eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa DębaŚwiadczenie Usług Informatycznych dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-01

Nowa Dęba: Świadczenie Usług Informatycznych dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie.
Numer ogłoszenia: 74475 - 2010; data zamieszczenia: 01.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie , ul. M. Curie-Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 84612651 w. 158.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoznowadeba.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie Usług Informatycznych dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie Usług Informatycznych dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie. Zakres świadczonych usług obejmować będzie: -Planowanie, konfigurowanie i zarządzanie wszystkimi elementami sieci, a w szczególności zdalnymi i lokalnymi zasobami, kontami użytkowników oraz urządzeniami zapewniającymi przyłączalność. - fizyczna instalacja i konfiguracja sprzętu na stanowisku użytkownika -instalacja i konfiguracja oprogramowania -instalacja drukarek -dostosowanie środowiska systemu do potrzeb użytkowników -planowanie i wykonywanie aktualizacji oprogramowania - prowadzenie audytu sieci -kontrola wykorzystania zasobów (prowadzenie nadzoru nad eksploatacją urządzeń aktywnych) -zarządzanie usługami sieciowymi: DNS, WINS i DHCP -wykonywanie kopii bezpieczeństwa serwerów oraz zabezpieczenie jej przed nieautoryzowanym dostępem -kontrola zajętości przestrzeni dyskowej serwerów -w miarę możliwości technicznych ograniczanie możliwości prowadzenia działań niezgodnych z obowiązującym prawem w szczególności Ustawą o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych, -aktualizacja dokumentacji sieci LAN -określenie zasad zewnętrznego dostępu do usług -zakładanie i usuwanie kont użytkowników -nadawanie uprawnień do korzystania z zasobów sieciowych -odblokowywanie kont, resetowanie haseł -kształtowanie polityki nazw elementów sieci oraz nazw użytkowników -definiowanie routingu -optymalizowanie wydajności sieci -udział w komisji likwidacyjnej sprzętu komputerowego -decydowanie o wyborze urządzeń sieciowych -Zapewnienie codziennego wsparcia technicznego i ciągłości działania środowiska : Oracle opartego o Windows Server 2003 / 2008 i Microsoft SQL 2005 / 2008 -Praca przy realizacji projektów wdrożeniowych oraz związanych z aktualizacją kolejnych wersji Oracla, bazy SQL i pozostałych produktów powiązanych z systemem Szpitalnymi -Instalacja, konfiguracja i utrzymanie systemów Szpitalnych; analiza wydajności systemu i wprowadzanie usprawnień -Zarządzanie systemem uprawnień i zabezpieczeń -Rozwiązywanie pojawiających się problemów z systemem; planowanie i przeprowadzanie testów -Instalacja, konfiguracja, monitorowanie i testowanie systemów backupowych -Administracja pozostałymi serwerami Microsoft SQL (2000 / 2005 / 2008) -Współpraca z dostawcami oprogramowania Szpitalnego. -Rozwiązywanie bieżących problemów związanych z funkcjonowaniem systemów informatycznych -Kontrola i wsparcie w wdrażaniu systemów informatycznych -rozpoznanie potrzeb Szpitala oraz dostępnych na rynku produktów, organizacja spotkań z potencjalnymi dostawcami, wizyty referencyjne; -zaproponowanie i uzgodnienie z użytkownikami poszczególnych obszarów wymagań funkcjonalnych oprogramowania użytkowego; -uzgodnienie umowy z wyłonionym w trakcie przetargu dostawcami; -opracowanie planu realizacji projektów oraz zorganizowanie zespołu wdrożeniowego; -nadzór nad realizacją projektów -analizowanie dokumentów związanych z projektem budowy sieci komputerowej -przygotowywanie kosztorysów oraz harmonogramów -monitorowanie i sprawdzanie zgodności dostarczanego sprzętu i usług zgodnie z umowami -doradztwo w wyborze oprogramowania -doradztwo w wyborze sprzętu komputerowego -doradztwo w zakresie optymalnego wykorzystania posiadanego systemu informatycznego -Serwisowanie sprzętu komputerowego polegające na: reagowaniu przez Wykonawcę na zgłaszane usterki techniczne i dokonywanie w miarę możliwości napraw sprzętu komputerowego, konserwacji, odbieraniu sprzętu do naprawy, oddawaniu naprawionego sprzętu -Usługi konserwacyjne sprzętu komputerowego nie dotyczą serwerów SP Z ZOZ Nowa Dęba -Kopiowanie danych przechowywanych na dyskach twardych serwerów SP Z ZOZ Nowa Dęba -Zabezpieczenie systemów szpitalnych przed nieautoryzowanym dostępem -Wprowadzanie uprawnień do systemów informatycznych. -Aktualizacje bazy danych systemu Infomedica dostarczanych przez producenta oprogramowania w terminach nie dłuższych niż 5 dni od daty dostarczenia aktualizacji przez producenta oprogramowania, po wcześniejszym ustaleniu zmiany z Działem Rozliczeń. Wykonawca bierze odpowiedzialność za zabezpieczenie bazy danych przed aktualizacją wykonując kopię bezpieczeństwa na nośniki i urządzenia zabezpieczające dane będące w posiadaniu Zamawiającego. -Wykonywanie aktualizacji systemów szpitalnych w czasie najmniejszego obciążenia sieci pracą użytkowników tak aby przerwa kilku godzinna nie wpływała na pracę całego szpitala, prace te wykonywane są albo w godzinach nocnych albo w sobotę i niedzielę. -Aktualizacje aplikacji Infomedica na stacjach roboczych szpitala po dostarczeniu ich przez producenta oprogramowania. -Kontrola logów zmiany bazy danych. -Kontrola i rozwiązywanie problemów dotyczących: - Jnformacji, ostrzeżeń i błędów mogących wystąpić podczas przetwarzania komunikatów przez loader NFZ ( kody rozpoczynające się od 201xxxx, 202xxxx,203xxxx). - Informacji, ostrzeżeń i błędów mogących zostać wygenerowanych przez bazę CBS ( kody rozpoczynające się od 204xxxx). - Dział Rozliczeń przekazuje Wykonawcy informacje o wystąpieniu błędów w czasie Komunikacji i błąd ten nie może zostać poprawiony przez użytkownika systemu. - Wykonawca po sprawdzeniu i zlokalizowaniu błędu rozwiązuje problem lub gdy problem wynika z błędnie działającej aplikacji zgłasza błąd do producenta oprogramowania. -Wykonawca przygotowuje roczny plan koniecznych zakupów sprzętu komputerowego i oprogramowania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w przypadku rozszerzenia planowanego systemu poprzez włączenie w ten system innych jednostek ochrony zdrowia, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 72.11.00.00 - Usługi doradcze w zakresie doboru sprzętu komputerowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów - Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów - Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów - Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów - Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów - Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ; - Zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych; - Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą Poufne; - Dokument stwierdzający znajomość zagadnień związanych z budową, planowaniem i administracją siecią komputerową; - Dokument potwierdzający odbycie autoryzowanego szkolenia dla instalatora lub administratora w zakresie aplikacji InfoMedica-ADT i InfoMedica-Apteka; - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat min. 2-ch usług w zakresie świadczenia usług informatycznych na rzecz jednostek ochrony zdrowia w tym min. 1 w zakresie lecznictwa stacjonarnego (szpital) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Upoważnienie do podpisywania oferty oraz umów winno być dołączone o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę; Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna; - Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia ; Wszystkie dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawca udostępni Zamawiającemu w/w dokumenty na każde żądanie Zamawiającego. Dokumenty określone w SIWZ jako skład oferty tj: a/ Dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej; b/ Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy Wykonawcy c/ Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu d/ Wypełniony i podpisany Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia e/ Parafowany na każdej stronie Załącznik nr 4 do SIWZ - Wzór umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: SIWZ wraz z załącznikami zostanie zamieszczona na stronie internetowej SPZZOZ www.zoznowadeba.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 39-460 Nowa Dęba,ul.M.C.Skłodowskiej 1A;osob.w pok.nr 111;za zalicz.poczt.przesył.wniosek fax z adresem i nr NIP.Cena SIWZ 20,00 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 39-460 Nowa Dęba, ul.M.C.Skłodowskiej 1A - Sekretariat pok.nr 104.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.