eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Słupia › Przebudowa Dróg Gminnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-11

Nowa Słupia: Przebudowa Dróg Gminnych
Numer ogłoszenia: 74359 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Słupia, ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3177138.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowaslupia.bip.jur.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Dróg Gminnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - Drogi gminnej w miejscowości Milanowska Wólka, dł. 290mb. Zadanie Nr 2 - Drogi gminnej w miejscowości Pokrzywianka Górna, dł. 405mb. Zadanie Nr 3 - Drogi gminnej w miejscowości Sosnówka, dł. 115mb. Zadanie Nr 4 - Drogi gminnej Nr 1547028 w miejscowości Stara Słupia- Winnica dł. 370mb. Zadanie Nr 5 - Drogi gminnej Nr 1547015 w miejscowości Włochy, dł. 420mb. Zadanie Nr 6 - Drogi gminnej Nr 1547002 w miejscowości Dębniak, dł. 300mb.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: - Zad. Nr 1 -500zł ( pięćset złotych) - Zad. Nr 2 -1000zł ( tysiąc złotych) - Zad. Nr 3 -500zł ( pięćset złotych) - Zad. Nr 4 -500zł ( pięćset złotych) - Zad. Nr 5 -1000zł (tysiąc złotych) - Zad. Nr 6 -1000zł (tysiąc złotych) Forma wadium Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z póź. zm.) 3.Termin i miejsce wniesienia wadium 1. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Ostrowcu Świętokrzyskim O/Nowa Słupia Nr: 35 8507 0004 2007 7006 0381 0025 najpóźniej w dacie składania ofert pieniądze muszą się znaleźć na koncie Zamawiającego. Kserokopię dowodu wpłaty (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty. 2. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 2 (Formy wadium) SIWZ kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Ponadto do oferty należy dołączyć, w osobnej koszulce, oryginał tego dokumentu. Nie bindować i nie zszywać z ofertą. 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 05.05.2008r. o godz. 1000 Uwaga: Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą. Oferta zabezpieczona na okres krótszy niż wymagany zostanie odrzucona. 4. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem oferenta z postępowania. 5. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy, a mianowicie - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy ; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Zwrot wadium Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, gdy: 1. upłynął termin związania ofertą; 2. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3. zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona, Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Utrata wadium Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w sytuacjach wskazanych w cz. VI pkt 3 ppkt. 5 lit a, b i c SIWZ..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, 3. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie; Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie i formie określonej w SIWZ: 1) Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, (w przypadku składania oferty wspólnie wymóg dotyczy wszystkich wspólników). b) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ, (w przypadku składania oferty wspólnie wymóg dotyczy wszystkich wspólników) c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. (w przypadku składania oferty wspólnie wymóg dotyczy wszystkich wspólników). d) Wykażą, iż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 1 zamówienie obejmujące roboty w zakresie będącym przedmiotem zamówienia na kwotę, nie mniejszą niż 200 000 PLN , podając nazwy, adresy inwestorów obiektów zrealizowanych w ramach tych zamówień - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 (do wykazu należy dołączyć referencje). e) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert: f) Do oferty należy dołączyć harmonogram rzeczowo finansowy prac Uwaga: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinien złożyć dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r .( Dz. U. z 2006, Nr 87,poz. 605 ) 3) Do oferty należy dołączyć także Parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg załącznika Nr 6 do SIWZ oraz wypełniony załącznik nr 8 (sprzęt przewidziany do realizacji umowy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowaslupia.bip.jur.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Nowej Słupi ul. Rynek 15 26-006 Nowa Słupia pokój nr 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Nowej Słupi ul. Rynek 15 26-006 Nowa Słupia sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 04.06.2008.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa Dróg Gminnych Drogi gminnej w miejscowości Milanowska Wólka, dł. 290mb..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi gminnej w miejscowości Milanowska Wólka, dł. 290mb..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.11.12.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa Dróg Gminnych Drogi gminnej w miejscowości Pokrzywianka Górna, dł. 405mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi gminnej w miejscowości Pokrzywianka Górna, dł. 405mb.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.11.12.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa Dróg Gminnych Drogi gminnej w miejscowości Sosnówka, dł. 115mb..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi gminnej w miejscowości Sosnówka, dł. 115mb..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.11.12.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przebudowa Dróg Gminnych Drogi gminnej Nr 1547028 w miejscowości Stara Słupia- Winnica dł. 370mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi gminnej Nr 1547028 w miejscowości Stara Słupia- Winnica dł. 370mb.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.11.12.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przebudowa Dróg Gminnych Drogi gminnej Nr 1547015 w miejscowości Włochy, dł. 420mb..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi gminnej Nr 1547015 w miejscowości Włochy, dł. 420mb..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.11.12.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przebudowa Dróg Gminnych Drogi gminnej Nr 1547002 w miejscowości Dębniak, dł. 300mb..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi gminnej Nr 1547002 w miejscowości Dębniak, dł. 300mb..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.11.12.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.