eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiecdostawy środków do dezynfekcji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-11

Sosnowiec: dostawy środków do dezynfekcji
Numer ogłoszenia: 74897 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu, Ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 0-32 2964219, 3630479, fax 0-32 2964219.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital1.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy środków do dezynfekcji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do dezynfekcji - kod CPV: 24 43 16 00-0. Zamówienie składa się z 8 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia : Pakiet nr 1 - środki do dezynfekcji powierzchni i wyposażenia medycznego, Pakiet nr 2 - środki do dezynfekcji sprzętu endoskopowego, Pakiet nr 3 - środki do mycia i dezynfekcji skóry i błon śluzowych i pielęgnacji skóry rąk, Pakiet nr 4 - środki do dezynfekcji automatycznej narzędzi, Pakiet nr 5 - inne środki dezynfekcyjne, Pakiet nr 6 - preparaty dezynfekcyjne do ran i błon śluzowych, Pakiet nr 7 - środki do dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego, Pakiet nr 8 - środki do mycia i dezynfekcji myjni endoskopowych typu MINI ETD Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach od 4.1. do 4.8. do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a.posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2.Spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie, przy zastosowaniu reguły zero - jedynkowej. 3.zaoferują termin płatności do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia wraz z prawidłowo wystawioną fakturą, 4.zapewnią okres przydatności do użycia co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy do szpitala, 5.Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz.U. Nr 93, poz.896) lub odpowiednio z ustawą o produktach biobójczych (Dz.U. z 2002r. Nr 175, poz. 1433 z późn. zm.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie (oświadczenie na formularzu ofertowym). Wykonawca dostarczy aktualny dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu i używania wyrobu medycznego stanowiącego przedmiot umowy zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych na każde żądanie Zamawiającego. 6. Przedmiot niniejszego zamówienia powinien posiadać aktualny certyfikat jakości CE. 7.Wybrany w wyniku niniejszego postępowania Wykonawca będzie dostarczał na swój koszt przedmiot zamówienia do Zamawiającego: Sosnowiec ul. Szpitalna 1, Sosnowiec ul. Zegadłowicza 3 z rozładunkiem w terminie 7 dni od zgłoszenia zapotrzebowania. 8.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości w poszczególnych asortymentach w zależności od potrzeb, z zachowaniem cen jednostkowych. 9.Zamawiający nie dopuszcza możliwości podwyżki ceny (ceny nastąpią na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dla wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605) . 2.Dla wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) ma w szczególności zastosowanie art. 23 Prawa zamówień publicznych. Oferta winna zawierać dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Prawa zamówień publicznych mogą być spełnione przez jednego z wykonawców lub wykonawców łącznie. Pozostałe warunki dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców. 3.Pełnomocnictwo - jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu ujawnione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 4.Wypełnione czytelnie, podpisane i opieczętowane przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy : - formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. - formularz asortymentowo - cenowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4.1. - 4.8. do SIWZ. - formularz oświadczeń wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. - wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 5.Aktualne pozwolenie na obrót produktem biobójczym zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 2002r. o produktach biobójczych (Dz.U. z 2002r. Nr 175, poz. 1433 z późn. zm.). 6.Pozytywna ocena użytkowa IMiDz lub innej instytucji opiniodawczej dla pozycji 4 i 5 w pakiecie nr 3, pozycji 2 w pakiecie nr 7. 7.Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. W odniesieniu do wyrobów medycznych objętych przedmiotem zamówienia są to aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r Nr 93, poz. 896). tj. deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi CE i - o ile jest to wymagane - certyfikat jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie wyrobu medycznego oraz zgłoszenie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za wprowadzenie do obrotu i używania na zasadach (gdy wyrób medyczny jest wprowadzany po raz pierwszy na terenie Polski) określonych w ustawie o wyrobach medycznych. W przypadku, gdy oferowany wyrób zgodnie z obowiązującymi przepisami nie posiada ww. dokumentów, należy złożyć stosowne oświadczenie, że zgodnie z obowiązującymi przepisami dla danego wyrobu nie wydaje się ww. dokumentów. Dokumenty o których mowa w pkt. 1-3 oraz 5-7 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i opatrzone pieczęcią imienną. Zamawiający wymaga, aby dokumenty określone w pkt. 4 sporządzone były zgodnie z załącznikami w pełnym brzmieniu. Tym samym zaleca się wypełnienie załączników nr 1, 2, 3, 4.1 - 4.8. na drukach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital1.sosnowiec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZZOZ Szpital Miejski Sosnowiec, ul. Zegadłowicza 3, I piętro, pok. 242.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 09:00, miejsce: SPZZOZ Szpital Miejski Sosnowiec, ul. Zegadłowicza 3, I piętro, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: środki do dezynfekcji powierzchni i wyposażenia medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 4.1. do SIWZ. Pakiet zawiera 2 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: środki do dezynfekcji sprzętu endoskopowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 4.2. do SIWZ. Pakiet zawiera 2 pozycje..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: środki do mycia i dezynfekcji skóry i błon śluzowych i pielęgnacji skóry rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 4.3. do SIWZ. Pakiet zawiera 11 pozycji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: środki do dezynfekcji automatycznej narzędzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 4.4. do SIWZ. Pakiet zawiera 4 pozycje..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: inne środki dezynfekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 4.5. do SIWZ. pakiet zawiera 4 pozycje..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: preparaty dezynfekcyjne do ran i błon śluzowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 4.6. do SIWZ. Pakiet zawiera 3 pozycje..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: środki do dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 4.7. do SIWZ. Pakiet zawiera 2 pozycje..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: środki do mycia i dezynfekcji myjni endoskopowych typu MINI ETD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 4.8. do SIWZ. Pakiet zawiera 3 pozycje..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.