eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobolice › Budowa drogi leśnej nr L 140 na terenie Leśnictwa Chlebowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-08

Bobolice: Budowa drogi leśnej nr L 140 na terenie Leśnictwa Chlebowo
Numer ogłoszenia: 74761 - 2016; data zamieszczenia: 08.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Bobolice , ul. Polanowska 12, 76-020 Bobolice, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3187221, faks 094 3187487.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bobolice.szczecinek.lasy.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi leśnej nr L 140 na terenie Leśnictwa Chlebowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie drogi leśnej nr L 140 na terenie Leśnictwa Chlebowo. Droga leśna nr L 140 przebiega po terenach leśnych Nadleśnictwa Bobolice. Droga ma nawierzchnię gruntową o szerokości 3,0 - 3,5 m. Na drodze występują liczne wyboje, zaniżenia, co powoduje powstawanie zastoisk wodnych. Rzędne wysokościowe wahają się od ok. 161,0 m n.p.m. do 166,0 m n.p.m. Droga leśna nr L 140 posiada dostęp do drogi publicznej kategorii powiatowej (dz. nr 81/1) przez istniejące drogi wewnętrzne leśne (dz. nr 351/2, 354/2, 91). Rozwiązania projektowe: - zdjęcie humusu, - wykonanie robót ziemnych wg tabeli robót ziemnych i przekrojów poprzecznych, - profilowanie i zagęszczanie podłoża gruntowego, - wykonanie warstwy odcinająca z pospółki stabilizowanej mechanicznie 0/31,5, gr. 20 cm, - podbudowa zasadnicza z pospółki stabilizowanej mechanicznie 0/31,5, gr.20 cm, - wykonanie nawierzchni jezdni z płyt żelbetowych ażurowych typu JOMB, - wykonanie poboczy z pospółki stabilizowanej mechanicznie 0/31,5 o szerokości 1,00 m, - wykonanie rowów obustronnych o gł. 0,60 m zgodnie z lokalizacją w części rysunkowej, - wykonanie mijanek i zjazdów z pospółki stabilizowanej mechanicznie 0/31,5, - wykonanie przepustu w km 0+067,51, - przedłużenie istniejącego przepustu w km 0+434,57. Parametry techniczne odcinków drogi zaplanowanych do utwardzenia: - długość odcinka objętego opracowaniem: 600,00 m, - szerokość korony drogi: 5,00 m, - szerokość jezdni drogi: 3,00 m, - szerokość pobocza: 1,00 m, - jezdnia z płyt JOMB o wymiarach: 12,5 x 75 x 100 cm, - jezdnia w układzie śladowym: 2 x 1,00 m w rozstawie 1,00 m, - jezdnia w układzie pełnym: 3 x 1,00 m, - szerokość wypełnienia między płytami w układzie śladowym: 1,00 m, - spadki poprzeczne dla nawierzchni z płyt JOMB: 3 %, - spadki poprzeczne dla nawierzchni z pospółki: 3 %, - spadki poprzeczne dla poboczy: 6 %, - spadek skarpy rowu: 1:1,5, - szerokość mijanki: 3,0 m, - długość mijanki: 23 m, - skosy przy mijankach: 1:7, - przekrój poprzeczny nawierzchni daszkowy, - wypełnienie przestrzeni pomiędzy utwardzonymi pasami w układzie śladowym, po zagęszczeniu musi minimalnie wystawać ponad płyty (nie może się w nim gromadzić woda opadowa), - spadki podłużne nawierzchni w ścisłym powiązaniu z istniejącym terenem przedstawione w części rysunkowej na przekroju podłużnym, - prędkość projektowana 30 km/h, - średnie obciążenie ruchem poniżej 10 pojazdów ciężarowych na dobę, - nacisk na oś 10 ton. Szczegółowy zakres zamówienia określają: - Projekt Budowlany, - Przedmiar Robót, - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR)..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp. Ewentualne zamówienia uzupełniające przewiduje się dla wszystkich pozycji kosztorysowych ujętych w kosztorysie ofertowym.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 (słownie: cztery tysiące złotych 00/100), Wadium musi być wniesione zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy Pzp. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ Koszalin 52 2030 0045 1110 0000 0048 8340, z dopiskiem na blankiecie przelewu: Budowa drogi leśnej nr L 140. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione z chwilą jego wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć do oferty w formie oryginału. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelnym podpisem (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszenie przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy Pzp. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie przez Zamawiającego wadium wraz z odsetkami określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy Pzp. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek do jego zatrzymania wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wadium wniesione w innej formie niż pieniądz, musi być wniesione w imieniu konsorcjum. Zamawiający zwróci wadium z zastrzeżeniem, jak wyżej i z postanowieniami art. 46 Ustawy Pzp. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 Ustawy Pzp. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który nie wniósł wadium do określnego terminu, na okres związania ofertą, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 45 ust. 3 Ustawy Pzp, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą. Jednocześnie ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (zakończył) co najmniej trzy (3) roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie, naprawie, konserwacji dróg leśnych lub podobnych o wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł brutto każda z następujących materiałów: kruszywa budowlanego, kruszywa naturalnego, łamanego lub tzw. płyt JUMBO, JOMB, IOMB wraz z załączeniem dowodów, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje: - samochodem samowyładowczym, - walcem samojezdnym, - równiarką samojezdną, - koparką kołową lub gąsienicową, - spycharką kołową lub gąsienicową.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedłożył wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi posiadających stosowne uprawnienia i doświadczenie w nadzorowaniu robót budowlanych o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, informację o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz informację o wpisie do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli przedłoży: - informację z banku lub kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, co najmniej na 300 tys. zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - opłaconą polisę na kwotę minimum 500 tys. zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku wyboru oferty złożonej przez konsorcjum Wykonawców, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Przed podpisaniem umowy Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest, w zakresie określonym w SIWZ, przedłożyć kopie umów o pracę dla określonej w oświadczeniu liczby pracowników realizujących zamówienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Aspekty społeczne - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_bobolice/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Bobolice ul. Polanowska 12 76-020 Bobolice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2016 godzina 08:00, miejsce: Nadleśnictwo Bobolice ul. Polanowska 12 76-020 Bobolice sekretariat - pokój nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 7 % ceny całkowitej /brutto/ podanej w ofercie. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach przewidzianych w art. 148 ust. 1 Ustawy Pzp. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zabezpieczenia wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ Koszalin 52 2030 0045 1110 0000 0048 8340. Warunki i termin zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy określone zostały we wzorze umowy. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą realizowane w złotych polskich. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. W sprawach nieuregulowanych niniejszą specyfikacją mają zastosowanie przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z późniejszymi zmianami. Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do treści protokołu oraz ofert w trakcie prowadzonego postępowania od momentu publicznego otwarcia ofert, z wyjątkiem dokumentów stanowiących załączniki do protokołu (jawne po zakończeniu postępowania) oraz stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji zastrzeżonych przez uczestników postępowania z zastrzeżeniem jak niżej. Zainteresowani udostępnieniem dokumentacji powinni złożyć pisemny wniosek, ze wskazaniem dokumentów, z którymi chcą się zapoznać. Zamawiający: a. wyznaczy termin, miejsce oraz zakres udostępnionych dokumentów, b. wyznaczy członka komisji, w obecności którego dokumenty będą udostępnione, c. udostępnianie dokumentów może mieć miejsce wyłącznie w siedzibie Zamawiającego w czasie godzin pracy. Stosownie do art. 144 Ustawy Pzp ustala się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w odniesieniu do następującego zakresu: - zmniejszenie lub pominięcie prac w sytuacji opisanej w umowie. Zamawiający stosownie do art. 144 ust. 1 ustawy zastrzega możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w odniesieniu do następującego zakresu: - zmiany wysokości stawki podatku VAT na właściwą w przypadku zmiany stosownych przepisów dotyczących podatku VAT, z zastrzeżeniem zachowania takiej samej stawki netto za ich wykonanie, - zmiany dotyczącej podmiotów będących podwykonawcami, - koniecznych zmian w projekcie budowlanym, ujawnionych po zawarciu umowy. Zamawiający zastrzega sobie stosownie do art. 144 ust. 1 ustawy prawo do zmniejszenia wielkości zamówienia oraz zmiany terminu wykonania w stosunku do podanych w umowie z uwagi na poniższe okoliczności: - niesprzyjające warunki atmosferyczne tj. susza, pożar, podtopienia, powódź, huragan, śnieżyce, gradacja owadów, itp., - nieprzewidziane warunki przyrodnicze - zasiedlenie obszaru oddziaływania inwestycji zwierzętami podlegającymi ochronie, itp., - niesprzyjające warunki ekonomiczne np. spadek popytu na rynku drewna, zmiana planu finansowego - gospodarczego nadleśnictwa, itp., - niesprzyjające nastroje społeczne np. strajki itp. uniemożliwiające w sposób pośredni lub bezpośredni wykonanie prac z zachowaniem wszystkich przepisów i norm, - w razie konieczności wykonania robót nie objętych zamówieniem, a które wynikły w trakcie prowadzenia prac. Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy nawierzchni i profilu drogi uszkodzonej przez niego w trakcie wykonywania prac (m.in. podczas przejazdu przez drogi leśne w celu dojazdu do konkretnego miejsca związanego z przedmiotem zamówienia, itp.). W takiej sytuacji Wykonawca dokona naprawy staraniem własnym i na własny koszt w wyznaczonym terminie, natomiast w przypadku niewykonania powyższego, zapłaci karę umowną w wysokości 5 000,00 zł netto plus podatek VAT w ustawowej wysokości za każde 100,00 mb uszkodzonego odcinka. Zamówienie musi zostać zrealizowane w nw. terminach: rozpoczęcie: nie wcześniej, jak 1.08.2016 r. zakończenie: do dnia 9.12.2016 r. UWAGA: ze względu na sposób finansowania i późniejszego rozliczenia inwestycji, odbiór prac nastąpi nie wcześniej, jak 1.12.2016 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.