr 87, poz. 605). 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: 4.1. oświadczenie wymienione w pkt 1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców, 4.2. dokumenty wymienione w pkt 1.2. winny być złożone przez każdego Wykonawcę, 4.3.dokumenty wymienione w pkt 2. powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których wymaga się potwierdzenia spełnienia warunku.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać w siedzibie tut. Oddziału pokój nr 55, na pisemny wniosek Wykonawcy cena 1 egz. wersji papierowej wynosi 10 zł lub bezpłatnie pobrać ze strony innternetowej www.gddkia.gov.pl..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin pok. nr 55 (II piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- "Usługa wdrożenia i utrzymywania obsługi wydruku na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie"
- Dostawa 4 szt. nowych mobilnych przyczep socjalnych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie
- Świadczenie usług pocztowych, w tym usług pocztowych o charakterze powszechnym na rzecz Zamawiającego w zakresie przesyłek w formacie od S do L
- Usługa wykonania przeglądów, serwisu, konserwacji i bieżącego utrzymania 7 agregatów prądotwórczych łącznie z układami SZR'ów Socomec Atys M 6e
- Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2025 r. - koszule
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





