Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-11
Lubin: NAPRAWA NAWIERZCHNI DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCHW LUBINIE GRYSAMI I EMULSJĄ Z REMONTERA - 700Mg
Numer ogłoszenia: 75043 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Lubinie, ul. Odrodzenia 26, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 8497287, fax 076 8497289.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NAPRAWA NAWIERZCHNI DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCHW LUBINIE GRYSAMI I EMULSJĄ Z REMONTERA - 700Mg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE NAPRAWY NAWIERZCHNI DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCHW LUBINIE GRYSAMI I EMULSJĄ Z REMONTERA. ŁĄCZNA ILOŚĆ MIESZANKI GRYSÓW Z EMULSJĄ DO WBUDOWANIA - 700Mg
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r Nr 223 poz.1655) oraz wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; b) akceptuje projekt umowy; c) dysponuje co najmniej dwoma pojazdami (zestawami) typu remonter (Patscher) z ciśnieniowym podawaniem mieszanki; d) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia, tj. wykaże realizację w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od dnia ukazania się ogłoszenia o postępowaniu, realizację zamówienia lub zamówień polegającego na naprawie nawierzchni dróg grysami i emulsją asfaltową z remontera o łącznej ilości ponad 1000Mg. Zamawiający działając na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy wykluczy z postępowania wykonawców, którzy nie spełniają powyższych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) wykaz zrealizowanych zadań o podobnym charakterze z podaniem: nazwy zadania i jego zamawiającego, okresu realizacji i ilości (dla zadań ponad 100Mg na jedno zamówienie) - zgodnie z Załącznikiem nr 2, f) dokumenty potwierdzające, że zadania wyszczególnione w Załączniku nr 2 zostały wykonane z należytą starannością, g) wykaz sprzętu z podaniem: rodzaju, ładowności i liczby - zgodnie z Załącznikiem nr 3, h) oświadczenie o zatrudnieniu osób niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, i) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z Załącznikiem nr 4. OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW OKREŚLONYCH W NINIEJSZYM ROZDZIALE ZAMAWIAJĄCY DOKONA SPRAWDZAJĄC KOMPLETNOŚĆ, POPRAWNOŚĆ ORAZ AKTUALNOŚĆ ZŁOŻONYCH DOKUMENTÓW.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin wykonania - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-lubin.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Lubinie ul. Odrodzenia 26, 59-300 Lubin.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie przewiduje się
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Lubinie ul. Odrodzenia 26, 59-300 Lubin pokój nr 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- DOSTAWA SOLI DROGOWEJ LUZEM W ILOŚCI DO 2000 MG
- Naprawa odcinka sieci kanalizacji deszczowej przy ul. Orlej w Lubinie metodą bezwykopową.
- Przebudowa Placu Zabaw w Żłobku Nr 2 w Lubinie w ramach Programu "Aktywne Place Zabaw" - 2025
- Doposażenie Placu Zabaw w Żłobku nr 3 w Lubinie.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu polegająca na wykonaniu opaski zewnętrznej w ciągu drogi powiatowej nr 1493B od granicy m. Białystok do barier drogowych w m. Izabelin
- Przebudowa ul. Batalionów Chłopskich w Krośnie
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych nr ewidencyjny działki 1079 w miejscowości Żuków gm. Solec-Zdrój i remont drogi gminnej 384049T Żuków-Sieradzka od km 0+000 do km 0+320.
- Bieżące utrzymanie ulic i dróg pozamiejskich o nawierzchni asfaltowej
- "Modernizacja ulicy Tuwima w Olkuszu - II etap"
- Remont wielkopowierzchniowy dróg wojewódzkich nr DW297 i DW382
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.