eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › USŁUGA PRANIA WODNEGO I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO WRAZ Z NAPRAWĄ PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO ORAZ DEZYNFEKCJĄ OBUWIA NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-20

Giżycko: USŁUGA PRANIA WODNEGO I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO WRAZ Z NAPRAWĄ PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO ORAZ DEZYNFEKCJĄ OBUWIA NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU
Numer ogłoszenia: 7497 - 2016; data zamieszczenia: 20.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 183135 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 261 335 922, faks 261 335 641.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA PRANIA WODNEGO I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO WRAZ Z NAPRAWĄ PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO ORAZ DEZYNFEKCJĄ OBUWIA NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego przedmiotów zaopatrzenia mundurowego z wykończeniem, tj. maglowaniem, prasowaniem oraz segregowaniem przedmiotów uszkodzonych. Ponadto usługa obejmuje odbiór i dostarczenie przedmiotów bezpośrednio do miejsc wskazanych przez zamawiającego tj.: 1.1. Magazyn mundurowy - ul. Wojska Polskiego 33 , Orzysz bud. 304; 1.2. Punkt wymiany - JW 3797- ul. Wojska Polskiego 33, Orzysz (kuchnia) 1.3. Punkt wymiany- WDW ul. 1 Maja, Orzysz; 1.4. Magazyn mundurowy- ul. Nowowiejska 20, Giżycko bud. 1 1.5. Punkt wymiany - JW 3797- ul. Wojska Polskiego 21, Giżycko (kuchnia) 1.6. Magazyn mundurowy - ul. Kętrzyńskiego 1 bud. 34 m. Bemowo Piskie; 1.7. Magazyn mundurowy - ul. Gen. J. Bema 7, Węgorzewo bud. 22; 1.8. Magazyn mundurowy - ul. Wojska Polskiego 21 , Suwałki bud. 14; 1.9. Magazyn mundurowy - ul. Partyzantów 33 , Gołdap bud. 2; 2. Do obowiązków dostawcy należy: 2.1. odbiór przedmiotów objętych zamówieniem do prania na koszt własny oferenta, z każdego obiektu wymienionego powyżej; 1x w tygodniu do godz. 11.00; w przypadku przebywania żołnierzy jednostki wojskowej na zgrupowaniach poligonowych (ćwiczeniach, szkoleniach) również z miejsca (miejscowości) wskazanego przez Zleceniodawcę (nawet 2x w tygodniu); 2.2. dokonywanie dostawy wypranych przedmiotów w godzinach 8.00 - 11.00 3. Termin wykonania usług do 7 dni od dnia przyjęcia. 4. Dokonywanie odbioru oraz przekazywanie przedmiotów objętych zamówieniem odpowiednim osobom funkcyjnym (magazynierom służby mundurowej), osoby te będą wskazane najpóźniej w dniu podpisania umowy; 5. Przesyłanie pocztą, jeden raz w miesiącu faktur, płatnych przelewem za wykonaną usługę wraz z dokumentami przyjęcia przedmiotów do prania; 6. odbiór do prania oraz przekazanie po praniu przedmiotów objętych zamówieniem wg. ilości przedmiotów sztukach; 7. przewóz przedmiotów objętych zamówieniem środkiem transportu nie powodującym zabrudzenia przedmiotów, koszt transportu ponosi wykonawca do punktów wymienionych powyżej; 8. przekazywanie zamawiającemu przedmiotów objętych usługą dokładnie wypranych (bez śladów zabrudzeń, zacieków, przebarwień) przeliczonych w sztukach, wysuszonych, posegregowanych według asortymentu, powiązanych po 10 sztuk z wyjątkiem ręczników oraz poszewek po 20 sztuk; 9. przedmioty takie jak: poszwa na koc kołdrę, poszewka na podgłówek, prześcieradło, obrus bawełniany, obrus kasynowy, ubranie personelu medycznego, ubranie kucharskie, ręcznik żołnierski, ścierka do naczyń - każdorazowo po praniu należy poddawać maglowaniu; 10. zabiegi wykończeniowe prania, tj. maglowanie, prasowanie oraz segregowanie, pakowanie oraz wykonywanie drobnych napraw (przyszycie guzików, cerowanie , zszywanie rozerwanych przedmiotów) wliczać w cenę usługi; w formularzu ofertowym wycenić wagę prania wodnego i czyszczenia chemicznego (wyrażoną w kg); Koszt ww. usługi powinien być wkalkulowany w cenę jednego kilograma prania 10. Naliczenie wagi poszczególnych przedmiotów Oferent będzie dokonywać zgodnie z załącznikiem nr 1 11. Usługi muszą być realizowane z użyciem wysokiej jakości środków piorących. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo po wyborze oferty, a przed podpisaniem umowy dokonania wizji lokalnej posiadanego przez oferenta sprzętu i urządzeń, które mają zagwarantować właściwe pod względem technologicznym i sanitarnym wykonanie usług pralniczych i naprawczych. 13. Cena przedmiotu zamówienia musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszty odbioru i dostawy. 14. W cenę kilograma wypranego /wyczyszczonego/ przedmiotu musi być wliczony koszt naprawy. 15. Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania do dnia 31.12.2016 r. 16. Dezynfekcja obuwia: 16.1. Wykonanie zamówienia obejmuje dezynfekcje obuwia z Jednostki Wojskowej 4352 w Giżycko ul. Nowowiejska 20, Jednostki Wojskowej 2568 m. Węgorzewo ul. Gen. J. Bema 7, Jednostki Wojskowej 3797 m. Orzysz ul. Wojska Polskiego 33, Jednostki Wojskowej 4808 m. Gołdap ul. Partyzantów 33 oraz z Jednostki Wojskowej 1747 m. Suwałki ul. Wojska Polskiego 21 16.2. Dezynfekcja powinna odbywać się po uzyskaniu informacji telefonicznej z jednostek wymienionych powyżej. 16.3. Wymagane jest posiadanie certyfikatów lub atestów używanych środków do zabiegu dezynfekcji antybakteryjnej i antygrzybicznej wystawionych przez Państwowy Zakład Higieny. 16.4. Środki dezynfekujące nie mogą powodować utraty właściwości ochronnych i koloru obuwia oraz powodować alergii . 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia dostawy mniejszej ilości przedmiotów mundurowych w granicach minus 10% z uwagi na zmiany w stanach osobowych, a w związku z tym Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Ilość przedmiotów zaopatrzenia mundurowego podano w oparciu o wyliczenia szacunkowe.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HTS BAXTER Sp. z o. o., ul. Bernardyńska 7, TYKOCIN, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160975,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 170812,56

  • Oferta z najniższą ceną: 170812,56 / Oferta z najwyższą ceną: 175498,86

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.