Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-11
Domanice: REMONT SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OLSZYCU SZLACHECKIM - II ETAP
Numer ogłoszenia: 74447 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, Domanice 52, 08-113 Domanice, woj. mazowieckie, tel. 025 6312982, fax 025 6312982.
- Adres strony internetowej zamawiającego: domanice.i-gmina.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OLSZYCU SZLACHECKIM - II ETAP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 uozp- docieplenie budynku styropianem, położenie tynku zewnętrznego akryloego, wymiana obrobek blacharskich, wykonanie opaski wokół budynku oraz chodnika z kostki brukowej , wylozenie schodów zewnętrznych kostką brukową
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium w wysokosci 4 000zł , w poreczeniach bankowych lub spółdzielczek kasy oszczędnościowo- kredytowej , w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu PARP.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie wrunków; 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia ,że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okreslonej dzialalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 pzp składa następujące dokumenty : - aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji wystawione nie wczesniej niż 6 m-cy przed uplywem terminu składania ofert - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/ pełnomocnictw osób składających ofertę , oile nie wynika to z predstawionych dokumentów rejestrowych -aktualne zaświadczenie z ZUS lub KRUS, US potwierdzające , że że wykonawca nie zalega z oplacaniem składek,podatków lub zaswiadczenie o odroczeniu , rozłożeniu na raty zaległosci, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu skladania ofert. - aktualna informacja z KRK albo równoważne zaswiadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skladania ofert. - oświadczenie Wykonawcy o spelnieniu warunków udziału w postepowaniu z art.22 pzp W celu potwierdzenia spełninia warunków posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doswiadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy złożyć; - wykaz wykonanyxch robót budowlanych w okresie pięciu lat przed datą wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dzialalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi , że roboty zostaly wykonane należycie - Wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca tj rusztowania, samochód dostawczy , wyciąg osobowo-towarowy -informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lubliczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie - wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją o ich kwalifikacji i doświadczeniach zawodowych dokumenty stwierdzające , że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia,/co najmniej jedna osoba posiada uprawnienia w branży konstrukcyjno- budowlanej z przynależnością do Izby Inżynierow Budowlanych W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonwcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty; -sprawozdanie finansowe / z opinią rewidenta jeżeli podlega badaniu przez niego/ lub inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności- za okres nie krótszy niż 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia dzialalności jest krótszy za ten okres - informacja z banku lub SKO-K , w którym wykonawca posiada rachunek,potwierdzająca wysokośc posiadanych środków lub zdolność kredytową, wystawiona nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania ofert - potwierdzenie ,że wykonwca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzialalności Dokumenty wymagane w przypadku składania ofert wspólnej -pelnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do repreezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy - oferta winna zawierać dokumenty opisane dla każdego partnera z osobna , pozostałe dokumenty skladane są wspólnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: domanice.i-gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Domanice 52, 08-113 Domanice.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Domanice 52 pokój nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 14.06.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: inwestycja jest wspólfinansowana ze środków SIWRM
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudową infrastruktury ośrodka sportowego w Borowej
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
- Wykonanie remontu oraz termomodernizacji budynków usytuowanych przy ul. F. Chopina 8 oraz przy ul. L.Waryńskiego 25 w Żyrardowie w ramach projektu pn."Domy pełne historii - etap II.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





