eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Wykonanie projektów budowlano-wykonawczych do zadania pn. Budowa zbiorczej sieci wodociągowej z ujęciem wody w miejscowości Płoskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-12

Zamość: Wykonanie projektów budowlano-wykonawczych do zadania pn. Budowa zbiorczej sieci wodociągowej z ujęciem wody w miejscowości Płoskie
Numer ogłoszenia: 7504 - 2016; data zamieszczenia: 12.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zamość , ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość, woj. lubelskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugzamosc.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów budowlano-wykonawczych do zadania pn. Budowa zbiorczej sieci wodociągowej z ujęciem wody w miejscowości Płoskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie projektu budowlano-wykonawczego sieci wodociągowej z przyłączami, ujęciem wody i całą konieczną infrastrukturą. Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania wszelkich dokumentów, pozwoleń, opinii niezbędnych do uzyskania przez Gminę Zamość prawomocnego pozwolenia na budowę. Zakres zamówienia: a)wykonanie dokumentacji projektowej dla sieci wodociągowej o długości około 10 km wraz z przyłączami wodociągowymi około 120 szt, b)wykonanie dokumentacji projektowej dla ujęcia wody w oparciu o dwie studnie głębinowe S-1 i S-2 z wydajnością studni S-2 = 60m3/h, (wynik badań próbek wody nie wykazał przekroczenia żelaza i manganu). Zamawiający posiada projekt studni S-1, która zostanie wykonana wraz z budową sieci wodociągowej. Ujęcie wody ma zasilać miejscowości Płoskie i Zawada z włączeniem do istniejącej sieci wodociągowej w m. Zawada. W przyszłości z ujęcia wody mają korzystać mieszkańcy miejscowości: Płoskie, Zawada, Kol. Siedliska, Siedliska, Mokre łącznie około 1351 budynków mieszkalnych. Infrastruktura wodociągowa zaopatrywać będzie powyższe miejscowości w wodę bytowo-gospodarczą i p. poż. Na trasie projektowanego wodociągu będą występowały tereny zamknięte. Jeżeli z warunków wysokościowych i lokalizacyjnych terenu wynikać będzie konieczność zastosowania przepompowni wody należy je zaprojektować wraz z ogrodzeniem i zasilaniem elektrycznym. Wykazana ilość sieci wodociągowej (około 10 km) oraz ilość przyłączy wodociągowych (około 120 szt) może ulec zmianie - zmniejszeniu lub zwiększeniu. c) wykonanie dokumentacji projektowej drogi dojazdowej do ujęcia wody. d) zaprojektowania budynku ujęcia wody: Budynek ujęcia wody: budynek I-kondygnacyjny, bez podpiwniczenia, ocieplony, przykryty dachem dwuspadowym, budynek niski, a bryła oparta na planie prostokąta. Do budynku prowadzić mają trzy wejścia - jedno, bezpośrednio do pomieszczenia chlorowni i drugie do części technologicznej a trzecie do pomieszczenia gospodarczego. Do części technologicznej wejście przez wiatrołap, z którego należy zaprojektować toaletę z przedsionkiem (przeznaczoną dla obsługi). Pomieszczenie Technologiczne stanowiące jedną całość z aneksem przeznaczonym na dyżurkę-sterownię. Budynek powinien być zaopatrzony w następujące instalacje: wodociągową, kanalizacji sanitarnej, elektryczną, monitoring zewnętrzny (min. 3 kamery). Budynek ogrzewany elektrycznie, ciepła woda z podgrzewacza elektrycznego. Na działce na której powstanie budynek ujęcia wody należy zaprojektować oświetlenie oraz ogrodzenie wraz z bramą wjazdową i furtką. Wykonawca zobowiązany jest również do zaprojektowania monitoringu sieci wodociągowej; system monitoringu SPM-GPRS przeznaczony do monitorowania stacji ujęcia wody i pompowni w trybie ciągłym. Pozwalający na monitorowanie stanu pracy i parametrów eksploatacyjnych zainstalowanych urządzeń oraz sygnalizujący stany awaryjne. W ramach wynagrodzenia określonego umową Wykonawca zobowiązuje się do: uzyskanie wypisów właścicieli działek lub wykazu działek ewidencyjnych wraz z wykazem podmiotów ewidencyjnych przez które przebiega sieć oraz działek sąsiednich z rejestru ewidencji Starostwa Powiatowego, koszt uzyskania wypisów/wykazu. uzyskanie map do celów projektowych sporządzonych przez uprawnionego geodetę. uzgodnienie z właścicielami gruntów w formie pisemnej przebiegu trasy sieci wodociągowej oraz przyłączy wodociągowych, sposób wykonania robót ziemnych, wraz z umieszczeniem i pozostawieniem urządzeń podziemnych i nadziemnych. w/w uzgodnienie ma być potwierdzone pisemnym oświadczeniem zawierającym załącznik graficzny obejmujący przebieg sieci i przyłącze na działce właściciela. Wzór i treść formularza oświadczenia i załącznika ma być uzgodniona z Zamawiającym. Oświadczenie i załącznik graficzny ma być podpisany przez właściciela lub właścicieli nieruchomości czytelnym podpisem. Uzgodnienia, przygotowanie oświadczeń i załączników graficznych oraz zebranie podpisów należy do obowiązków Wykonawcy, w przypadku braku zgody właściciela działki na zaprojektowanie sieci wodociągowej, przyłącza wodociągowego oraz późniejsze prowadzenie robót budowlanych Wykonawca ma obowiązek sporządzić notatkę służbową w wyżej wymienionym zakresie i uzyskać czytelny podpis właściciela działki (niewyrażającego zgody na udostępnienie działki), uzyskanie pozostałych warunków technicznych oraz materiałów i danych koniecznych do prawidłowego opracowania projektu w tym między innymi uzgodnień i zezwoleń na przejścia z siecią pod drogami oraz uzgodnień z rzeczoznawcami ds. bezpieczeństwa p-poż, bhp i ergonomii, rzeczoznawcą ds. sanitarno-higienicznych, uzgodnień wymaganych przy terenach zamkniętych oraz pozostałych nie wymienionych jeśli będą wymagane. sporządzenia przez projektanta dla Zamawiającego wniosku o wydanie i uzyskanie niezbędnych dokumentów umożliwiających uzyskanie pozwoleń na budowę, warunków technicznych, karty przedsięwzięcia, decyzji środowiskowej obejmującej całą miejscowość Płoskie (obręb geodezyjny Płoskie) decyzji celu publicznego itp. uzyskanie wymaganych prawem dokumentów w ramach procesu oceny oddziaływania na środowisko, decyzji lokalizacyjnej, oraz prawomocnego pozwolenia na budowę dla zadania-Budowa zbiorczej sieci wodociągowej z ujęciem wody w m. Płoskie sporządzenie i wystąpienie z wnioskiem do PGE Dystrybucja Zamość o warunki przyłączenia do sieci elektroenergetycznej ujęcia wody, przepompowni wody. dokonanie uzgodnień branżowych przy kolizjach z istniejącym uzbrojeniem terenu i opracowanie ewentualnych projektów dotyczących przełożenia sieci. uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień i zezwoleń wymaganych przepisami Prawa Budowlanego i innymi powiązanymi, opracowanie operatu wodno-prawnego na studnie S-2 przez uprawnionego geologa wraz z uzyskaniem pozwolenia wodno-prawnego dla Gminy Zamość w Starostwie Powiatowym w Zamościu. uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę dla Gminy Zamość, sporządzenie opisu przedmiotu zamówienia na budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami i ujęciem wody. Wykonawca zobowiązany będzie do bezpośrednich kontaktów z Zamawiającym poprzez udział w spotkaniach roboczych w siedzibie Zamawiającego co najmniej raz w miesiącu, na których Wykonawca będzie przedstawiał postęp prac projektowych oraz do przyjazdów na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobligowany jest do sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu w/w dokumentacji również w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD w formacie (WORD, PDF, Zuzia, Norma, Exel) do uzgodnienia z Zamawiającym. Projekt powinien zawierać: a) projekt budowlano - wykonawczy sieci wodociągowej wraz z przyłączami wodociągowymi - 5 egz, b) projekt budowlano wykonawczy ujęcia wody ze wszystkimi branżami - 5 egz, c) projekt drogi dojazdowej do ujęcia - 5 egz, d) kosztorysy robót dla każdego projektu oddzielnie po - 2 egz, e) przedmiar robót dla każdego projektu oddzielnie po - 2 egz, f) kosztorys robót dla każdego przyłącza wodociągowego po - 2 egz, g) przedmiar robót dla każdego przyłącza wodociągowego po - 2 egz, h) szczegółową specyfikację techniczną - 2 egz. W/w opracowanie będzie zapisane również w formie elektronicznej na płycie CD/DVD. Zamawiający posiada: działkę pod ujęcie wody, zatwierdzony projekt geologiczny dla studni S-1, S-2, wykonaną studnię S-2. Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia - co najmniej 24 miesięcy.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp i zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 5 do wartości 15% wartości zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium nie później niż do dnia 27.01.2016 r. godz. 10.00 (wadium musi być do tej godziny na koncie Zamawiającego) w kwocie 3 500,00 zł (trzy tysiące pięćset złotych 00/100 zł). Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w w/w terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 2. Wadium należy wnieść w pieniądzu na konto Urzędu Gminy Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość - BGŻ 85 2030 0045 1110 0000 0230 3780 z dopiskiem: Wykonanie projektów budowlano-wykonawczych do zadania pn. Budowa zbiorczej sieci wodociągowej z ujęciem wody w miejscowości Płoskie. Zamawiający nie będzie przyjmował wpłaty wadium gotówką w kasie UG Zamość. 3. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest przez Zamawiającego na rachunku bankowym i podlega oprocentowaniu. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż gotówka należy wprowadzić zapis umożliwiający zatrzymanie wadium przez Zamawiającego na podstawie art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku braku takiego zapisu oferta zostanie potraktowana jak w przypadku braku wpłaty wadium - zostanie odrzucona. 4. Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium odpowiadającemu powyższym wymaganiom, zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 5. Wadium można wnieść w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 2 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 6. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą tj. 30 dni licząc od daty składania ofert. 7. W ofercie należy złożyć potwierdzenie wniesienia wadium. 8. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego jeżeli: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c) nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie - art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium na zasadach podanych w art. 46 ustawy Prawo zamówień oprócz przypadku opisanego w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej: 1 projekt budowlano-wykonawczy sieci wodociągowej o długości sieci nie mniejszej niż 5 km i 1 projekt ujęcia wody lub projekt ujęcia wody z siecią wodociągową

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej dwoma osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie sieci i instalacji sanitarnych. Projektant musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej jednej kompletnej dokumentacji projektowej sieci wodociągowej o długości minimum 5 kilometrów oraz wykonaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej ujęcia wody lub projekt ujęcia wody z siecią wodociągową.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca dołączy do oferty opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości co najmniej 100 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    formularz ofertowy, dowód wniesienia wadium, opłacona polisa OC, pełnomocnictwa, ZNWU

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, gdy: 1)zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie prac przez Zamawiającego; konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentach dostarczonych przez Zamawiającego; działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji, w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję, w tym: -przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma-typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. -odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w tym brak zgody właścicieli nieruchomości na projektowanie inwestycji; 2)zmiany spowodowane koniecznością wykonania zamówienia dodatkowego, w rozumieniu przepisów o zamówieniach publicznych, którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy. 3)zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po dniu zawarcia niniejszej umowy, a z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian, mających wpływ na realizację umowy, 4)warunki atmosferyczne uniemożliwiające sporządzenie mapy do celów projektowych; 5)działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usług, 6)wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej, termin okresu przewidzianego na zakończenie realizacji usługi może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 7)Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: -siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; -warunki atmosferyczne uniemożliwiające sporządzenie mapy do celów projektowych; -zmiana obowiązującej stawki VAT; zmiana stawki VAT dotyczyć będzie ceny kontraktowej, w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów; cena netto pozostanie bez zmian; -kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami; -zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 § 1 Kodeksu cywilnego. -zmiana personelu wykonawcy. Osoby zastępujące muszą spełniać wymagania w zakresie wskazanym w SIWZ dla spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. -zmiana podwykonawcy na innego podwykonawcę spełniającego wymagania zawarte w SIWZ. 8)zaistnienie innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. -Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w umowie wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wszelkie zmiany dokonane zostaną za porozumieniem Zamawiającego i Wykonawcy. W zakresie podwykonawstwa: -Zmiana podwykonawcy lub rezygnacja z udziału podwykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. -Zmiana podwykonawcy może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz oświadczenia podwykonawcy o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji umowy. -Jeśli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego opierał się Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, możliwa jest zmiana za zgodą Zamawiającego, pod warunkiem że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane przez dotychczasowego podwykonawcę podczas postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej-w formie aneksu-pod rygorem ich nieważności. Stronom przysługuje prawo odstąpienia od umowy w następujących sytuacjach : Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy : a)w razie wystąpienia istotnej okoliczności powodującej, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; odstąpienie od umowy w tym przypadku może nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach-zgodnie z przepisami art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych b) zostanie ogłoszona upadłość lub rozwiązanie firmy Wykonawcy c) zostanie wydany nakaz zajęcia majątku wykonawcy Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy w szczególności jeżeli Zamawiający odmawia bez uzasadnionej przyczyny odbioru dokumentacji lub odmawia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Odstąpienie od umowy może nastąpić w terminie 7 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, iż wobec zaistnienia uprzednio nieprzewidzianych okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań umownych wobec Wykonawcy. Odstąpienie od umowy winno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności i powinno zawierać uzasadnienie. Zamawiający w razie odstąpienia od umowy z przyczyn za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności obowiązany jest do dokonania odbioru prac przerwanych oraz zapłaty wynagrodzenia za prace, które zostały wykonane do dnia odstąpienia. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonanej części umowy, potwierdzonego protokołem stwierdzającym stan zaawansowania prac projektowych. Zamawiający może odstąpić od umowy w sytuacji zwłoki Wykonawcy ponad 30 dni w stosunku od terminu zakończenia umowy określonym w § 3 ust. 1, a Wykonawca pomimo wezwania pisemnego przez Zamawiającego nie zakończył i nie rokuje zakończenia przedmiotu umowy. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonanej części umowy za odebrany przez Zamawiającego i potwierdzony dokumentami lub protokołem zdawczo-odbiorczym

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugzamosc.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość pok. 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zamość, ul Peowiaków 92, 22-400 Zamość, Biuro Obsługi Interesanta, stanowisko nr 1; otwarcie ofert - 27.01.2016, godz. 10:15 UG Zamość, pok. 30 - Świetlica II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.