eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koziegłowy › Remonty cząstkowe dróg gminnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-12

Koziegłowy: Remonty cząstkowe dróg gminnych
Numer ogłoszenia: 74602 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Usług Komunalnych w Koziegłowach , ul. Zamkowa 3, 42-350 Koziegłowy, woj. śląskie, tel. 034 3142000, faks 034 3142000.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozieglowy.pl/zuk

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Usług Komunalnych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe dróg gminnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych grysami i emulsją asfaltową oraz masą asfaltobetonową w szczególności: - wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni poprzez natrysk mechaniczny grysami i emulsją bez wycinania /ok. 1 000 m2/, - wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni masą min-bitumiczną z wycinaniem /ok. 1 000 m2/, - wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni masą min-bitumiczną bez wycinania /ok. 800 m2/, Podane ilości przewidziane do realizacji umowy są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zadania. 2. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia (wyszczególnienie robót) w przypadku remontu cząstkowego nawierzchni masą min-bitumiczną a) z wycinaniem: - wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, - oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem (wywozem) rumoszu na wskazane miejsce przez Zamawiającego, - w przypadku znacznego ubytku uzupełnienie kruszywem, - remontu cząstkowego nawierzchni masą min-bitumiczną - skropienie naprawionego miejsca emulsją asfaltową, - rozścielenie mieszanki mineralno - bitumicznej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń - głębokość wycięć min 5 cm (w przypadku konieczności wykonania remontu całej szerokości jezdni rozścielenie należy wykonać mechanicznie za pomocą rozścielacza), - zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki, - oblanie krawędzi i spoin bitumem - asfaltem. b) bez wycinania: - w przypadku znacznego ubytku uzupełnienie kruszywem, - remontu cząstkowego nawierzchni masą mineralno-bitumiczną - skropienie naprawionego miejsca emulsją asfaltową, - rozścielenie mieszanki mineralno - bitumicznej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń - głębokość wycięć min 5 cm, - zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki, - oblanie krawędzi i spoin bitumem - asfaltem. 3. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia (wyszczególnienie robót) w przypadku remontu cząstkowego nawierzchni grysami i emulsja bez wycinania: - oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem (wywozem) rumoszu na wskazane miejsce przez Zamawiającego, - w przypadku znacznego ubytku uzupełnienie kruszywem, - remont cząstkowy nawierzchni poprzez natrysk mechaniczny grysami i emulsją /min. grubość ułożonej warstwy 5 cm/ - zagęszczenie poszczególnych warstw układanych materiałów, 4. Oferta powinna zawierać koszt wykonania remontu 1m2 bez względu na głębokość wyboju lub ubytku i odległość transportu /w cenach netto i brutto/..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadzie /spełnia/, /nie spełnia/.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadzie /spełnia/, /nie spełnia/.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadzie /spełnia/, /nie spełnia/.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadzie /spełnia/, /nie spełnia/.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadzie /spełnia/, /nie spełnia/.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Uczestnik przetargu musi dostarczyć następujące informacje i dokumenty w swojej ofercie: 1) wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1a lub 1b), 2) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2), 3) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (należy udokumentować zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z charakterem zamówienia). 4) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; (należy przedstawić min. 1 zamówienie z którego wynika że wykonawca wykonał dla CZĘŚCI NR 1 remont cząstkowy nawierzchni poprzez natrysk mechaniczny grysami i emulsją bez wycinania, a dla CZĘŚCI NR 2 remont cząstkowy nawierzchni masą min-bitumiczną z wycinaniem lub bez wycinania) zał. nr 3, 5) Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej. 6) W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). 7) W przypadku, gdy oferenta reprezentuje upoważniony przedstawiciel, do oferty musi być załączone upoważnienie określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji oferenta. 8) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz.U.06.87.605/. 9) W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (także spółka cywilna) wymagania dotyczące składanych dokumentów odnoszą się wówczas do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. (W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty z pkt 2; 3; muszą być złożone przez każdego wykonawcę) 10) Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne warunki umowy zawarte są we wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozieglowy.pl/zuk
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Usług Komunalnych, ul. Zamkowa 3, 42-350 Koziegłowy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Usług Komunalnych, ul. Zamkowa 3, 42-350 Koziegłowy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remonty cząstkowe dróg gminnych - Część nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni poprzez natrysk mechaniczny grysami i emulsją bez wycinania Wymagania dotyczące realizacji zamówienia (wyszczególnienie robót) w przypadku remontu cząstkowego nawierzchni grysami i emulsja bez wycinania: - oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem (wywozem) rumoszu na wskazane miejsce przez Zamawiającego, - w przypadku znacznego ubytku uzupełnienie kruszywem, - remont cząstkowy nawierzchni poprzez natrysk mechaniczny grysami i emulsją /min. grubość ułożonej warstwy 5 cm/ - zagęszczenie poszczególnych warstw układanych materiałów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remonty cząstkowe dróg gminnych - Część nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2 - wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni masą min-bitumiczną z wycinaniem, - wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni masą min-bitumiczną bez wycinania, Wymagania dotyczące realizacji zamówienia (wyszczególnienie robót) w przypadku remontu cząstkowego nawierzchni masą min-bitumiczną a) z wycinaniem: - wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, - oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem (wywozem) rumoszu na wskazane miejsce przez Zamawiającego, - w przypadku znacznego ubytku uzupełnienie kruszywem, - remontu cząstkowego nawierzchni masą min-bitumiczną - skropienie naprawionego miejsca emulsją asfaltową, - rozścielenie mieszanki mineralno - bitumicznej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń - głębokość wycięć min 5 cm (w przypadku konieczności wykonania remontu całej szerokości jezdni rozścielenie należy wykonać mechanicznie za pomocą rozścielacza), - zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki, - oblanie krawędzi i spoin bitumem - asfaltem. b) bez wycinania: - w przypadku znacznego ubytku uzupełnienie kruszywem, - remontu cząstkowego nawierzchni masą mineralno-bitumiczną - skropienie naprawionego miejsca emulsją asfaltową, - rozścielenie mieszanki mineralno - bitumicznej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń - głębokość wycięć min 5 cm, - zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki, - oblanie krawędzi i spoin bitumem - asfaltem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.