Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-11
Kraków: Docieplenie Elewacji- II Etap
Numer ogłoszenia: 75032 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Przedsiębiorstwo Przewozowo-Usługowe Sp. z o. o., ul. Balicka 56, 30-149 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6375800 w. 122, fax 012 6375764.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.balicka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie Elewacji- II Etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane w zakresie budowy domów handlowych , magazynów, i obiektów budowlanych przemysłowych, obiektów budowlanych związanych z transportem. Izolacja Cieplna.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.30.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów handlowych, magazynów i obiektów budowlanych przemysłowych, obiektów budowlanych związanych z transportem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.30.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów handlowych, magazynów i obiektów budowlanych przemysłowych, obiektów budowlanych związanych z transportem Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - osoba przewidziana do kierowania robotami ma posiadać uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w zakresie przedmiotu zamówienia wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-10 i ust.2 pkt 1-4 ustawy . Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty jakie Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie, forma dokumentów oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - sporządzone wg Załącznika Nr 2 do SIWZ. Oświadczenie musi być podpisane przez osoby uprawnione. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) każdy ze Współwykonawców składa podpisane przez siebie przedmiotowe oświadczenie osobno. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). W przypadku: 2.1. Podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - należy załączyć odpis z Krajowego Rejestru Sądowego. 2.2. Osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - należy załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2.3Spółki cywilnej - należy załączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego wspólnika. 2.4 Konsorcjum - oferta musi zawierać odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dla każdego z członków konsorcjum osobno. 3. Oryginał pełnomocnictwa podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy (Współwykonawców) wskazanych w dokumentach wymienionych wyżej (ppkt 2.1., 2.2., 2.3., 2.4.) - z uiszczoną opłatą skarbową w wysokości 15,00 zł za każdego pełnomocnika (opłata skarbowa nie dotyczy pełnomocnictwa opatrzonego oryginalną pieczęcią notarialną z uiszczoną taksą notarialną) - dotyczy Wykonawców reprezentowanych przez pełnomocnika oraz Wykonawców składających wspólną ofertę (np. konsorcjum). Uwaga: Wymagana jest forma i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W celu potwierdzenia spełniania warunku zawartego w rozdziale 4 pkt 2 Wykonawca przedłoży dokumenty potwierdzające, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada: - uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w zakresie przedmiotu zamówienia wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 5. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione Formularz oferty - sporządzony wg Załącznika Nr 1 do SIWZ. 6. Podpisany przez osoby uprawnione Wzór Umowy załącznik nr 3 do SIWZ (każda strona wzoru umowy winna posiadać parafkę Wykonawcy) 7. Podpisana przez osoby upoważnione Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 4 do SIWZ 8. Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach w Urzędzie Skarbowym 9.Zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych 10. Podpisane przez osoby uprawnione kosztorysy ofertowe. Kosztorysy ofertowe muszą być opracowane metodą kalkulacji szczegółowej oraz bezwzględnie zawierać podstawy wyceny i wycenę wszystkich pozycji Przedmiarów robót i muszą być zgodne z zakresem określonym w Przedmiarach robót (pozycjami, opisami i katalogami), stanowiącymi Załącznik 5 Nr do niniejszej SIWZ. Ceny poszczególnych pozycji kosztorysowych należy przedstawić w setnych częściach złotego. Wszystkie pozycje Przedmiarów robót winne być wycenione. W przypadku braku wyceny którejkolwiek pozycji oferta zostanie odrzucona. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna ...) każdy z Wykonawców składa oddzielnie dokumenty wymienione w pkt. 6 pkt.1, 2 SIWZ. W odniesieniu do pozostałych dokumentów(oświadczeń) Wykonawcy składają jeden dokument (lub kilka dokumentów ) wspólnie. W odniesieniu do pozostałych dokumentów (oświadczeń) konsorcjum składa jeden dokument (lub kilka) wspólny dla wszystkich Współwykonawców. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące członków konsorcjum a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga! Sposób potwierdzania dokumentów załączonych do oferty: Dokumenty wymienione w pkt. 6 pkt. 2,4,8,9 mogą być przedstawione w formie oryginału (ew. notarialnie poświadczonej kserokopii) lub kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji określonymi w dokumencie rejestrowym, lub przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Każda zapisana strona przedstawiająca niezbędną dla spełnienia warunków zamówienia stawianych przez Zamawiającego treść winna być opatrzona klauzulą: za zgodność z oryginałem oraz czytelnym podpisem lub imienną pieczątką i podpisem. W przypadku, gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jego prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób może on żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Referencje - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.balicka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowskie Przedsiębiorstwo Przewozowo-Usługowe, ul. Balicka 56 , 30-149 Kraków czynne w godz.: pn-pt - 8.00-14.00, sekretariat pokój17, I piętro..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2008 godzina 13:00, miejsce: Krakowskie Przedsiębiorstwo Przewozowo-Usługowe, ul. Balicka 56 , 30-149 Kraków pokój17, I piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa kamery akustycznej dla WEAIiIB - KC-DE-zp.272-764/25
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- dostawa detektora fluorescencji rentgenowskiej typu SDD - KC-DE-zp.272-747/25
- Wymiana systemu monitoringu wizyjnego na poziomach: -1, 0, +3, +4, +5, +6 i +7 w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Dostawa pompy próżniowej dla WIMiC - KC-DE-zp.272-740/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudową infrastruktury ośrodka sportowego w Borowej
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i remontu budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Olsztyn w Morągu, ul. Dworcowa 13
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w gminie Tarnowiec
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 24 w Opolu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





