eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołobrzegUsługa prania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-11

Kołobrzeg: Usługa prania.
Numer ogłoszenia: 74386 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego "Niwa", C. K. Norwida 3, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3552010, fax 094 3552011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niwa.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa prania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa (z grupy 93100, 93110 kodów CPV) prania bielizny pościelowej, gastronomicznej, ręczników, kocy, kołder, poduszek, firan, zasłon, zaciemniaczy, lambrekinów, wertykali, materacy i przekładek, pranie chemiczne narzut, maglowanie, naprawy krawieckie, transport od i do zamawiającego, nieodpłatne udostępnienie wózków do przewożenia bielizny. Wielkość zamówienia - 92800 kg.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Oryginalny kod CPV: 93.11.00.00 - Usługi odbierania prania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ SIĘ UBIEGAĆ WYKONAWCY, KTÓRZY: 1. Spełniają warunki wymienione w art. 22 ust 1 pkt 1 ustawy PZP. 2. Spełniają warunki wymienione w art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy PZP. 3. Spełniają warunki wymienione w art. 22 ust 1 pkt 3 ustawy PZP. 4. Spełniają warunek wymieniony w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP. 5. Zagwarantują niezmienność oferowanych cen przez okres obowiązywania umowy. 6. Działają w systemie pełnej bariery higienicznej zgodnie z treścią rozporządzenia MZiOS z 1992 r. (Dz. U. nr 74, poz. 366). 7. Posiadają własny transport przystosowany do przewożenia wózków z praniem od i do Zamawiającego. 8. Posiadają ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności będącej przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż 100.000 PLN. 9. Zagwarantują realizację zamówienia w ciągu 48 godzin a w sytuacjach tego wymagających (sezonie letnim), w ciągu 24 godzin. 10. Wykonają naprawy krawieckie. 11. Przedstawią zaświadczenia i zobowiążą się do dostarczania wraz z dostawami dokumentów wymaganych przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie art. 22 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 oraz pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty w niniejszym postępowaniu, b) zaświadczenie Inspektora Sanitarnego o spełnianiu wymogów wynikających z rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22 czerwca 2005 roku w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia Zakładu Opieki Zdrowotnej (Dz.U. Nr 116 poz. 985), c) aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty w niniejszym postępowaniu, d) aktualny odpis z rejestru sądowego (KRS), albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty w niniejszym postępowaniu, e) w przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zobowiązany jest do złożenia dokumentów zgodnie z zapisem § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 06. 87. 605), 2. W zakresie art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: f) fakt realizowania w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej trzech zamówień o podobnym zakresie i wielkości, dla Zamawiającego prowadzącego działalność o takim samym lub zbliżonym charakterze zgodnie z załącznikiem nr 5 do specyfikacji, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzech usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (listy referencyjne), g) zaświadczenie/a wydane przez Inspekcję Sanitarną w zakresie dopuszczenia środków transportu do przewozu prania, h) wykaz posiadanych środków transportu przystosowanych do przewozu prania wraz oświadczeniem Wykonawcy o zobowiązaniu się do przedłużenia decyzji wydanej przez Inspekcję Sanitarną w zakresie dopuszczenia środków transportu do przewozu prania na okres trwania umowy, na co najmniej jeden tydzień przed wygaśnięciem terminu ważności decyzji - załącznik nr 6 do SIWZ, 3. W zakresie art. 22 ust 1 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: i) odpis polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania 100000 PLN oraz oświadczenie o zobowiązaniu się do przedłużenia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności na okres realizacji zamówienia i okazywania polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia na każde żądanie Zamawiającego oraz na co najmniej tydzień przed wygaśnięciem ubezpieczenia - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. 4. W zakresie art. 22 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: j) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - załącznik nr 4 do SIWZ. 5. W celu potwierdzenia warunku z Rozdziału. IX pkt. 8 SIWZ: k) Przedstawią podpisane oświadczenie wg załącznika nr 8, zobowiązujące do: - Realizacji zamówienia w ciągu 48 godzin, a w sytuacjach tego wymagających oraz sezonie letnim w ciągu 24 godzin. - Wykonywania niezbędnych napraw krawieckich. - Nieodpłatnego udostępnienia wózków do przewożenia bielizny. 6. W przypadku Wykonawców zamówienia nie będących producentami, zobowiązani są oni do wpisania w załączniku nr 3 do specyfikacji w kolumnie -uwagi, nazwy producenta. 7. Na zasadach określonych w art. 23 ustawy Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 8. Pozostałe dokumenty: l) Formularz ofertowy - załącznik nr 2, m) Formularz cenowy - załącznik nr 3,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niwa.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA w Kołobrzegu, 78-100 Kołobrzeg ul. C.K. Norwida 3, Sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA w Kołobrzegu, 78-100 Kołobrzeg ul. C.K. Norwida 3, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.