eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DomaniceREMONT SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OLSZYCU SZLACHECKIM - II ETAP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-11

Domanice: REMONT SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OLSZYCU SZLACHECKIM - II ETAP
Numer ogłoszenia: 74447 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, Domanice 52, 08-113 Domanice, woj. mazowieckie, tel. 025 6312982, fax 025 6312982.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: domanice.i-gmina.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OLSZYCU SZLACHECKIM - II ETAP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 uozp- docieplenie budynku styropianem, położenie tynku zewnętrznego akryloego, wymiana obrobek blacharskich, wykonanie opaski wokół budynku oraz chodnika z kostki brukowej , wylozenie schodów zewnętrznych kostką brukową

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokosci 4 000zł , w poreczeniach bankowych lub spółdzielczek kasy oszczędnościowo- kredytowej , w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu PARP.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie wrunków; 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia ,że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okreslonej dzialalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 pzp składa następujące dokumenty : - aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji wystawione nie wczesniej niż 6 m-cy przed uplywem terminu składania ofert - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/ pełnomocnictw osób składających ofertę , oile nie wynika to z predstawionych dokumentów rejestrowych -aktualne zaświadczenie z ZUS lub KRUS, US potwierdzające , że że wykonawca nie zalega z oplacaniem składek,podatków lub zaswiadczenie o odroczeniu , rozłożeniu na raty zaległosci, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu skladania ofert. - aktualna informacja z KRK albo równoważne zaswiadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skladania ofert. - oświadczenie Wykonawcy o spelnieniu warunków udziału w postepowaniu z art.22 pzp W celu potwierdzenia spełninia warunków posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doswiadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy złożyć; - wykaz wykonanyxch robót budowlanych w okresie pięciu lat przed datą wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dzialalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi , że roboty zostaly wykonane należycie - Wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca tj rusztowania, samochód dostawczy , wyciąg osobowo-towarowy -informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lubliczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie - wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją o ich kwalifikacji i doświadczeniach zawodowych dokumenty stwierdzające , że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia,/co najmniej jedna osoba posiada uprawnienia w branży konstrukcyjno- budowlanej z przynależnością do Izby Inżynierow Budowlanych W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonwcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty; -sprawozdanie finansowe / z opinią rewidenta jeżeli podlega badaniu przez niego/ lub inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności- za okres nie krótszy niż 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia dzialalności jest krótszy za ten okres - informacja z banku lub SKO-K , w którym wykonawca posiada rachunek,potwierdzająca wysokośc posiadanych środków lub zdolność kredytową, wystawiona nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania ofert - potwierdzenie ,że wykonwca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzialalności Dokumenty wymagane w przypadku składania ofert wspólnej -pelnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do repreezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy - oferta winna zawierać dokumenty opisane dla każdego partnera z osobna , pozostałe dokumenty skladane są wspólnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: domanice.i-gmina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Domanice 52, 08-113 Domanice.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Domanice 52 pokój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 14.06.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: inwestycja jest wspólfinansowana ze środków SIWRM

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.