eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papieru dla jednostek Politechniki Warszawskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-11-30



Ogłoszenie nr 750577-N-2020 z dnia 2020-11-30 r.

Politechnika Warszawska:

Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papieru dla jednostek Politechniki Warszawskiej

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska, krajowy numer identyfikacyjny 00000155400000, Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: +48222345927,
faks: +48226286075
e-mail: Dominika.Jastrzebska@pw.edu.pl,
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - publiczna uczelnia techniczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, gońca lub osobiście

Adres: Politechnika Warszawska, Dział Zamówień Publicznych, Gmach Biurowy, ul. Noakowskiego 18/20, 00-668 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papieru dla jednostek Politechniki Warszawskiej

Numer referencyjny: ZP.D.LW.23.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: Zamówienie może być udzielone na obie części lub jedną z nich


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papieru dla jednostek Politechniki Warszawskiej, podzielona na dwie części: Część I – sukcesywna dostawa artykułów biurowych; Część II – sukcesywna dostawa papieru

II.5) Główny kod CPV: 30.19.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę – oświadczeń/dokumentów opisanych w rozdziale 6 SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (polisa OC) na sumę gwarancyjną:
dla części I postępowania: co najmniej 200.000,00 PLN;
dla części II postępowania: co najmniej 50.000,00 PLN.
Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę – oświadczeń/dokumentów opisanych w rozdziale 6 SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia.


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: dla części I postępowania:
Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (z wyłączeniem dostaw papieru) i finansowo o wartości co najmniej 300.000,00 PLN brutto⃰ każda w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
⃰ Przez wartość jednej dostawy rozumie się łączną wartość dostaw wykonywanych w ramach jednej umowy;
dla części II postępowania:
Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (dostawy papieru) i finansowo o wartości co najmniej 80.000,00 PLN brutto⃰ każda w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
⃰Przez wartość jednej dostawy rozumie się łączną wartość dostaw wykonywanych w ramach jednej umowy.
Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę – oświadczeń/dokumentów opisanych w rozdziale 6 SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia:

1. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie opłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu;
2. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu;
3. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
4. oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 (oryginał);
5. oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 (oryginał);
6. oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach (Dz. U. z 2016 r. poz. 716), według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 (oryginał);.
Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów
na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1 - 3.
Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 1- 6 dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art 22a ustawy Pzp.
7. Informacja uzupełniająca:
7.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
7.1.1. pkt .1 -3 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
7.2. Dokumenty, o których mowa w ppkt 7.1.1. lit. b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składani ofert. Dokument, o którym mowa w pkt ppkt 7.1.1. lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
7.3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej o osoby. Przepis pkt 7.2. stosuje się.
7.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia:
1.dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (polisa OC) dla każdej części na sumę gwarancyjną, dla każdej części, co najmniej w kwotach wskazanych w pozycji III.1.2). Jeśli nastąpi wykazanie spełnienia tego warunku na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, to Zamawiający uzna ten dokument potwierdzający spełnienie warunku przez podmiot trzeci);
2.wykazu 2 dostaw dla każdej części wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, dla każdej dostawy i dla każdej części co najmniej w kwotach wskazanych w pozycji III.1.3), przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy/usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie winny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 (oryginał) do SIWZ.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oferta powinna zawierać: 1.Wypełniony formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (oryginał), podpisany przez osobę prawidłowo umocowaną. Podpis musi być
sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację czytelnie (imię i nazwisko) lub nieczytelnie (z imienną pieczątką). 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego,
określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
Wspólnicy spółki cywilnej wraz z ofertą zamiast pełnomocnictwa mogą złożyć umowę spółki cywilnej.
3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy), sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Formularza oferty (oryginał). 4. Wypełnione i podpisane dwa załączniki – Formularze asortymentowo-ilościowo-cenowe dla części I i II odpowiednio o numerach 4a i 4b do Formularza oferty (oryginały). 5. Dowód wniesienia wadium. Dokument wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz musi być oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część I postępowania: 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące), Część II postępowania: 750,00 zł (słownie złotych: siedemset pięćdziesiąt), przed upływem terminu składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin realizacji dostawy:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana treści niniejszej Umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust.
1 pkt 1) ustawy Pzp i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego
po podpisaniu przez obie strony. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności będące
przyczyną proponowanych zmian.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w przypadkach:
1) zmiany sposobu spełnienia dostawy – na skutek niedostępności na rynku artykułów wskazanych
w Formularzu asortymentowo-ilościowo-cenowym spowodowana zaprzestaniem produkcji lub
wycofaniem z rynku tego asortymentu lub pojawienie się na rynku nowego asortymentu–
zmiana asortymentu na równoważny lub o lepszych parametrach za cenę nie wyższą niż podana
w ofercie, z zastrzeżeniem, że nie będzie stało to w sprzeczności z zapisami art. 140 ust. 1 ustawy
Pzp, i po akceptacji Zamawiającego.
2) zmiany sposobu realizacji przedmiotu Umowy z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę,
na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą
posiadać właściwości niezbędne, do realizacji danej części przedmiotu Umowy oraz
właściwości, w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, a dotyczącym braku podstaw do
wykluczenia z postępowania;
lub zmiany podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców, co
najmniej takich samych właściwości (kwalifikacji), pod rygorem niedopuszczenia
podwykonawców do wykonywania przedmiotu Umowy;
3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów, które mają wpływ na realizację Umowy;
4) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki
godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub
wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których
mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy przez
Wykonawcę;
5) wystąpienia siły wyższej.
Siła wyższa jest to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie
mogły zapobiec, ani nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy
wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań.
Siła wyższa obejmuje w szczególności następujące zdarzenia:
- wojnę, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych;
- terroryzm, rewolucję, przewrót wojskowy lub cywilny, wojnę domową;
- skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie
radioaktywne, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę;
- klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi;
- bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego
podwykonawców;
- inne wydarzenia losowe;
Strona dotknięta czynnikami losowymi powinna niezwłocznie poinformować drugą Stronę
faksem, pocztą elektroniczną lub w innej formie pisemnej o zaistnieniu tych okoliczności lub o ich
ustąpieniu. Wystąpienie wyżej opisanych okoliczności, jak również czas ich trwania potwierdzane
są przez właściwą Izbę Gospodarczą kraju Wykonawcy.
Braków surowcowych, niedoborów siły roboczej, zastosowania części wadliwych i przerw w pracy
nie uznaje się za czynniki losowe.
3. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy jest sporządzenie, podpisanego przez
Strony Protokołu konieczności przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie
(odpowiednio) co najmniej jednej okoliczności wymienionej w ust.2 (za wyjątkiem pkt 4 i 5).
4. Protokół konieczności będzie załącznikiem do pisemnego aneksu Umowy.
5. Zmiany o których mowa w ust. 2 pkt 4 dokonane będą w formie pisemnego aneksu na
zasadach i w sposób określony w ust. 6-16.
6. Zamiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia
przesłanki, o której mowa w ust. 2 pkt 4 lit.a będzie odnosić się wyłącznie do części
przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia
w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części
przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towaru i
usług.
7. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 4 lit.a, wartość wynagrodzenia netto nie
zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych
przepisów.
8. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust.
2 pkt 4, lit.b, c lub d, będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy,
w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania przedmiotu Umowy
przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających
wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub dokonujących zmian w zakresie zasad
podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie
wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub dokonujących się zasad
gromadzenia wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych.
9. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 4 lit.b wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie
zmianie o kwotę odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem
wysokości wynagrodzeń pracowników świadczących Usługi do wysokości aktualnie
obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniem wszystkich
obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota
odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części
wynagrodzenia pracowników świadczących usługi, o których mowa w zdaniu
poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio
związane z realizacją przedmiotu Umowy.
10.W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 4 lit.c wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie
zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku z
wypłatą wynagrodzenia pracownikom świadczącym Usługi. Kwota odpowiadająca zmianie
kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników
świadczących usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi,
w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z przedmiotem Umowy.
11.W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 4 lit.d wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie
zmianie o kwotę odpowiadającą udokumentowanej zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego
w wyniku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych.
12.W celu zawarcia aneksu, o którym mowa w ust. 5, każda ze Stron może wystąpić do drugiej
strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy,
wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej
kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od
której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy uzasadniająca
zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
13.W przypadku zmian, o których mowa w ust. 2 pkt 4, lit.b, c lub d , jeżeli z wnioskiem
występuje Wykonawca, jest on zobowiązany dołączyć do wniosku dokumenty, z których
będzie wynikać, w jakim zakresie zmiany te mają wpływ na koszty wykonania Umowy, w
szczególności:
1) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników
świadczących usługi, wraz z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni
prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy oraz części wynagrodzenia
odpowiadającej temu zakresowi – w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt. 4 lit.b,
lub
2) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników
świadczących usługi, wraz z kwotami składek uiszczanych do zakładu Ubezpieczeń
Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w części finansowanej przez
Wykonawcę, z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace
bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy oraz części przedmiotu
wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi – w przypadku zmiany, o której mowa w
ust. 2 pkt 4 lit.c,
lub
3) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników
świadczących usługi, wraz z kwotami wpłat do pracowniczych planów kapitałowych w
części finansowanej przez Wykonawcę, z określeniem zakresu (części etatu), w jakim
wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy oraz części
przedmiotu wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi –w przypadku zmiany, o której
mowa w ust. 2 pkt 4 lit. d.
14. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 4 lit.c, jeżeli z wnioskiem występuje
Zamawiający, jest on uprawniony do zobowiązania Wykonawcy do przedstawienia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni roboczych, dokumentów, z których będzie
wynikać w jakim zakresie zmiana ta ma wpływ na koszty wykonania Umowy, w tym
pisemnego zestawienia wynagrodzeń, o których mowa w ust. 13 pkt 2.
15. W terminie 10 dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w ust. 12, Strona,
która otrzymała wniosek, przekaże drugiej Stronie informację o zakresie, w jakim zatwierdza
wniosek oraz wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie należne Wykonawcy powinno ulec
zmianie, albo informacje o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem.
16. W przypadku otrzymania przez Stronę informacji o niezatwierdzeniu wniosku lub
częściowym zatwierdzeniu wniosku, Strona ta może ponownie wystąpić z wnioskiem, o
którym mowa w ust. 12. W takim przypadku przepisy ust. 13 – 15 oraz 17 stosuje się
odpowiednio.
17. Zawarcie aneksu nastąpi nie później niż w terminie 10 dni roboczych od dnia zatwierdzenia
wniosku o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 08.12.2020, godzina: 12:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: PL

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego adresem do korespondencji jest: Politechnika Warszawska, Dział Zamówień Publicznych, ul. Noakowskiego 18/20, 00-668 Warszawa, faks: (+48 22) 628 60 75, e-mail: Liliana.wersolowska@pw.edu.pl . Dane adresowe podane w sekcji I Zamawiającego poz. 1.1) nie są adresami do kontaktu w postępowaniu. 2. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zamawiającego – w celu związanym z powyższym postępowaniem
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO” i ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z
zapewnieniem stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję, że:
1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Warszawska, Plac Politechniki
1, 00-661 Warszawa;
1.2. administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość
przetwarzania danych, z którym można skontaktować pod adresem mailowym: iod@pw.edu.pl;
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z powyższym postępowaniem;
1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3, 3a i 3b ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa
Pzp”;
1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, jednak nie dłużej
niż do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z niniejszego postępowania i
zawartej umowy w wyniku tego postępowania;
1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych
danych wynikają z ustawy Pzp;
1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.8. posiada Pani/Pan:
1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących. W
przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO
wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby której
dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w
szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
lub konkursu;
1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO nie może naruszać integralności protokołu
oraz jego załączników;
1.8.3. na podstawie art. 18 ust. 1 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
Przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO **. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 RODO, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu;
1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
1.9. nie przysługuje Pani/Panu:
1.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
1.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.
c RODO.
______________________
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą
Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw
innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej
lub państwa członkowskiego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.