eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Usługi szkoleniowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-06

Łódź: Usługi szkoleniowe
Numer ogłoszenia: 74724 - 2014; data zamieszczenia: 06.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska , Al. Politechniki 6, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6313500, faks 42 6313502.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe, przeprowadzone w języku polskim, podzielone na Części. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia zawiera - Załącznik nr A SIWZ. Część nr 1 - Usługi szkolenia komputerowego - z obsługi programu BIM: REVIT STRUCTURE Część nr 2 - Usługi szkolenia komputerowego - z obsługi programu CAD: AUTODESK STRUCTURAL DETAILING Część nr 3 - Usługi szkolenia komputerowego - z obsługi programu CAD: ArCADia - INTELLICAD 7 Professional plus ArCADia -Termo 5 Część nr 4 - Usługi szkolenia zawodowego z zakresu wiedzy o zarządzaniu Część nr 5 - Usługi szkolenia zawodowego z zakresu wiedzy o zarządzaniu i środowisku - przeprowadzenie warsztatów z przedsiębiorczości Część nr 6 - Usługi szkolenia zawodowego z zakresu wiedzy dotyczącej ochrony środowiska naturalnego 2. Wykonawca wystawia imienne certyfikaty potwierdzające ukończenie szkolenia oznaczone zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 1 usługi szkoleniowej odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia dla każdej Części, o wartości 10 000,00zł brutto każda z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i Podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana z załączonym dowodem poświadczającym, że została wykonana lub jest wykonywana należycie Zamawiający wymaga żeby osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia przeprowadziły: dla Części nr 1 - w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1szkolenie dotyczące obsługi programu BIM: REVIT STRUCTURE na kwotę 10 000,00 zł brutto dla Części nr 2 - w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 szkolenie dotyczące obsługi programu CAD: AUTODESK STRUCTURAL DETAILING na kwotę 10 000,00 zł brutto dla Części nr 3 - w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 szkolenie dotyczące obsługi każdego z niżej wymienionego programu CAD: ArCADia - INTELLICAD 7 Professional plus na kwotę 10 000,00 zł brutto ArCADia -Termo 5 na kwotę 10 000,00 zł brutto dla Części nr 4 - w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 szkolenie nt. wiedzy o zarządzaniu na kwotę 10 000,00 zł brutto dla Części nr 5 - w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 warsztatu z zakresu przedsiębiorczości na kwotę 10 000,00 zł brutto dla Części nr 6 - w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 szkolenie nt. wiedzy o środowisku na kwotę 10 000,00 zł brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca załączy wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga żeby osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia posiadały: dla Części nr 1 - wykształcenie wyższe, kierunkowe w dyscyplinie naukowej budownictwo dla Części nr 2 - wykształcenie wyższe, kierunkowe w dyscyplinie naukowej budownictwo dla Części nr 3 - wykształcenie wyższe, kierunkowe w dyscyplinie naukowej budownictwo dla Części nr 4 - wykształcenie wyższe, kierunkowe w dyscyplinie nauk o zarządzaniu dla Części nr 5 - wykształcenie wyższe, kierunkowe w dyscyplinie nauk o zarządzaniu dla Części nr 6 - wykształcenie wyższe, kierunkowe w dyscyplinie inżynieria środowiska lub kształtowanie środowiska lub ochrona środowiska

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca załączy opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli z treści polisy nie wynika, że została ona opłacona, Wykonawca powinien załączyć dokument poświadczający jej opłacenie (dowód zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Uzasadnienie braku poświadczenia - jeżeli dotyczy. 2. W celu sprawdzenia, czy zobowiązanie dotyczące poleganiu na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych Podmiotów, podpisała osoba uprawniona do reprezentowania Podmiotu, na którym Wykonawca polega należy do oferty załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Podmiotu na którym Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy Pzp - jeżeli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zmiany te, zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy Pzp, nie mogą wykraczać poza określenie Przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. W szczególności Zamawiający dopuszcza następujące zmiany postanowień umowy oraz określa warunki zmian: 1. Aktualizacje danych Wykonawcy poprzez zmianę: nazwy, adresu siedziby, formy prawnej Wykonawcy, zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy. 2. Zmianę wynagrodzenie należnego Wykonawcy w wyniku zmiany stawki podatku VAT o kwotę wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT, obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Al. Politechniki 6, 90 - 924 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Al. Politechniki 6, 90 - 924 Łódź, pok. 105.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest z środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IV, Poddziałanie 4.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Część nr 1 i 2 - Projekt Budownictwo - kierunek zamawiany w Politechnice Łódzkiej - nabór na rok ak. 2009/10 oraz 2010/11. Część nr 3,4,5,6 - Projekt Budownictwo - kierunek zamawiany w Politechnice Łódzkiej - nabór na rok akademicki 2012/2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi szkolenia komputerowego - z obsługi programu BIM: REVIT STRUCTURE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 certyfikowanych szkoleń, każde w wymiarze 24 godz. z obsługi programu BIM: REVIT STRUCTURE (szkolenie na poziomie podstawowym) - łącznie dla 60 osób, w grupach 8-12 osobowych. Łącznie 6 szkoleń x 24 godz. = 144 godz. szkoleniowe dla studentów II stopnia studiów dla naboru 2012/13 oraz 2013/2014..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi szkolenia komputerowego - z obsługi programu CAD: AUTODESK STRUCTURAL DETAILING.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 certyfikowane szkolenia, każde w wymiarze 24 godz. z obsługi programu CAD: AUTODESK STRUCTURAL DETAILING (szkolenie na poziomie podstawowym) - łącznie dla 40 osób, w grupach 8-12 osobowych. Łącznie 4 szkolenia x 24 godz. = 96 godz. szkoleniowych dla studentów II stopnia studiów dla naboru 2012/13 oraz 2013/2014..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi szkolenia komputerowego - z obsługi programu CAD: ArCADia - INTELLICAD 7 Professional plus ArCADia -Termo 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 certyfikowane szkolenia certyfikowane, w wymiarze w wymiarze 24 godz. z oprogramowania inżynierskiego typu CAD: ArCADia - INTELLICAD 7 Professional plus i ArCADia - Termo 5 - łącznie dla 72 osób w 6 grupach 12 osobowych. Łącznie 6 szkolenia x 16 godz. = 96 godz. szkoleniowych dla studentów I stopnia studiów dla naboru 2012/2013.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi szkolenia zawodowego - usługi szkoleniowe z zakresu wiedzy o zarządzaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przeprowadzenia szkolenia z zakresu ekonomii i prowadzenia małej firmy - 6 grup szkoleniowych x 16 godz. = 96 godz. szkoleniowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi szkolenia zawodowego - usługi szkoleniowe z zakresu wiedzy o zarządzaniu i środowisku - przeprowadzenie warsztatów z przedsiębiorczości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przeprowadzenia warsztatów z przedsiębiorczości - 6 grup szkoleniowych x 8 godz. = 48 godz. szkoleniowe Celem warsztatów jest nabycie praktyki poprzez udział w przygotowanych symulacjach rzeczywistych sytuacji z wykorzystaniem wiedzy nabytej na szkoleniu z ekonomii i prowadzenia firmy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługi szkolenia zawodowego - usługi szkoleniowe z zakresu wiedzy dotyczącej ochrony środowiska naturalnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przeprowadzenia szkolenia z zakresu dotyczącego ochrony środowiska naturalnego - 6 grup szkoleniowych x 16 godz. = 96 godz. szkoleniowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.