Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-08
Kraków: Wykonanie nowej instalacji sygnalizacji pożaru SAP w Domu Studenckim Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ZAUŁEK przy ul. Piekarskiej 5-7 w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 74903 - 2016; data zamieszczenia: 08.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie , ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 662 60 53, faks 12 637 22 43.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nowej instalacji sygnalizacji pożaru SAP w Domu Studenckim Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ZAUŁEK przy ul. Piekarskiej 5-7 w Krakowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie nowej instalacji sygnalizacji pożaru SAP w Domu Studenckim Uniwersytetu Pedagogicznego ZAUŁEK przy ul. Piekarskie 5-7 w Krakowie. Budynek posiada istniejącą instalację sygnalizacji pożaru opartą o czujki jonizujące dymu i czujki temperatury oraz centralę SCP-35A, która nie obejmuje całości budynku. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia podaje dokumentacja projektowa oraz Wytyczne techniczne do SIWZ - stanowiące załącznik nr 9..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 22.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE OPISUJE TEGO WARUNKU
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZAMAWIAJĄCY NIE OPISUJE TEGO WARUNKU
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował dwukrotnie robotę budowlaną w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - tzn. wykonał prace budowlane polegające na wykonanie nowej instalacji sygnalizacji pożaru SAP w domach studenckich lub hotelach, na wartość co najmniej 100 000,00 zł. brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZAMAWIAJĄCY NIE OPISUJE TEGO WARUNKU
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować w trakcie wykonywania zamówienia osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie wraz z wpisem na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZAMAWIAJĄCY NIE OPISUJE TEGO WARUNKU
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczącej: a) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku gdy: - ulegnie zmianie stawka podatku od towarów i usług, wówczas wynagrodzenie brutto określone w umowie ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikające z Umowy wynagrodzenie netto pozostało niezmienione; - dojdzie do zmiany w opisie świadczenia związanym z koniecznością zaniechania wykonania niektórych robót, wówczas wynagrodzenie ulegnie zmniejszeniu o niewykonany zakres świadczenia. b) zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadkach (liczba dni przedłużających termin realizacji zostanie każdorazowo uzgodniona z Zamawiającym): - wystąpienia siły wyższej tj. wystąpienia zdarzenia losowego, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, wówczas termin będzie wydłużony o czas w którym roboty nie mogły być wykonywane, -wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu Umowy, wówczas termin będzie wydłużony o czas w którym roboty nie mogły być wykonywane, - koniecznością wprowadzenia zmian do dokumentacji na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu Stron, aktualizacją rozwiązań, wówczas termin zostanie wydłużony o czas niezbędny do wprowadzenia zmian, - koniecznością wykonania robót dodatkowych, wówczas termin zostanie wydłużony o czas potrzebny do wykonania robót dodatkowych, - stwierdzenia konieczności wykonania robót zamiennych będzie stanowiło dla Wykonawcy podstawę o wystąpienie z żądaniem przedłużenia terminu realizacji przedmiotu Umowy. c) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, jeżeli wprowadzenie robót zamiennych jest konieczne do prawidłowego wykonania Umowy oraz nie powoduje rozszerzenia przedmiotu zamówienia w stosunku do przedmiotu określonego pierwotnie, wówczas Wykonawca jest zobowiązany do wykonania robót zamiennych za umówione stałe wynagrodzenie - ryczałtowe.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kraków ul. Podchorążych 2 pok. nr 102.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Kraków ul. Podchorążych 2 pok. nr 102.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługi medyczne dla pracowników Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie
- 88/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Świadczenie usług serwisowania urządzeń medycznych produkcji GE MEDICAL SYSTEM, DATEXOHMEDA oraz ERGOLINE, w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych, napraw wraz z zapewnieniem części
- Budowa systemu AV na potrzeby hybrydowych paneli eksperckich dla Narodowego Centrum Nauki
- ZP.53.2025 Dostawa stacji obliczeniowych
- Dostawa licencji/usług w ramach programów: Microsoft Enrollment for Education Solutions (EES)"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Iława
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Pełczyńskiej 114 i 114a we Wrocławiu, wraz z zagospodarowaniem terenu
- Rozbudowa drogi w miejscowości Dygudaj
- 4/ZP/2025 Wykończenie czterech mieszkań w inwestycji Bulwary Praskie oraz dostawa i montaż mebli do Akademickiego Centrum Konferencyjnego
- Remont budynku administracyjno-gospodarczego (dachu i pomieszczeń konserwatora) zlokalizowanego na warsztatach szkolnych w ZSCKR im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Przeprowadzenie prac adaptacyjnych wraz z usunięciem barier architektonicznych w Oddziale Wychowania Przedszkolnego w Pobłociu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.