eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźŚwiadczenie usług biurowych na potrzeby Działu Obsługi Bezpośredniej I, Działu Obsługi Bezpośredniej III, Działu Rachunkowości Podatkowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-02

Łódź: Świadczenie usług biurowych na potrzeby Działu Obsługi Bezpośredniej I, Działu Obsługi Bezpośredniej III, Działu Rachunkowości Podatkowej
Numer ogłoszenia: 74658 - 2015; data zamieszczenia: 02.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51016 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Łódź-Polesie, ul. 6 Sierpnia 84/86, 90-646 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2546000, faks 42 2546251.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług biurowych na potrzeby Działu Obsługi Bezpośredniej I, Działu Obsługi Bezpośredniej III, Działu Rachunkowości Podatkowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług biurowych na potrzeby Zamawiającego do dnia 30.06.2015r. Zamówienie zostało podzielone na 6 części: Część 1 obejmuje świadczenie usług biurowych na rzecz Działu Obsługi Bezpośredniej I polegających na: - obsłudze korespondencji, - prowadzeniu spraw związanych z kasami rejestrującymi, - wprowadzaniu do systemu POLTAX wszystkich deklaracji i zeznań Powyższe czynności wykonywać będzie jeden Wykonawca. Na wykonanie tej części zamówienia przeznaczono maksymalnie 496 godzin. Część 2 obejmuje świadczenie usług biurowych na rzecz Działu Obsługi Bezpośredniej I polegających na: - obsłudze korespondencji, - wprowadzaniu do systemu POLTAX wszystkich deklaracji i zeznań - prowadzenie spraw związanych z nabyciem spadku oraz zakupem rzeczy i praw majątkowych, - weryfikacja zgłaszanych spraw w programie informatycznym CzM Powyższe czynności wykonywać będzie jeden Wykonawca. Na wykonanie tej części zamówienia przeznaczono maksymalnie 512 godzin. Część 3 obejmuje świadczenie usług biurowych na rzecz Działu Obsługi Bezpośredniej I polegających na: - obsłudze korespondencji, - wprowadzaniu danych z deklaracji podatkowych i informacji podatkowych do systemów informatycznych. Powyższe czynności wykonywać będzie jeden Wykonawca. Na wykonanie tej części zamówienia przeznaczono maksymalnie 560 godzin. Część 4 obejmuje świadczenie usług biurowych polegających na wprowadzaniu dokumentów (aktów prawnych) do aplikacji CzM i wprowadzanie danych do bazy POLTAX w Dziale Obsługi Bezpośredniej III Powyższe czynności wykonywać będzie jeden Wykonawca. Na wykonanie tej części zamówienia przeznaczono maksymalnie 552 godziny. Część 5 obejmuje świadczenie usług biurowych na rzecz Działu Rachunkowości Podatkowej polegających na obsłudze zajęć wierzytelności dokonanych z tytułu zajęcia nadpłaty podatku dochodowego od osób fizycznych za 2014r., w związku z trwającą akcją PIT. Powyższe czynności wykonywać będzie jeden Wykonawca. Na wykonanie tej części zamówienia przeznaczono maksymalnie 560 godzin. Część 6 obejmuje świadczenie usług biurowych na rzecz Działu Rachunkowości Podatkowej polegających na polegających na obsłudze dokumentów księgowych oraz zajęć wierzytelności dokonanych z tytułu zajęcia nadpłaty podatku dochodowego od osób fizycznych za 2014r. w ramach trwającej akcji PIT. Powyższe czynności wykonywać będzie jeden Wykonawca. Na wykonanie tej części zamówienia przeznaczono maksymalnie 496 godzin. Usługi będą wykonywane w siedzibie Zamawiającego od poniedziałku do piątku i w godzinach jego pracy, najczęściej między godz. 8:00 a 16:00. Wykonawcy dostaną do dyspozycji sprzęt i artykuły Zamawiającego w celu realizacji powierzonych zadań, które zostaną udostępnione jedynie na czas realizacji usług..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Świadczenie usług biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pani Koło Halina, ul. B. Prusa 29 m 15, 91-315 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5456,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4960,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4960,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Świadczenie usług biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pan Janiak Marcin, ul. Łódzka 4, 95-050 Konstantynów Łódzki, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5632,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5120,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5120,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Świadczenie usług biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pani Kalata Olga, ul. Matejki 10 m 15, 91-402 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6160,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Świadczenie usług biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pan Kabzinski Marek, ul. Snycerska 5 m 43, 91-302 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6072,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6072,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6072,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6072,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Świadczenie usług biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pani Wiśnik Elżbieta, ul. Gnieźnieńska 26 m 33, 91-046 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6160,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6160,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6160,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Świadczenie usług biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pani Noga Ewelina, ul. Paderewskiego 31B m 36, 93-509 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5456,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5456,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5456,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5456,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.