Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-21
Kielce: Zakup i dostawa  drobnego sprzętu laboratoryjnego dla SP ZOZ MSW  w Kielcach na okres 24 miesięcy. Znak: 4/PN/2013
Numer ogłoszenia: 74426 - 2013; data zamieszczenia: 21.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Kielcach , ul. Wojska Polskiego 51, 25-375 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3493500, 3493521, faks 41 3493505.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswkielce.pl
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla SP ZOZ MSW w Kielcach na okres 24 miesięcy. Znak: 4/PN/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla SP ZOZ MSW w Kielcach na okres 24 miesięcy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Dostawa ma się odbywać na koszt i ryzyko Dostawcy i powinna następować do 48 godzin roboczych od złożenia zamówienia(pod pojęciem godzin roboczych rozumie się godziny przypadające w dni od pon.- piątku oprócz dni świątecznych i ustawowo wolnych od pracy). Termin płatności za fakturę - 30 dni od daty otrzymania. Przedmiot zamówienia musi spełniać wskazania Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Sprzęt laboratoryjny musi być zarejestrowane w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oraz powinien posiadać świadectwa jakości , atesty, karty charakterystyki(jeśli są wymagane). Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów oraz próbek zaoferowanych produktów w celu potwierdzenia, że oferowany asortyment odpowiada warunkom zawartym w SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
 
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonych dokumentow i oświadczeń
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonych dokumentow i oświadczeń
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonych dokumentow i oświadczeń
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonych dokumentow i oświadczeń
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonych dokumentow i oświadczeń
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- 
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
 III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
 - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
 
- 
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
 
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz cenowy, wg załącznika nr 1 i 5 do SIWZ, Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu wg załącznika nr 2 do SIWZ. Pełnomocnictwo w przypadku złożenia wspólnej oferty lub podpisania oferty przez osoby nie ujawnione w rejestrze sądowym lub ewidencji działalności gospodarczej. Wykonawcy mający siedzibę/ miejsce zamieszkania za granicą składają równorzędne dokumenty i oświadczenia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia dostawy w zakresie ilościowym do 20%. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pomniejszenia dostawy w zakresie ilościowym do 30% w uzasadnionych przypadkach Ceny dostaw objętych umową mogą ulec zmianie tylko w przypadku zmiany stawek VAT na oferowane usługi, Wprowadzenie zmiany obliguje Dostawcę do pisemnego poinformowania Zamawiającego o wprowadzonych zmianach
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmswkielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZMSW w Kielcach ul. Wojska polskiego 51 pokój 223.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2013 godzina 09:00, miejsce: SPZOZMSW w Kielcach ul. Wojska polskiego 51 pokój 242-sekretariat Dyrekcji.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego do kotłowni Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
 - Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) dla zadania pn.: "Budowa zajezdni autobusowej dla autobusów elektrycznych przy ul. Oskara Kolberga w Kielcach"
 - Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby WFOŚiGW w Kielcach oraz materiałów informacyjno-promocyjnych PDE
 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby Radia Kielce S.A. w likwidacji na rok 2026 i sprzedaż energii elektrycznej wytworzonej w odnawialnym źródle energii
 - Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Urzędu Statystycznego w Kielcach
 - Usługi medyczne na potrzeby projektu
 
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy wyrobów medycznych, akcesoriów laboratoryjnych i akcesoriów do aparatury medycznej w podziale na 34 części
 - SUKCESYWNE DOSTAWY DROBNEGO ASORTYMENTU LABORATORYJNEGO DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
 - Sprzedaż i dostawa pipet automatycznych i drobnych materiałów laboratoryjnych/zużywalnych niezbędnych do realizacji zadań na Wydziałach UR
 - Zakup i dostawa sprzętu laboratoryjnego
 - Dostawa materiałów zużywalnych
 - Dostawa sukcesywna szkiełek mikroskopowych i płytek wielodołkowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
 
więcej: Laboratoryjne wyroby szklane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





