Ogłoszenie z dnia 2006-02-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdańsk: budowa linii tramwajowej na Chełm w Gdańsku na odcinku od ul. 3-go Maja do projektowanej pętli tramwajowej przy ul. Ptasiej Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Miasta Gdańska zastąpiona przez Dyrekcję Rozbudowy Miasta Gdańska, do kontaktów: 1. Andrzej Sidorowicz - w zakresie SIWZ - nr. pok. 21, tel. 058 320-51-07; 2. Stanisław Brzuszkiewicz - w zakresie robót torowych - nr. pok. 010, tel. 058 320-51-34; 3. Leon Gołuński - w zakresie robót drogowych, obiektów inżynierskich i pozostałych branż - nr pok. 010, tel. 058 320-51-34, ul. Piekarnicza 16, 80-126 Gdańsk, tel. 058 320 51 00, fax 058 320 51 05, e-mail: sekretariat@drmg.gdansk.pl, www.drmg.gdansk.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Gmina Miasta Gdańska zastąpiona przez Dyrekcję Rozbudowy Miasta Gdańska, Katarzyna Zielińska, pok. Nr 5, ul. Piekarnicza 16, 80-126 Gdańsk, tel. 058 320 51 14, fax 058 320 51 05, e-mail: sekretariat@drmg.gdansk.pl, www.drmg.gdansk.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: zaprojektowanie i wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa linii tramwajowej na Chełm w Gdańsku na odcinku od ul. 3-go Maja do projektowanej pętli tramwajowej przy ul. Ptasiej. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - wykonanie i dostarczenie dokumentacji projektowej (wielobranżowej programowo-przestrzennej koncepcji drogowo-torowej, projektu budowlanego i wykonawczego) stanowiącej przedmiot umowy w zakresie: torowym, drogowym, elektrycznym, sanitarnym, konstrukcyjnym, kubatorowym, usunięcia kolizji, zagospodarowania terenu, zieleni, organizacji ruchu i oznakowania, docelowego ze zmianami w sterowaniu miejskiej sygnalizacji świetlnej i organizacji ruchu na czas budowy - uzyskanie przez Wykonawcę decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz decyzji o pozwoleniu na budowę na podstawie pełnomocnictwa od Zamawiającego. oraz - wykonanie robót budowlanych obejmujących zakres wg Programu funkcjonalno-użytkowego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gdańsk. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.41.26 - Roboty związane z liniami tramwajowymi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.41.26 - Roboty związane z liniami tramwajowymi 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie dokumentacji projektowej (wielobranżowej programowo-przestrzennej koncepcji drogowo-torowej, projektu budowlanego i wykonawczego) stanowiącej przedmiot umowy w zakresie: torowym, drogowym, elektrycznym, sanitarnym, konstrukcyjnym, kubatorowym, usunięcia kolizji, zagospodarowania terenu, zieleni, organizacji ruchu i oznakowania, docelowego ze zmianami w sterowaniu miejskiej sygnalizacji świetlnej i organizacji ruchu na czas budowy - wypełnione wnioski do gestorów sieci 2 tygodnie od daty zawarcia umowy - dane do wykonania geotechnicznych badań podłoża gruntowego 2 tygodnie od daty zawarcia umowy - dane do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach 2 tygodnie od daty zawarcia umowy - koncepcja drogowo-torowa 6 tygodni od daty zawarcia umowy - projekty budowlane 16 tygodni od daty zawarcia umowy - projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, kosztorysy ofertowe (inwestorskie), zestawienie kosztów, aktualizacja harmonogramu realizacji i finansowania 20 tygodni (140 dni) od daty zawarcia umowy, z możliwością premiowanego skrócenia terminu wg pkt 20.2/ b SIWZ. Uzyskanie przez Wykonawcę decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz decyzji o pozwoleniu na budowę na podstawie pełnomocnictwa od Zamawiającego. Roboty budowlane obejmujące zakres wg Programu funkcjonalno-użytkowego w granicach opracowania projektowego a w szczególności: Kategoria robót - Roboty związane z liniami tramwajowymi - 45234126-5 (kod CPV) Roboty torowo- drogowe: - wybudowanie 5 800 m.b. nowego toru pojedynczego z szyn rowkowych wraz z pętlą tramwajową - wbudowanie rozjazdu pojedynczego szt. 2 - wbudowanie rozjazdów dwutorowych pojedynczych szt. 3 - rozjazdy typu Cogifer Polska lub równorzędne, wraz z wbudowaniem napędów elektrycznych typu Bombardier lub równorzędne ogrzewane elektrycznie i sterowane przez motorniczego radiem zgodnie z opisem na str. 11 Programu funkcjonalno- użytkowego, - rozgrodzenia torowiska na całej długości linii tramwajowej (zał. nr 9 do SIWZ) - montaż wiat przystankowych CITY 90 na peronach tramwajowych - wymianę krawężników na kamienne - 600 m.b. - rozebranie nawierzchni przejazdów - 574 m kw. - frezowanie nawierzchni bitumicznej z ułożeniem asfaltobetonu gr. 10cm - 3 000 m kw. - remont chodnika z płyt betonowych - 2 900 m kw. - remont chodnika z kostki chodnikowej - 800 m - naprawa studni kanalizacyjnych - 20 szt. - wymiana wpustów - 30 szt. - dojścia do przystanków + windy i remont schodów - 4 szt. - zieleń z humusowaniem z roczną pielęgnacją - 23 200 m kw. - nasadzenia z roczną pielęgnacją - 4 000 szt. - wykonanie przejazdów gumowych na obu torach 90m toru podwójnego - wykonanie odwodnienia torowiska - na całej długości drenaż ze studniami rewizyjnymi z podłączeniem do kanalizacji miejskiej na warunkach podanych przez Gdańskie Melioracje, - wykonanie odwodnienia rozjazdów z montażem separatorów, - wykonanie przystanków tramwajowych w obu kierunkach na wysokości ulic: Pohulanka, Odrzańska, Chałubińskiego i Witosa z bezkolizyjnym dojściem do peronów dla osób niepełnosprawnych. (zaprojektowanie wind) - wykonanie remontu obiektów inżynierskich na trasie tramwajowej (w tym min. daszków osłonowych, tunelu, wiaduktu na przystanku Pohulanka), schodów. Uwaga: Zakres prac remontowych i zabezpieczających obiektów j.w. określić po dokonaniu odkrywek i komisyjnym przeglądzie z udziałem przedstawicieli DRMG i ZDiZ Pętla tramwajowa Pętle tramwajową zlokalizować za skrzyżowaniem Al. Sikorskiego z ul. Wincentego Witosa (w rejonie wlotu ul. Ptasiej).Wybudować na niej trzy tory tramwajowe z dwoma torami odstawczymi uwzględniając wytyczne podane w Programie funkcjonalno- użytkowym oraz parametry węzła integracyjnego "Chełm" określone w punkcie 3.4.3.6. SIWZ. Szczegółowy zakres rzeczowy ustali projektant w projekcie budowlanym pętli i skoordynuje go z przebudową układu drogowego planowanego do wykonania przez firmę TESCO POLAND SA w ramach obiektu handlowego - supermarketu. Roboty elektroenergetyczne: - budowa stacji prostownikowej wraz z budynkiem, wyposażeniem i automatyką kpl. 1 - budowa linii kablowych SN-15kV AC z GPZ do obiektu jw. z dwustronnym zasilaniem po stronie linii SN - 15 kVAC - kpl. 1 - budowa linii kablowych 600 VDC zasilających i powrotnych podłączonych do sieci trakcyjnej w ilościach i miejscach wynikających z obliczeń obszaru zasilania z uwzględnieniem spadków napięcia, długości linii , konfiguracji terenu itp. - budowa sieci trakcyjnej półskompensowanej z przewodów jezdnych typu D/p o przekroju min. 100 mm kw. i wyposażeniem typu Elektroline z wykorzystaniem istniejących słupów trakcyjno-oświetleniowych oraz z uzupełnieniem nowych słupów wraz z podłączeniem jej do nowej stacji zasilającej oraz istniejącej sieci w rejonie ul. 3 Maja - Okopowa - budowa systemu zdalnego sterowania i nadzoru nad urządzeniami pracującymi w projektowanej stacji prostownikowej "Chełm" wraz z centrum sterowania w istniejącym budynku stacji prostownikowej "Towarowa" w Gdańsku oraz kanalizacji z kablem linii światłowodowej do projektowanej stacji . - budowa systemu zdalnego odczytu mocy i energii elektrycznej w układzie pośredni w stacji prostownikowej wg systemu firmy Pozyton Częstochowa istniejącego w ZKM Gdańsk - budowa zasilania wiat przystankowych typu CITY 90 z istniejących słupów oświetleniowych - remont istniejących słupów trakcyjno-oświetleniowych oraz budowa słupów uzupełniających na trasie, pętli oraz przystankach - budowa przyłączy kablowych dla zasilania wind osobowych na planowanych przystankach tramwajowych oraz urządzeń łączności np. konserwatorem dźwigu - budowa linii zasilających napędy i ogrzewanie zwrotnic typu Bombardier z montażem - przebudowa i uzupełnienie sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic: Armii Krajowej - 3 Maja, Sikorskiego - Chałubińskiego i Sikorskiego - W. Witosa zgodnie z warunkami technicznymi wg zał. nr 5 do SIWZ. - budowa zasilania dla obiektów kubaturowych i oświetlenia terenu pętli tramwajowej wraz z infrastrukturą komunalną, zapleczem dla pasażerów i pracowników - rozwiązania konstrukcyjne muszą być nowoczesne i sprawdzone już w eksploatacji posiadać dobrą ocenę techniczną i niezawodne. Użyte materiały muszą być najwyższej jakości, spełniać warunki norm budowlanych i posiadać atesty. - Budowa sieci trakcyjnej na odcinkach prostych - 4 400 m.b. - budowa sieci trakcyjnej na łukach skrzyżowaniach - 1 400 m.b. - wykonanie linii kablowych zasilających trakcję - 6 200 m.b. - budowa nowych słupów trakcyjnych - 76 szt. - usunięcie kolizji elektroenergetycznych w liniach ,regulacja urządzeń podziemnych; studni teletechnicznych włazów kanalizacji deszczowej i sanitarnej i wymianę wpustów ulicznych - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego wraz z elementami bezpieczeństwa ruchu Dane liczbowe podane w Programie funkcjonalno-użytkowym (PFUż) i SIWZ pkt 3.3 są przybliżone. Rzeczywiste ilości wynikną z projektu wykonawczego Granice zakresu robót torowych wyznaczają: od strony Gdańska węzeł na skrzyżowaniu ulic 3 Maja - Al. Armii Krajowej z jego przebudową dalej Al. Armii Krajowej i Al. Gen Sikorskiego do projektowanej pętli tramwajowej za skrzyżowaniem z ul. Wincentego Witosa (w rejonie wlotu ul. Ptasiej) wraz z jej wykonaniem. Dokumentacja projektowa: Roboty będą realizowane na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonanie dokumentacji projektowej powinno być zgodne z obowiązującymi przepisami Prawa (patrz pkt 3.4.2.2 do SIWZ) w branżach: torowej, odwodnieniowej, elektroenergetycznej, organizacji ruchu kołowego. Dokumentacja winna zawierać pełną inwentaryzację stanu istniejącego- badania geotechniczne w zakresie niezbędnym do projektowania konstrukcji i określenia technologii robót wszystkich branż, planszę zbiorczą uzbrojenia podziemnego do celów projektowych, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż, informacje o bezpieczeństwie i ochronie zdrowia (BiOS) dla wszystkich branż, rozwiązywać wszystkie kolizje z uzbrojeniem podziemnym. Uwagi: Zamawiający przekaże Wykonawcy mapę do celów projektowych w podstawowym zakresie w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy . Ewentualne uzupełnienia będą dokonane staraniem i na koszt wykonawcy (w cenie ofertowej) W projektach wykonawczych wszystkich branż sporządzić "Wykazy demontażowe i montażowe" dla poszczególnych robót w formie tabelarycznej wzorując się na wzorach załączonych do SIWZ. (załącznik nr 8a, 8b, 8c, 8d ) Na projekt zagospodarowania terenu składa się: - pełna inwentaryzacja stanu istniejącego - plansza zbiorcza uzbrojenia podziemnego w skali 1:500 - opinia Zespołu Uzgodnienia Dokumentacji Projektowej Na projekt budowlany i wykonawczy branży torowej składa się: - część opisowa z uzgodnieniami - część rysunkowa: - plan sytuacyjny w skali 1:500 - plan sytuacyjno-wysokościowy 1:250 - przekrój konstrukcyjny toru wydzielonego 1:25 - przekroje poprzeczne z uzbrojeniem 1:100 - schemat tyczenia geometrii torowej 1:500 - siatka i specyfikacja torów tramwajowych 1:100 - układ podrozjezdnic pod płyty gumowe przejazdu torowo-ulicznego 1:100 - punkty początkowe i końcowe zakresu robót określone w układzie współrzędnych Na projekt budowlany i wykonawczy branży odwodnienia składa się: - część opisowa z uzgodnieniami - część rysunkowa: - plan usytuowania obiektów wodno-kanalizacyjnych 1:500 - profil podłużny drenażu 50/500 - plan studni rewizyjnych - plan podłączenia odwodnienia torów do sieci miejskiej Na projekt budowlany i wykonawczy branży drogowej (dotyczy przejazdów torowo- drogowych, przejść dla pieszych, peronów przystankowych, krawężnika oddzielającego pas torów wydzielonych) składa się: - część opisowa z uzgodnieniami - część rysunkowa: - plan sytuacyjny w skali 1:500 - plan sytuacyjno-wysokościowy 1:250 - profil podłużny drenażu 50/500 - plansza zbiorcza uzbrojenia podziemnego 1:500 - przekrój konstrukcyjny 1:25 - przekroje poprzeczne z uzbrojeniem 1:50 - schemat geometrii 1:100 Na projekty budowlane i wykonawcze branży elektroenergetycznej dla obiektów wyszczególnionych w punkcie 3.3. SIWZ (Roboty elektroenergetyczne) składają się: - część opisowa z obliczeniami i uzgodnieniami - część rysunkowa: - plan sytuacyjny obiektów kubaturowych w skali 1:50 - schematy strukturalne linii: kablowych, oświetleniowych, sygnalizacji drogowych itp. - rysunki związane z elementami szczegółowymi - wykazy demontażowe i montażowe Uwaga: Przy przewiertach i przeciskach należy podać lokalizację dla urządzeń przeciskowych. Na projekt organizacji ruchu drogowego wraz ze zmianami sygnalizacji świetlnej oraz zabezpieczenia robót na czas przebudowy składa się : - część opisowa z uzgodnieniami - część rysunkowa - zmiany w sterowaniu sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic - tymczasowe ciągi piesze, przejazdy, przystanki i wygrodzenia - tymczasowe zmiany w oznakowaniu pionowym i poziomym ulic 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2007;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wys. 600 000 PLN . Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wys. 5% ceny całkowitej podanej w ofercie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej- z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W prowadzonym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W prowadzonym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. Zamawiający uzna, że powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: a) osiągnął łącznie w ostatnich dwóch latach obrotowych przerób ogółem w wysokości powyżej 40.000.000,- zł; ocena spełnienia - na podstawie dokumentów z pkt 10.8; b) zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat licząc od upływu terminu składania ofert, co najmniej 3 będących przedmiotami odrębnych umów robót drogowo-torowych z uzbrojeniem terenu, o wartości brutto każdego z nich równej lub większej od 2 000 000 zł, w tym minimum jedno zadanie o wartości brutto większej lub równej 10 000 000 zł; ocena spełnienia - na podstawie dokumentów z pkt 10.9; c) posiada na koncie bankowym środki finansowe w wysokości co najmniej 10% ceny swojej oferty lub zdolność kredytową do tej kwoty; ocena spełnienia - na podstawie dokumentu z pkt 10.7; d) dysponuje dla realizacji zamówienia kadrą projektową posiadającą uprawnienia projektowe bez ograniczeń w branżach: kolejowej, drogowej, elektroenergetycznej i sanitarnej, ocena spełnienia - na podstawie dokumentu z punktu 10.10 SIWZ e) dysponuje do realizacji zamówienia Kierownikiem Budowy posiadającym uprawnienia budowlane wykonawcze bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności (kolejowe lub drogowe); ocena spełnienia - na podstawie dokumentów z pkt 10.11; f) dysponuje do realizacji zamówienia kadrą techniczną zdolną do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w następujących specjalnościach: kolejowej, drogowej, elektroenergetycznej, ocena spełnienia - na podstawie dokumentów z pkt 10.11; g) posiada w pełni sprawny sprzęt techniczny do realizacji robót torowych, w tym min.: - aparaturę do termitowego spawania szyn - 2 kpl - szlifierkę do spoin szynowych - 2 szt - podbijarkę automatyczna z nasuwarką - 1 szt - naprężacze szynowe do regulacji naprężeń - 2 szt ocena spełnienia - na podstawie dokumentu z pkt 10.12; h) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 10 000 000 zł; ocena spełnienia - na podstawie dokumentu z pkt 10.13; i) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; ocena spełnienia - na podstawie dokumentów z pkt 10.1 do 10.6 oraz oceny spełnienia warunków z ppkt a do h i wniesienia wadium. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. podpisane oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pzp 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8 pzp., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy Wykonawców będących podmiotami zbiorowymi w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod karą groźby (Dz. U. Nr 197, poz. 1661, z późn. zmianami) 5. parafowany przez Wykonawcę wzór umowy. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat , lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. rachunki zysków i strat (dotyczy wykonawców zobowiązanych do sporządzania sprawozdań finansowych) albo dokumenty określające obroty - zysk, zobowiązania i należności za ostatnie dwa lata obrotowe (dotyczy wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdań finansowych), zgodnie z punktem 9a 4. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z punktem 9h. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat, licząc od upływu terminu składania ofert, robót drogowo torowych z uzbrojeniem terenu (w tym celu należy wypełnić zał. nr 9 do wzoru oferty) oraz wystawione przez inwestorów (zamawiających) dokumenty potwierdzające wykonanie z należytą starannością co najmniej 3 wymienionych robót spełniających wymagania określone w pkt. 9b 2. wykaz osób i dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby przewidziane do pełnienia funkcji projektantów odpowiednich branż oraz koordynacji projektów odpowiednich uprawnień i zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z pkt. 9d 3. wykaz osób i dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby przewidziane do pełnienia w trakcie realizacji zamówienia funkcji kierownika budowy i kierowników robót odpowiednich uprawnień i dokumenty potwierdzające przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z punktami 9e, 9f 4. wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, zgodnie z pkt. 9g. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2006/S 20 - 21799 z dnia 31.01.2006. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 80% termin realizacji - 20% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 31.03.2006, cena - 80 PLN. Warunki i sposób płatności: W siedzibie Zamawiającego pokój nr 5 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 31.03.2006 godzina 08:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 31.03.2006, godzina 10:00, Siedziba Zamawiającego, pokój Nr 06.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Nr Z/2.22/I/1.6/26/05. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 31.01.2006.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Rozbudowa placu zabaw przy ul. Reduta Dzik w Gdańsku". Zadanie realizowane jest w ramach BO 2021, 2022 oraz inicjatyw lokalnych Rad Dzielnic 2021 pn "Plac zabaw dla dzieci przy ul. Reduta Dzik"
- "Modernizacja i rozbudowa hydrantów wewnętrznych w budynku magazynu Archiwum Państwowego w Gdańsku Oddział w Gdyni"
- wymiana pokrycia dachowego z uzupełnieniem elementów konstrukcji po pożarze budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Rybołowców 3B w Gdańsku.
- Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla studentów Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku w roku akademickim 2025/2026
- świadczenie kompleksowej usługi hotelowej obejmującej zakwaterowanie, wyżywienie oraz najem sal konferencyjnych w ramach wyjazdu na obóz adaptacyjny dla studentów Politechniki Gdańskiej
- Wymiana warstw nawierzchniowych w strefach dylatacji palczastych estakady E-3 i mostu M-4 w ciągu drogi krajowej nr 90 przez rzekę Wisłę k. Kwidzyna
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.