To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-02
Łódź: Świadczenie usług biurowych na potrzeby Działu Obsługi Bezpośredniej I, Działu Obsługi Bezpośredniej III, Działu Rachunkowości Podatkowej
Numer ogłoszenia: 74658 - 2015; data zamieszczenia: 02.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51016 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Łódź-Polesie, ul. 6 Sierpnia 84/86, 90-646 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2546000, faks 42 2546251.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług biurowych na potrzeby Działu Obsługi Bezpośredniej I, Działu Obsługi Bezpośredniej III, Działu Rachunkowości Podatkowej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług biurowych na potrzeby Zamawiającego do dnia 30.06.2015r. Zamówienie zostało podzielone na 6 części: Część 1 obejmuje świadczenie usług biurowych na rzecz Działu Obsługi Bezpośredniej I polegających na: - obsłudze korespondencji, - prowadzeniu spraw związanych z kasami rejestrującymi, - wprowadzaniu do systemu POLTAX wszystkich deklaracji i zeznań Powyższe czynności wykonywać będzie jeden Wykonawca. Na wykonanie tej części zamówienia przeznaczono maksymalnie 496 godzin. Część 2 obejmuje świadczenie usług biurowych na rzecz Działu Obsługi Bezpośredniej I polegających na: - obsłudze korespondencji, - wprowadzaniu do systemu POLTAX wszystkich deklaracji i zeznań - prowadzenie spraw związanych z nabyciem spadku oraz zakupem rzeczy i praw majątkowych, - weryfikacja zgłaszanych spraw w programie informatycznym CzM Powyższe czynności wykonywać będzie jeden Wykonawca. Na wykonanie tej części zamówienia przeznaczono maksymalnie 512 godzin. Część 3 obejmuje świadczenie usług biurowych na rzecz Działu Obsługi Bezpośredniej I polegających na: - obsłudze korespondencji, - wprowadzaniu danych z deklaracji podatkowych i informacji podatkowych do systemów informatycznych. Powyższe czynności wykonywać będzie jeden Wykonawca. Na wykonanie tej części zamówienia przeznaczono maksymalnie 560 godzin. Część 4 obejmuje świadczenie usług biurowych polegających na wprowadzaniu dokumentów (aktów prawnych) do aplikacji CzM i wprowadzanie danych do bazy POLTAX w Dziale Obsługi Bezpośredniej III Powyższe czynności wykonywać będzie jeden Wykonawca. Na wykonanie tej części zamówienia przeznaczono maksymalnie 552 godziny. Część 5 obejmuje świadczenie usług biurowych na rzecz Działu Rachunkowości Podatkowej polegających na obsłudze zajęć wierzytelności dokonanych z tytułu zajęcia nadpłaty podatku dochodowego od osób fizycznych za 2014r., w związku z trwającą akcją PIT. Powyższe czynności wykonywać będzie jeden Wykonawca. Na wykonanie tej części zamówienia przeznaczono maksymalnie 560 godzin. Część 6 obejmuje świadczenie usług biurowych na rzecz Działu Rachunkowości Podatkowej polegających na polegających na obsłudze dokumentów księgowych oraz zajęć wierzytelności dokonanych z tytułu zajęcia nadpłaty podatku dochodowego od osób fizycznych za 2014r. w ramach trwającej akcji PIT. Powyższe czynności wykonywać będzie jeden Wykonawca. Na wykonanie tej części zamówienia przeznaczono maksymalnie 496 godzin. Usługi będą wykonywane w siedzibie Zamawiającego od poniedziałku do piątku i w godzinach jego pracy, najczęściej między godz. 8:00 a 16:00. Wykonawcy dostaną do dyspozycji sprzęt i artykuły Zamawiającego w celu realizacji powierzonych zadań, które zostaną udostępnione jedynie na czas realizacji usług..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Świadczenie usług biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pani Koło Halina, ul. B. Prusa 29 m 15, 91-315 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5456,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4960,00
Oferta z najniższą ceną: 4960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4960,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Świadczenie usług biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pan Janiak Marcin, ul. Łódzka 4, 95-050 Konstantynów Łódzki, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5632,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5120,00
Oferta z najniższą ceną: 5120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5120,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Świadczenie usług biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pani Kalata Olga, ul. Matejki 10 m 15, 91-402 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6160,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5600,00
Oferta z najniższą ceną: 5600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Świadczenie usług biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pan Kabzinski Marek, ul. Snycerska 5 m 43, 91-302 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6072,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6072,00
Oferta z najniższą ceną: 6072,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6072,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Świadczenie usług biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pani Wiśnik Elżbieta, ul. Gnieźnieńska 26 m 33, 91-046 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6160,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6160,00
Oferta z najniższą ceną: 6160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6160,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Świadczenie usług biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pani Noga Ewelina, ul. Paderewskiego 31B m 36, 93-509 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5456,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5456,00
Oferta z najniższą ceną: 5456,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5456,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Ochrona osób i mienia Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
- "Wykonanie materiałów promocyjnych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- Usługa żywienia pacjentów szpitala i pensjonariuszy Zakładu Opiekuńczo Leczniczego
- Świadczenie usług serwisu i utrzymania systemu drukowania
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
- Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku Toksykologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa wystaw, prowadzenie punktu sprzedaży biletów i punktu informacyjnego oraz księgarni w siedzibie głównej Muzeum Fotografii w Krakowie przy ul. Rakowickiej 22A.
- Tworzenie i aktualizacja bazy GESUT dla obrębów wiejskich gm. Szprotawa:
- Tworzenie i aktualizacja bazy GESUT dla obrębów wiejskich gm. Żagań:
- Wykonywanie prac dla Centrum Transferu Technologii - powtórne
- Wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą.
więcej: Usługi wprowadzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.