Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-12
Słupsk: Dostawa materiałów biurowych, drukarskich oraz artykułów sanitarnych i BHP.
Numer ogłoszenia: 7503 - 2010; data zamieszczenia: 12.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku , ul. Profesora Lotha 26, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8428471 w.436, faks 059 8428471 w.436.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych, drukarskich oraz artykułów sanitarnych i BHP..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, drukarskich oraz artykułów sanitarnych i BHP w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Szacunkowa wartość zamówienia - 319 836,77 zł..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 31.44.00.00 - Baterie 18.93.00.00 - Worki i torby 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w tym postępowaniuIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące: 3.1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 4.1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie składa pełnomocnik upoważniony do reprezentowania ich w postępowaniu). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 4.2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożone wyżej wymienione oświadczenie dla każdego z nich) 4.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony wyżej wymieniony dokument dla każdego z nich). Ocena braku podstaw wykluczenia z postępowania nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.slupsk.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego,pokój nr 21 osobiście lub pocztą.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - pokój nr 32.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły biurowe w 136 różnych pozycjach zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły drukarskie w 4 różnych pozycjach zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły drukarskie w 14 różnych pozycjach zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folie, płyty w 11 różnych pozycjach zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyny, emulsje, proszki do prania, mydła, kremy w 24 różnych pozycjach zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Baterie, żyletki w 7 różnych pozycjach zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.44.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier, ręczniki, pieluchomajtki w 7 różnych pozycjach zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki foliowe w 18 różnych pozycjach zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chemikalia do uzdatniania wody w 3 różnych pozycjach zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cetamina V-2000 do stacji uzdatniania zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wiadra, ścierki, mopy, rękawice, dozowniki w 22 różnych pozycjach zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn do zmywarki zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki rozpuszczalne w wodzie zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- "Zakup ciągnika do Obwodu Drogowego Nr 2 w Główczycach"
- Dostawa sprzętu medycznego - 53/TP/2024
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Centrum Aktywności Lokalnej w Gaci.
- Odnawianie oznakowania poziomego, bieżące utrzymanie i konserwacja oznakowania pionowego oraz urządzeń BRD i sygnalizacji świetlnej w pasach drogowych ulic gdzie funkcję zarządcy dróg pełni ZIM Słupsk
- Modernizacja Parku Wodnego w Redzikowie
- Wykonanie integracyjnego placu zabaw przy Przedszkolu Miejskim nr 31 "Bajkowa Kraina" w Słupsku w ramach projektu Słupskiego Budżetu Obywatelskiego
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Materiały biurowe
- Dostawa materiałów biurowych
- Wykonanie i sukcesywna dostawa worków na odpady z tworzywa LD-PE z systemem wiązania i nadrukiem
- Wykonanie i sukcesywna dostawa worków na odpady z tworzywa LD-PE z systemem wiązania i nadrukiem
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
- Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu do sprzątania dla Szpitala Powiatowego Sp. z o. o. w Golubiu-Dobrzyniu
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.