Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-14
Lublin: Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu Marii-Curie Sklodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/07-09/NA)
Numer ogłoszenia: 75041 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej , Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu Marii-Curie Sklodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/07-09/NA).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Dostawa i instalacja JEDNOSTEK CENTRALNYCH KOMPUTERA dla jednostki nr 538 UMCS w Lublinie Część 2 - Dostawa i instalacja ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH dla jednostek nr 627 UMCS w Lublinie Część 3 - Dostawa i instalacja SERWERA dla jednostki nr 692 UMCS w Lublinie Część 4 - Dostawa i instalacja ZESTAWU KOMPUTEROWEGO dla jednostki nr 936 UMCS w Lublinie Część 5 - Dostawa i instalacja JEDNOSTKI CENTRALNEJ dla jednostki nr 1075 UMCS w Lublinie Część 6 - Dostawa i instalacja ZESTAWU KOMPUTEROWEGO dla jednostki nr 1087 UMCS w Lublinie Część 7 - Dostawa i instalacja ZESTAWU KOMPUTEROWEGO Z MONITOREM dla jednostki nr 1096 UMCS w Lublinie Część 8 - Dostawa i instalacja ZESTAWU KOMPUTEROWEGO Z MONITOREM dla jednostki nr 1167 UMCS w Lublinie Część 9 - Dostawa i instalacja ZESTAWU KOMPUTEROWEGO dla jednostki nr 1245 UMCS w Lublinie Część 10 - Dostawa i instalacja NOTEBOOKA dla jednostki nr 658 UMCS w Lublinie Część 11 - Dostawa i instalacja NOTEBOOKA dla jednostki nr 983 UMCS w Lublinie Część 12 - Dostawa i instalacja NOTEBOOKA dla jednostki nr 1023 UMCS w Lublinie Część 13 - Dostawa i instalacja 3 sztuk NOTEBOOKA dla jednostki nr 1106 UMCS w Lublinie Część 14 - Dostawa i instalacja 2 sztuk NOTEBOOKA dla jednostki nr 1269 UMCS w Lublinie Część 15 - Dostawa i instalacja NOTEBOOKA dla jednostki nr 1271 UMCS w Lublinie Część 16 - Dostawa i instalacja LAPTOPA dla jednostki nr 1404 UMCS w Lublinie Część 17 - Dostawa i instalacja NOTEBOOKA dla jednostki nr 1427A UMCS w Lublinie Część 18 - Dostawa i instalacja NOTEBOOKA i DRUKARKI dla jednostki nr 097 UMCS w Lublinie Część 19 - Dostawa i instalacja SKANERA dla jednostki nr 806 UMCS w Lublinie Część 20 - Dostawa i instalacja SKANERA dla jednostki nr 958 UMCS w Lublinie Część 21 - Dostawa i instalacja SKANERÓW dla jednostki nr 968 UMCS w Lublinie Część 22 - Dostawa i instalacja SKANERA dla jednostki nr1051 UMCS w Lublinie Część 23 - Dostawa i instalacja SKANERA dla jednostki nr 1229 UMCS w Lublinie Część 24 - Dostawa i instalacja SKANERA dla jednostki nr 1349 UMCS w Lublinie Część 25 - Dostawa i instalacja SKANERA dla jednostki nr 1367 UMCS w Lublinie Część 26 - Dostawa i instalacja SKANERA dla jednostki nr 049 UMCS w Lublinie Część 27 - Dostawa i instalacja SKANERÓW dla jednostki nr 103 UMCS w Lublinie Część 28 - Dostawa i instalacja MONITORA LCD dla jednostki nr 1452 UMCS w Lublinie Część 29 - Dostawa i instalacja DRUKARKI dla jednostki nr 869 UMCS w Lublinie Część 30 - Dostawa i instalacja DRUKARKI dla jednostki nr 1103 UMCS w Lublinie Część 31 - Dostawa i instalacja DRUKARKI dla jednostki nr 1118 UMCS w Lublinie Część 32 - Dostawa i instalacja DRUKARKI dla jednostki nr 1228 UMCS w Lublinie Część 33 - Dostawa i instalacja DRUKARKI dla jednostki nr 1256 UMCS w Lublinie Część 34 - Dostawa i instalacja DRUKARKI dla jednostki nr 1309 UMCS w Lublinie Część 35 - Dostawa i instalacja DRUKARKI IGŁOWEJ dla jednostki nr 1434 UMCS w Lublinie Część 36 - Dostawa i instalacja DRUKARKI dla jednostki nr 053 UMCS w Lublinie Część 37 - Dostawa i instalacja DRUKAREK dla jednostki nr 058 UMCS w Lublinie Część 38 - Dostawa i instalacja DRUKARKI dla jednostki nr 265 UMCS w Lublinie Część 39 - Dostawa i instalacja DRUKARKI dla jednostki nr 145 UMCS w Lublinie Część 40 - Dostawa i instalacja NOTEBOOKA dla jednostki nr 004 UMCS w Lublinie Część 41 - Dostawa i instalacja NOTEBOOKA dla jednostki nr 006 UMCS w Lublinie Część 42 - Dostawa i instalacja NOTEBOOKA dla jednostki nr 033 UMCS w Lublinie Część 43 - Dostawa i instalacja NOTEBOOKÓW dla jednostki nr 048 UMCS w Lublinie Część 44 - Dostawa i instalacja NOTEBOOKÓW dla jednostki nr 140 UMCS w Lublinie Część 45 - Dostawa i instalacja NOTEBOOKA dla jednostki nr 199 UMCS w Lublinie Część 46 - Dostawa i instalacja NETBOOKÓW dla jednostki nr 234 UMCS w Lublinie Część 47 - Dostawa i instalacja ZESTAWU KOMPUTEROWEGO dla jednostki nr 249 UMCS w Lublinie Część 48 - Dostawa i instalacja ZESTAWU KOMPUTEROWEGO dla jednostki nr 522 UMCS w Lublinie Część 49 - Dostawa i instalacja ZESTAWU KOMPUTEROWEGO dla jednostki nr 273 UMCS w Lublinie Część 50 - Dostawa i instalacja DRUKARKI dla jednostki nr 1394 UMCS w Lublinie Część 51 - Dostawa i instalacja SKANERÓW dla jednostki nr 294 UMCS w Lublinie Część 52 - Dostawa i instalacja NOTEBOOKA dla jednostki nr 280 UMCS w Lublinie Część 53 - Dostawa i instalacja DRUKARKI dla jednostki nr 1450 UMCS w Lublinie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 53.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, każdy jego uczestnik musi spełniać warunki określone w punkcie 1..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o: a. spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, b. nie podleganiu wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: - Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. -3-, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. -3-. 4) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt 6 punkt 1, 2, dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: - Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. - Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5) Opis oferowanego towaru złożony w postaci umożliwiającej porównanie go z wymaganiami SIWZ określonymi w Załączniku nr 1. 6a. Podwykonawcy: W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.umcs.lublin.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET MARII- CURIE SKŁODOWSKIEJ, pl. M. Curie-Skłodowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piętro XII, pokój 1210.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2009 godzina 11:00, miejsce: UNIWERSYTET MARII- CURIE SKŁODOWSKIEJ, pl. M. Curie-Skłodowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piętro XII, pokój 1210.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa środków kontrastowych.
- Dostawa bielizny pościelowej do Pralni Szpitalnej
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Wydziału ds. Wojskowych Prokuratury Okręgowej w Lublinie
- Usługa organizacji szkoleń dla opiekunów faktycznych z terenu województwa lubelskiego w ramach projektu "Polityka Senioralna EFS+"
- Remont schodów wejściowych oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy budynku Lubelskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Zamościu przy ul. Strefowej 5.
- Przebudowa ul. Podwale - drogi gminnej nr 106554L w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa, montaż, instalacja i konfiguracja urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach Projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy - Urzędzie Gminy Szczecinek
- Dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu IT dla Gminy Nowosolna
- Dostawa sprzętu i akcesoriów IT stanowiących wyposażenie showroom Delegatury IPN-KŚZpNP w Olsztynie
- Zakup pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektów unijnych
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.