Ogłoszenie z dnia 2008-04-11
Cegłów: Instalacja windy w Domu Pomocy Społecznej
Numer ogłoszenia: 74966 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej Św. Józefa w Mieni, 05-319 Cegłów, woj. mazowieckie, tel. 025 757-02-03 w. 134.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instalacja windy w Domu Pomocy Społecznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Budowa 1 windy dla osób niepełnosprawnych, wykonanie prac adaptacyjnych w pokojach sąsiadujących z szybem - zgodnie z przedmiarem robót oraz projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.Prace powinny być wykonane z należytą starannością, dokładnością, z zachowaniem dobrej jakości prac i całości zamówienia. 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 5.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Wielkość przedmiotowego zamówienia przekracza wartość 14.000 euro
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.52.22 - Ośrodki społeczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.22 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków społecznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości 3.000,00 zł. (słownie zł.trzy tysiące złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2. 3. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 (pięciu) latach w budownictwie ogólnym co najmniej 3 (trzy) roboty o podobnym zakresie i wartości powyżej 100 tys. złotych zgodnie z załącznikiem nr 3 . 4.Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. posiadającymi potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania funkcji kierownika budowy. 5. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie 100 tys.zł. 6. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 7.Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach uszczegółowionych w Rozdziale VI.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wymagane poniżej dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty zaleca się ułożyć w następującej kolejności.: 1.Formularz ofertowy według załącznika nr 1 wraz z kosztorysem ofertowym. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełnia również dokument wystawiony z datą wcześniejszą lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 3.Oświadczenia wykonawcy o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust.1 , art. 24. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Oświadczenie, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 (pięciu) latach w budownictwie ogólnym co najmniej 3 (trzy) roboty o podobnym zakresie i wartości powyżej 100 tys. złotych- załącznik nr 3. 5. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczone lub rozłożone na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu załącznik nr 4. 6.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Udokumentowane uprawnienia budowlane kierownika budowy. Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień oraz aktualnych ( tzn. obowiązujących) zaświadczeń-załącznik nr 5. 7. Zlecenie robót podwykonawcom- załącznik nr 6. 8. Kopia polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że na dzień składania ofert wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł. w dniu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.reg.pl/dps
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej św. Józefa Mienia 94 05-319 Cegłów Sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej św. Józefa w Mieni Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 05.06.2008.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Adaptacja budynku położonego w Olsztynie przy ul. Kołobrzeskiej 38 A na potrzeby nowej siedziby OR KRUS w Olsztynie" .
- Adaptacja, utworzenie i doposażenie pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Ekonomista + handlowiec=mistrz zawodowiec"
- Utworzenie lokalnego centrum integracji w m. Nowy Duninów gm. Nowy Duninów
- Roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej
- Przebudowa placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej w Łubnicach
- Modernizacja pomieszczeń na potrzeby siedziby Centrum Zarządzania Kryzysowego w Czerwonaku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.