To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-08
Warszawa: Przygotowanie i przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych- nr ref. BO-ZP.2610.17.2016.KN.PRG
Numer ogłoszenia: 74689 - 2016; data zamieszczenia: 08.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91256 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Geodezji i Kartografii, ul. Wspólna 2, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6618432, faks 022 6283467.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych- nr ref. BO-ZP.2610.17.2016.KN.PRG.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie działań informacyjnych oraz dodatkowych prac graficznych, a także realizacja filmów promocyjnych i wykonanie materiałów reklamowych w ramach utrzymania rezultatów projektu TERYT 3 - Rozbudowa systemów do prowadzenia rejestrów adresowych- Etap I. Zakres zamówienia w szczególności obejmuje opracowanie krótkich filmów dotyczących znaczenia prowadzenia rejestrów adresowych, przygotowanie i dystrybucję 450 szt. human standów oraz realizację działań informacyjnych w wymiarze 540 godzin. Usługa będąca przedmiotem niniejszego zamówienia stanowi zamówienie uzupełniające do zamówienia publicznego nr BO-ZP.2610.27.2015.KN.T3 na Przygotowanie i przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w ramach kampanii promocyjnej projektu TERYT 3- Rozbudowa systemów do prowadzenia rejestrów adresowych- Etap I..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMMOROW SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
TOMMOROW SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- TOMORROW Sp. z o. o.,, ul. Brzeska 2, 03-737 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 129248,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 142582,50
Oferta z najniższą ceną: 142582,50 / Oferta z najwyższą ceną: 142582,50
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Występują przesłanki wskazane w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, a mianowicie: 1) Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w okresie 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe dla zamówienia uzupełniającego na: Przygotowanie i przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w ramach kampanii promocyjnej projektu TERYT 3- Rozbudowa systemów do prowadzenia rejestrów adresowych- Etap I zostało udzielone w dniu 19 października 2015 roku. Podpisanie umowy na realizację zamówienia uzupełniającego planowane jest w okresie nie przekraczającym 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego. 2) Wartość zamówienia uzupełniającego może stanowić nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, tj.: nie więcej niż 194 645,00 PLN netto. Wartość niniejszego zamówienia uzupełniającego stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. 3) Zamówienie publiczne na Przygotowanie i przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w ramach kampanii promocyjnej projektu TERYT 3- Rozbudowa systemów do prowadzenia rejestrów adresowych- Etap I, będące zamówieniem podstawowym, zostało przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego. 4) Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających dla zamówienia publicznego na Przygotowanie i przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w ramach kampanii promocyjnej projektu TERYT 3- Rozbudowa systemów do prowadzenia rejestrów adresowych- Etap I. Informacja o możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego została zawarta w Sekcji VI.3) zatytułowanej Informacje dodatkowe ogłoszenia o zamówieniu oznaczonego symbolem 2015-S 154-284597, opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 12 sierpnia 2015 roku, a także w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w rozdz. V zawarta została informacja o możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego w następującym brzmieniu: Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług, Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynkach SMB Imielin przy ul. Wasilkowskiego 12 oraz Wasilkowskiego 4
- wymiana stolarki drzwiowej w gmachu KPRM przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie
- Świadczenie usług informatycznych na rzecz Studium Europy Wschodniej UW przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług w zakresie wsparcia/utrzymania systemu enova365 (ERP) wraz z aktualizacją licencji na ten system, posiadanych przez zamawiającego
- Wymiana drzwi wejściowych od ul. Lipowej na automatyczne przesuwne, montaż kurtyn powietrznych oraz remont przedsionków budynku Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie przy ul. Dobrej 56/66
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk, pakowanie i dystrybucja poczty bezadresowej dla mieszkańców Krakowa
- Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych wraz z oznakowaniem na potrzeby kampanii Europejskiego Tygodnia Mobilności.
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Uczelni
- Skład, korekta tekstu, projekt graficzny okładki, druk oraz dostawa broszury i e-broszury: "Nowe gospodarstwa edukacyjne na mapie Opolszczyzny".... KSOW+
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





