Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-12
Kraków: Dostawa technicznych środków materiałowych dla systemów oświetlenia nawigacyjnego lotnisk
Numer ogłoszenia: 74656 - 2011; data zamieszczenia: 12.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4228 , ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 455 75 53, faks 12 455 75 53.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa technicznych środków materiałowych dla systemów oświetlenia nawigacyjnego lotnisk.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa technicznych środków materiałowych dla systemów oświetlenia nawigacyjnego lotnisk, pochodzących z produkcji bieżącej tj. 2011 roku. Zadanie nr 1 - Lampy lotniskowe, elementy lamp lotniskowych, części lamp lotniskowych; Zadanie nr 2 - Transformatory lotniskowe; Zadanie nr 3 - Żarówki;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.96.00.00-4, 34.99.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww warunku będzie odbywała się na podstawie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, zgodnie z kryterium spełnia-nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww warunku będzie odbywała się na podstawie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, zgodnie z kryterium spełnia-nie spełnia. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, iż zrealizował zamówienia w zakresie dostawy przedmiotu zamówienia oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje zrealizowanie co najmniej jednej dostawy w kwocie nie mniejszej niż: Zadanie nr 1 - 300000,00 zł; Zadanie nr 2 - 70000,00 zł; Zadanie nr 3 - 15000,00 zł;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww warunku będzie odbywała się na podstawie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, zgodnie z kryterium spełnia-nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww warunku będzie odbywała się na podstawie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, zgodnie z kryterium spełnia-nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-Wypełnionego ściśle wg wzoru druku OFERTA; -Wypełnionego/ych ściśle wg wzorów formularzy cenowych (odpowiednio dla każdego oferowanego zadania); -Wykazu części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom lub oświadczenia wykonawcy, że wykona zamówienie bez udziału podwykonawców - w przypadku niewypełnienia bądź niedołączenia w/w dokumentu, zamawiający uzna, że wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami; - W przypadku, jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika - oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię pełnomocnictwa, jednoznacznie określającego zakres umocowania w przedmiotowym postępowaniu, dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, wraz z dokumentem potwierdzającym, że pełnomocnictwo zostało udzielone przez osoby upoważnione do działania w imieniu wykonawcy - gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych - (np. aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpis z właściwego rejestru). - W przypadku udzielenia pełnomocnictwa wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. - W przypadku, gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, które winno być złożone w oryginale. - W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwa do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z treścią art. 23 oraz art. 141 ustawy, które należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4228, Kraków, ul. Montelupich 3, bud. nr 28 pok. nr 10 i 11
(w godz. 8.00 - 15.00).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2011 godzina 11:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 4228, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków w kancelarii jawnej - bud. nr 28.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 20.05.2011.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Lampy lotniskowe, elementy lamp lotniskowych, części lamp lotniskowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampy lotniskowe, elementy lamp lotniskowych, części lamp lotniskowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.96.00.00-4, 34.99.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Transformatory lotniskowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transformatory lotniskowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.96.00.00-4, 34.99.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Żarówki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żarówki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.96.00.00-4, 34.99.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa mięsa drobiowego, mięsa wieprzowo - wołowego i wędlin
- DOSTARCZANIE IMPLANTÓW DO ZESPOLEŃ KOŚCI DROBNYCH
- Remont korytarzy i przedsionków w budynku DS-3 (21-3) Osiedle Studenckie PK, przy ul. Skarżyńskiego 7 w Krakowie
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa pieczywa i artykułów ciastkarskich.
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Rozbudowa odcinka DW 968 wraz z budową mostu na potoku Kamienica w m. Lubomierz - Rzeki
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa nabiału, wyrobów mleczarskich i jaj oraz wyrobów garmażeryjnych.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa lądowiska wraz z infrastrukturą dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego.
- Budowa drogi w Maleninie, ul. Sadowa (dz. nr 138)
- Dostawa przenośnego urządzenia rentgenowskiego (RTG) na Lotnicze Przejście Graniczne Rzeszów - Jasionka (znak sprawy: OA-XVI.272.27.2025)
- Modernizacja linii kolejowej Warszawa - Łódź etap I. Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji odcinka Skierniewice - Koluszki.
więcej: Urządzenia lotniskowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.