Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-21
Katowice: Usługa kompleksowego zorganizowania wizyty studyjnej do Moskwy i Seminarium dobrych praktyk w Katowicach w ramach projektu pt. Klucz do uczenia się - rozwój umiejętności zawodowych nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej POKL.09.04.00-24-002/11, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty.
Numer ogłoszenia: 74892 - 2013; data zamieszczenia: 21.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli WOM w Katowicach , ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 7, 40-132 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 2582209, faks -032 2581852.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.womkat.edu.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.womkat.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Samorządu Terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowego zorganizowania wizyty studyjnej do Moskwy i Seminarium dobrych praktyk w Katowicach w ramach projektu pt. Klucz do uczenia się - rozwój umiejętności zawodowych nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej POKL.09.04.00-24-002/11, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa kompleksowego zorganizowania wizyty studyjnej do Moskwy i Seminarium dobrych praktyk w Katowicach w ramach projektu pt. Klucz do uczenia się - rozwój umiejętności zawodowych nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej POKL.09.04.00-24-002/11, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4, 63.50.00.00-4, 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3, 60.17.10.00-7, 79.54.00.00-1, 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
5.2.1. Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
5.2.2. Wykonawca spełni warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli w wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) dla części 1 zamówienia - 3 usługi polegające na organizacji przedsięwzięcia związanego z przelotem za granicę grupy co najmniej 6 osób, połączonym z co najmniej 3 dniowym pobytem tych osób za granicą, ich zakwaterowaniem i wyżywieniem w hotelu oraz udziałem w takim przedsięwzięciu tłumacza, każda o wartości brutto co najmniej 22.000 zł lub 3 usługi polegające na organizacji przedsięwzięcia związanego z przelotem za granicę grupy co najmniej 6 osób, połączonym z co najmniej 3 dniowym pobytem tych osób za granicą, ich zakwaterowaniem i wyżywieniem w hotelu oraz udziałem w takim przedsięwzięciu tłumacza o łącznej wartości brutto co najmniej 66.000 zł, b) dla części 2 zamówienia - 3 usługi polegające na organizacji przedsięwzięcia związanego z przylotem z zagranicy do Polski grupy co najmniej 3 osób, połączonym z co najmniej 3 dniowym pobytem tych osób w Polsce, ich zakwaterowaniem i wyżywieniem w hotelu oraz udziałem w takim przedsięwzięciu tłumacza, każda o wartości brutto co najmniej 12.000 zł lub 3 usługi polegające na organizacji przedsięwzięcia związanego z przelotem samolotem za granicę grupy co najmniej 6 osób, połączonym z co najmniej 3 dniowym pobytem tych osób za granicą, ich zakwaterowaniem i wyżywieniem w hotelu oraz udziałem w takim przedsięwzięciu tłumacza o łącznej wartości brutto co najmniej 36.000 zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
5.2.3. Wykonawca nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
5.2.3. Wykonawca nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
5.2.4. Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę: a) dla części 1 zamówienia - 45.000 zł, b) dla części 2 zamówienia - 20.000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
10.18. Zgodnie z art. 25 ust. 1 zdanie drugie pkt 2 Pzp w celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą dokumentu potwierdzającego rezerwację w terminach określonych w opisie przedmiotu zamówienia w: a) hotelu w Moskwie zawierającego nazwę i adres hotelu oraz kategorię tego hotelu wyrażoną liczbą gwiazdek - hotel minimum *** - w przypadku oferty składanej na część 1 zamówienia, b) w hotelu w Katowicach zawierającego nazwę i adres hotelu oraz kategorię tego hotelu wyrażoną liczbą gwiazdek - hotel minimum *** - w przypadku oferty składanej na część 2 zamówienia,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
27.1. W przypadku wystąpienia następujących zdarzeń uniemożliwiających lub utrudniających prawidłowe wykonywanie zamówienia lub wykonanie zamówienia w terminie, których wykonawca lub zamawiający nie mogli przewidzieć: a) wystąpienia zamówień dodatkowych, spełniających przesłanki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 Pzp o wartości przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14.000 euro, a także o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro, b) wystąpienia warunków atmosferycznych utrudniających terminowe lub prawidłowe wykonanie zamówienia, w tym nietypowych dla danej pory roku warunków pogodowych utrudniających terminowe lub prawidłowe wykonanie zamówienia, c) wystąpienia siły wyższej, termin wykonania zamówienia (umowy) ulega wydłużeniu o czas równy wykonaniu zamówień dodatkowych, trwaniu warunków atmosferycznych utrudniających terminowe lub prawidłowe wykonanie zamówienia lub siły wyższej. 27.2. Cena netto określona w umowie pozostają niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT), od chwili zmiany podatek VAT w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto, bez konieczności zmiany umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.womkat.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.womkat.edu.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli WOM w Katowicach 40-132 Katowice, ul. Wyszyńskiego 7 pok. 56.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przetarg nieograniczony na zorganizowanie wizyty studyjnej do Moskwy i Seminarium dobrych praktyk w Katowicach w ramach projektu pt. Klucz do uczenia się - rozwój umiejętności zawodowych nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej POKL.09.04.00-24-002/11, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty. Oznaczenie sprawy: ZP.2711.1.01.2013/U..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja wizyta studyjna w Moskwie w dniach 2 - 6 kwietnia 2013 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cena oferty musi uwzględnić: 1) przelot do Moskwy i powrót dla 12 osób, 2) transfer osób z lotniska do hotelu oraz z hotelu na lotnisko, 3) 4 noclegi w hotelu (hotel minimum ***) pokoje 2 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym, wyposażone w odbiornik telewizyjny oraz bezprzewodowy dostęp do Internetu, łóżka pojedyncze, zakwaterowanie uczestników w jednym budynku, standard hotelu zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. z 2006 r. Nr 22, poz. 169, z późn. zm.); Wykonawca w ofercie podaje nazwę i adres hotelu oraz adresu jego strony internetowej, 4) wyżywienie w hotelu w którym jest zakwaterowanie: a) śniadania x 4 w formie bufetu, (ilość) składające się np.: z ciepłego dania, wędlin, sera, masła i pieczywa, ciasta, soku, kawy, herbaty i dodatków: śmietanki, cukru, b) obiadokolacje x 4 w formie bufetu: składająca się np.: dwa ciepłe posiłki (starter i danie główne), kilka rodzajów sałatek, deser, owoce, do każdego posiłku: kawa, herbata i napój bezalkoholowy, 6) przejazd komfortowym busem na terenie Moskwy (4 doby x 10 godzin) - minimum 15 osobowy, trasą zapewniającą możliwie najkrótszy czas podróży, bus winien być sprawny technicznie, wyposażony w klimatyzację, nagłośnienie i wygodne fotele z pasami bezpieczeństwa dla wszystkich uczestników. Pojazd musi być dopuszczony do ruchu i posiadać aktualny przegląd i ubezpieczenie. W przypadku awarii pojazdu lub niedopuszczenia pojazdu do ruchu przez właściwe służby Wykonawca zapewnia pojazd zastępczy o niezgorszych parametrach. W przypadku niezapewnienia pojazdu zastępczego Zamawiającemu przysługuje prawo wynajęcia transportu na koszt Wykonawcy, 7) opiekę tłumacza z biegłą znajomością języka rosyjskiego (3 dni), 8) ubezpieczenie NNW nie niższe niż 2.000 euro na osobę, MKL (Międzynarodowe Koszty Leczenia) nie niższe niż 10.000 euro na osobę i ubezpieczenie bagażu na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 200 euro na osobę, 9) wszystkie opłaty (np. klimatyczne, drogowe, parkingowe), 10) koszt wiz dla 12 osób, 11) podatek VAT..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4, 63.50.00.00-4, 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3, 60.17.10.00-7, 79.54.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja Seminarium w Polsce (Katowice) w dniach 9 - 12 czerwca 2013 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) przylot z Moskwy (3 osoby) oraz z Londynu (1 osoba) oraz powrót do Moskwy (3 osoby) i Londynu (1 osoba), 2) transfer osób z lotniska do hotelu oraz z hotelu na lotnisko, 3) 3 noclegi dla 5 osób w hotelu w Katowicach, pokoje 1 os. z łazienkami (hotele minimum***) z pełnym węzłem sanitarnym, wyposażone w odbiornik telewizyjny oraz bezprzewodowy dostęp do Internetu, łóżka pojedyncze, zakwaterowanie uczestników w jednym budynku, standard hotelu zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. z 2006 r. Nr 22, poz. 169, z późn. zm.); Wykonawca w ofercie podaje nazwę i adres hotelu oraz adresu jego strony internetowej, 4) wyżywienie w hotelu w którym jest zakwaterowanie. a) śniadania x 3 w formie bufetu, składające się np.: z ciepłego dania, wędlin, sera, masła i pieczywa, ciasta, soku, kawy, herbaty i dodatków: śmietanki, cukru. b) obiadokolacje x 3 w formie bufetu: składająca się np.: dwa ciepłe posiłki (starter i danie główne), kilka rodzajów sałatek, , deser, owoce, do każdego posiłku: kawa, herbata i napój bezalkoholowy c) honorarium za wygłoszenie referatów dla 2 osób po 700 euro, Razem 1.400 euro (referat wygłoszą : 1.2..) d) catering dla 150 osób w Sali Regionalnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli WOM w Katowicach (1 dzień), warunki ogólne cateringu: a) Wykonawca zapewni usługę cateringową dla każdego z uczestników spotkania. b) Zamawiający nie dopuszcza zastosowania jednorazowych: naczyń, sztućców, obrusów. c) Wykonawca zapewni usługi cateringowe na czas trwania spotkania; szczegóły cateringu: a) wyposażenie - (tzn. obrusy i owiewki na stoły, serwis do kawy i herbaty, szklanki do zimnych napoi, sztućce, talerzyki, miseczki, oraz naczynia do serwowania niżej wymienionych produktów typu: patery na ciasta i owoce, tace na kanapki, serwetki papierowe) niezbędne do obsługi cateringowej i adekwatne do sposobu serwowania, b) obsługę cateringu - strój obsługi cateringu ma być schludny i reprezentacyjny, c) usługi sprzątania - przez usługę sprzątania zamawiający rozumie doprowadzenie pomieszczenia, w którym odbyła się usługa cateringowa do stanu pierwotnego. Wykonawca odpowiada za usuwanie i utylizację odpadów i śmieci, d) menu (w skład posiłku wchodzą): dwa rodzaje sałatek dla każdego uczestnika (150 g. na osobę), kanapki zróżnicowane pod względem zawartości w co najmniej trzech odmianach po 3-y na osobę, przekąski typu koreczki po trzy na osobę, owoce w co najmniej trzech rodzajach po jednym na osobę, ciasteczka kruche w co najmniej trzech rodzajach po trzy na osobę, napoje zimne: soki w trzech rodzajach (podawane w szklanych dzbankach) 200 ml na osobę, woda mineralna gazowana i niegazowana w butelkach 0,5 l na osobę, napoje gorące: kawa, herbata wraz z dodatkami (w opakowaniach jednorazowych); e) uzupełnienie wymogów dotyczące asortymentu żywności: kawa rozpuszczalna, wysokiej jakości, 100% naturalna, serwowana standardowo w hotelu, herbata wysokiej jakości, ekspresowa - na sznureczku, min. 4 rodzaje smaki w drewnianym pudełku do herbat, soki owocowe 100%, 3 różne smaki (do wyboru: pomarańcza, jabłko, grejpfrut, lub czarna porzeczka) f) Wykonawca może zmienić poszczególne dania z menu, pod warunkiem zapewnienia równoważnych jakościowo dań, których propozycję przedstawi Zamawiającemu na co najmniej 7 dni przed dniem realizacji konferencji a Zamawiający akceptuje zmiany, 5. opiekę tłumacza z biegłą znajomością języka rosyjskiego - 2 dni, 6. przejazd komfortowym busem 8 osób do gminy Krzyżanowice oraz powrót do Katowic (cały dzień, około 200 km), trasą zapewniającą możliwie najkrótszy czas podróży, bus winien być sprawny technicznie, wyposażony w klimatyzację, nagłośnienie i wygodne fotele z pasami bezpieczeństwa dla wszystkich uczestników. Pojazd musi być dopuszczony do ruchu i posiadać aktualny przegląd i ubezpieczenie. W przypadku awarii pojazdu lub niedopuszczenia pojazdu do ruchu przez właściwe służby Wykonawca zapewnia pojazd zastępczy o niezgorszych parametrach. W przypadku niezapewnienia pojazdu zastępczego Zamawiającemu przysługuje prawo wynajęcia transportu na koszt Wykonawcy, 7. koszt obsługi administracyjnej i recepcji podczas seminarium (2 osoby x 1 dzień), 8. ubezpieczenie NNW nie niższe niż 2.000 euro na osobę, MKL (Międzynarodowe Koszty Leczenia) nie niższe niż 10.000 euro na osobę i bagaż na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 200 euro na osobę dla 4 osób, 9. wszystkie opłaty (np. klimatyczne, drogowe, parkingowe), 10. podatek VAT.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4, 63.50.00.00-4, 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3, 60.17.10.00-7, 79.54.00.00-1, 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 09.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- BO - Lll/04/X - "Dziewiętnastka odNOWA" - remont sal lekcyjnych oraz sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 19 im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
- Zakup i dostawa 1 szt pojazdu samochodowego w 100% elektrycznego typu MINIVAN lub FURGON
- "Zakup i dostawa sprzętu i akcesoriów sportowych w ramach Budżetu Obywatelskiego, Inicjatyw Lokalnych i ze środków własnych"
- Usługa druku i oprawy książki pt. "Z miłości do gróni...".
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, małżonków/partnerów życiowych oraz pełnoletnich dzieci pracowników Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach
- Remont dachu budynku przy ul. Techników 31b w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa konferencyjna na potrzeby organizacji przez Sąd Najwyższy wyjazdowych konferencji.
- Organizacja 4 trzydniowych wizyt studyjnych dla przedstawicieli Województwa Małopolskiego, realizowanych w latach 2024-2025 w ramach przedsięwzięcia pn. "Standardy Obsługi Inwestora w Małopolsce 2.0
- Usługa organizacji konferencji Baltic Sea Science Congress 2025
- Usługa przeprowadzenia stacjonarnego szkolenia dotyczącego konfliktu interesów dla Członków Komitetu Monitorującego Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 oraz ich zastępców.
- Świadczenie usługi transportowej studentów w ramach zajęć praktycznych z przedmiotu Objazd krajowy przewidzianego planem studiów dla kierunku Turystyka Historyczna i Kulturowa
- Usługi hotelarskie składające się z dwóch części zamówienia
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.