eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WadowiceSukcesywne dostawy produktów spożywczych na potrzeby Gospodarstwa Pomocniczego Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym w Wadowicach. Nr sprawy GP/2/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-17

Wadowice: Sukcesywne dostawy produktów spożywczych na potrzeby Gospodarstwa Pomocniczego Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym w Wadowicach. Nr sprawy GP/2/2010
Numer ogłoszenia: 74912 - 2010; data zamieszczenia: 17.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym , ul. Trybunalska 8, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8234804, faks 033 8234804.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpwadowice.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze jednostki budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy produktów spożywczych na potrzeby Gospodarstwa Pomocniczego Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym w Wadowicach. Nr sprawy GP/2/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów spożywczych. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwa zadania . Zadanie 1 : sukcesywne dostawy :czekolady, wyrobów czekoladowych i cukierniczych, ciastkarskich Zadanie 2 : sukcesywna dostawa : konserwy i przetwory z mięsa, ryby konserwowane, puszkowane.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.10.00-5, 15.84.20.00-2, 15.81.20.00-3, 15.13.10.00-5, 15.24.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki : określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu zgodnie z dyspozycjami art.24 Prawa Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie oświadczeń, o których mowa w pkt. VI siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki : określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu zgodnie z dyspozycjami art.24 Prawa Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie oświadczeń, o których mowa w pkt. VI siwz.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki : określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu zgodnie z dyspozycjami art.24 Prawa Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie oświadczeń, o których mowa w pkt. VI siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki : określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu zgodnie z dyspozycjami art.24 Prawa Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie oświadczeń, o których mowa w pkt. VI siwz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki : określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu zgodnie z dyspozycjami art.24 Prawa Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie oświadczeń, o których mowa w pkt. VI siwz.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Stałość utrzymania ceny - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Ceny zaproponowane przez Wykonawcę w złożonej ofercie nie ulegają zmianie w czasie trwania umowy zawartej na podstawie przeprowadzonego i rozstrzygniętego niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez okres podany w ofercie. 2. Po tym okresie Zamawiający dopuszcza zmianę ceny ( wzrost). Wzrost ceny może nastąpić raz na 3 miesiące w granicach nie przekraczających wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonego przez Prezesa GUS za kwartał poprzedzający podwyżkę , publikowanego w Monitorze Polskim. Wzrost cen dopuszcza się na pisemny wniosek Wykonawcy. 3.Zamawiający dopuszcza zmianę ceny w przypadku zmiany przez producenta gramatury towarów będących przedmiotem umowy, z tym, że Zamawiający towar ze zmienioną gramaturą, po przeliczeniu otrzyma w cenie nie wyższej niż w umowie. Wzrost cen dopuszcza się na pisemny wniosek Wykonawcy. 4.Możliwa będzie zmiana stawki VAT w umowie w przypadku zmiany VAT w przepisach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpwadowice.neostrada.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym w Wadowicach ul. Trybunalska 8 34-100 Wadowice II piętro, p.nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2010 godzina 11:15, miejsce: Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym w Wadowicach ul. Trybunalska 8 34-100 Wadowice II piętro, p.nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 23.04.2010.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 : sukcesywna dostawa :czekolady, wyrobów czekoladowych i cukierniczych, ciastkarskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy :czekolady, wyrobów czekoladowych i cukierniczych, ciastkarskich niżej wymienione produkty lub produkty równoważne : 1.Czekolada Goplana g 90 - 1700 szt, 2.Czekolada Milka 100 g -1500 szt, 3.Czekolada Alpen Gold 100 g - 2700 szt, 4.Baton Lion w polewie kakaowej 43 g -1870 szt, 5. Baton Lion Nestle w białej polewie 43 g - 1000 szt, 6.Baton Snickers 51 g - 2750 szt, 7. Baton Mars 42 g - 900 szt, 8. Baton Chaława 100 g - 400 szt, 9. Wafel Pince Polo XXL 52 g - 3700 szt, 10. Wafel Pincessa 37 g - 1000 szt, 11.Herbatniki deserowe z cukrem 200 g - 500 szt, 12. Herbatniki kokosowe 200 g - 500 szt, 13. Herbatniki Hit 250 g - 1250 szt, 14. Biszkopty Delicje 147 g - 1680 szt, 15. Wafle Familijne 180 g - 1680 szt, 16. Ciastka Pieguski 135 g - 520 szt, 17. Herbatniki Jeżyki 140 g - 420 szt, 18. Pierniczki w czekoladzie Baśniowe 150 g-450 szt, 19.Paluszki słone Lajkonik 200 g - 1050 szt,20.Cukierki Alpenliebe 125 g - 150 szt, 21.Cukierki Kukułki 100 g-550 szt, 22.Cukierki Zozole 75 g -450 szt, 23.Karmelki twarde miętowe 90 g - 50 szt, 24.Landrynki Mieszko 90 g - 700 szt, 25.Fistaszki 150 g-350 szt, 26.Guma do żucia Winterfresh 14 g-900 szt, 27. Guma do żucia w drażetkach Orbit 14 g - 1200 szt, 28. Krem do smarowania Nutella 230 g - 350 szt, 29. Napój kakaowy Puchatek 350g - 250 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.10.00-5, 15.84.20.00-2, 15.81.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Stałość utrzymania ceny - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 : sukcesywna dostawa : konserwy i przetwory z mięsa, ryby konserwowane, puszkowane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa : konserwy i przetwory z mięsa, ryby konserwowane, puszkowane- niżej wymienione produkty lub produkty równoważne : 1.Gulasz angielski 160 g-1150 szt, 2. Gulasz angielski 290 g- 1250 szt, 3. Pasztet drobiowy 160 g - 2350 szt, 4. Wołowina we własnym sosie 300 g - 600 szt, 5.Gołąbki w sosie pomidorowym 500 g - 150 szt, 6. Gulasz wieprzowo-wołowy 500 g - 250 szt, 7.Fasolka po bretońsku 500g - 50 szt, 8.Filet z makreli w oleju 170 g-2000 szt, 9. Filet z makreli w sosie pomidorowym 170 g - 150 szt, 10. Tuńczyk w oleju 170 g - 1350 szt, 11.Tuńczyk w pomidorach 185 g - 550 szt, 12. Tuńczyk w sosie własnym 170 g - 400 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.10.00-5, 15.24.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Stałość utrzymania ceny - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.