eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miedziana GóraBudowa placu zabaw w Miedzianej Górze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-01

Miedziana Góra: Budowa placu zabaw w Miedzianej Górze
Numer ogłoszenia: 74459 - 2010; data zamieszczenia: 01.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46253 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedziana Góra, ul. Urzędnicza 18, 26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, tel. 041 303-16-26, faks 041 303-16-05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu zabaw w Miedzianej Górze.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa placu zabaw w Miedzianej Górze, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.2 Rewitalizacja małych miast, Osi 6 Wzmocnienie ośrodków miejskich i rewitalizacja małych miast z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013. Zamówienie obejmuje wykonanie m.in.: 1) placu zabaw z nawierzchnią ze żwiru rzecznego płukanego; 2) chodnika i placu z kostki; 3) ogrodzenia systemowego z paneli o wysokości 120 cm wraz z furtką wejściową; 4) dostawę i montaż urządzeń placu zabaw. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w dokumentacji projektowej składającej się z: a) projektu technicznego - załącznik nr 1 do SIWZ; b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 3 do SIWZ. Załączone do dokumentacji projektowej kosztorysy ślepe robót mają charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z uwarunkowaniami terenu, dokumentacją projektową i innymi niezbędnymi w tym zakresie dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. Użyte w specyfikacji, załącznikach do specyfikacji nazwy produktów, źródło pochodzenia mają znaczenie jako wskazanie przez Zamawiającego oczekiwanej jakości materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do wskazania produktów równoważnych. Na wykonawcy spoczywa ciężar wskazania równoważności. 3. Inne uwarunkowania : 3.1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych niż przyjęte w projekcie i specyfikacjach technicznych, jednak o parametrach i jakości równoważnej do materiałów zaproponowanych przez Zamawiającego. W ofercie należy określić parametry i producenta przyjętych materiałów zamiennych. 3.2. Wskazane w dokumentacji urządzenia placu zabaw określają jedynie cechy techniczne i użytkowe wymagane przez Zamawiającego, tj. ilość osób korzystających z urządzenia, minimalną wielkość urządzenia, ilość poszczególnych elementów w urządzeniu, itp. Natomiast cechy wizualne tj. kolor, kształt urządzenia nie będą stanowić podstawy oceny równoważności zastosowanego urządzenia. 3.3. Wykonawca powinien wydzielić i zabezpieczyć teren prowadzonych robót. 3.4. Wykonywanie robót oraz organizację (bhp, ppoż. oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy PZP, stanowiącego nie więcej niż 20 % wynagrodzenia podstawowego. Przedmiotem zamówienia uzupełniającego będzie dostawa i montaż dodatkowych urządzeń placu zabaw..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.30 - Roboty budowlane w zakresie parków rozrywki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.2 Rewitalizacja małych miast, Osi 6 Wzmocnienie ośrodków miejskich i rewitalizacja małych miast z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Remontowo - Budowlana MAXIMUS - DOM Paweł Gliszczyński, ul. 1-go Maja 191, 25-655 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102308,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 77532,48

  • Oferta z najniższą ceną: 77532,48 / Oferta z najwyższą ceną: 140098,03

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.