eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceWYKONANIE MAKIET ZWIERZĄT PLEJSTOCEŃSKICH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-17

Gliwice: WYKONANIE MAKIET ZWIERZĄT PLEJSTOCEŃSKICH
Numer ogłoszenia: 74572 - 2010; data zamieszczenia: 17.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3326622, faks 032 2310822.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiatgliwicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE MAKIET ZWIERZĄT PLEJSTOCEŃSKICH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Pyskowic (powiat gliwicki) dwóch makiet zwierząt plejstoceńskich naturalnej wielkości mamuta wielkiego i nosorożca włochatego, zgodnie z poniższym opisem: a) Mamut wielki Mammuthus primigenius - rekonstrukcja dorosłego osobnika w postawie stojącej, o wymiarach naturalnych, wysokość w kłębie około 3-4m, pokryty sztucznym futrem barwy rudobrunatnej. Figura przystosowana do stałej ekspozycji, bez zadaszenia, na otwartej przestrzeni, przez 12 miesięcy w roku, w warunkach pogodowych zmiennych, odpowiadających lokalizacji w miejscowości Pyskowice w powiecie gliwickim. b) Nosorożec włochaty Coleodonta antiquitatis - rekonstrukcja dorosłego osobnika postawie stojącej, o wymiarach naturalnych, wysokość w kłębie około 1,6 - 2,0m, pokryty sztucznym futrem barwy brunatnej. Figura przystosowana do stałej ekspozycji, bez zadaszenia, na otwartej przestrzeni, przez 12 miesięcy w roku, w warunkach pogodowych zmiennych, odpowiadających lokalizacji w miejscowości Pyskowice w powiecie gliwickim. Konstrukcja musi umożliwić trwałe przymocowanie makiet do podłoża..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonych oświadczeń

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem polegającym na polegającym na należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przynajmniej jednej usługi, odpowiadającej swoim rodzajem zakresowi prac, który stanowi przedmiot zamówienia, tzn. usługi wykonania makiety wymarłego gatunku zwierzęcia kopalnego, naturalnej wielkości, należącego do megafauny epoki lodowcowej, epoki trzeciorzędowej lub makiety dinozaura, o wartości brutto co najmniej 25.000,00 zł. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem polegającym na polegającym na należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przynajmniej jednej usługi, odpowiadającej swoim rodzajem zakresowi prac, który stanowi przedmiot zamówienia, tzn. usługi wykonania makiety wymarłego gatunku zwierzęcia kopalnego, naturalnej wielkości, należącego do megafauny epoki lodowcowej, epoki trzeciorzędowej lub makiety dinozaura, o wartości brutto co najmniej 25.000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku - na podstawie złożonych dokumentów oświadczeń

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonych oświadczeń

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonych oświadczeń

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonych oświadczeń

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: a) zmiany wysokości stawki VAT, na obowiązującą zgodnie z przepisami w dniu wystawienia faktury, b) zmiany przepisów prawnych dotyczących przedmiotu umowy, c) wystąpienia okoliczności (siły wyższe) uniemożliwiających wykonanie czynności określonych w umowie np. powódź, kataklizmy, 2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp : a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, b) zmiana danych teleadresowych, zmiana formy prowadzenia działalności gospodarczej wykonawcy (np. spółki cywilnej w spółkę jawną), zmiana nazwy firmy, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami umowy, c) poprawianie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych. a) warunkiem dokonania zmian postanowień niniejszej umowy jest pod rygorem nieważności wnioskowanie o zmianę treści umowy na co najmniej na 7 dni przed terminem wykonania przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgliwicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gliwicach, 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 17, pokój 350.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Biuro Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Gliwicach, 44-100 Gliwice ul. Zygmunta Starego 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.03.2010 r. o godz. 12.15 w sali nr 118 (Sala sesyjna) Starostwa Powiatowego w Gliwicach.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.