Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-07
Koszalin: Dostawa urządzeń warsztatowych na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie i jednostek będących na jego zaopatrzeniu, znak sprawy 45/WOG/D/Samoch./16.
Numer ogłoszenia: 74327 - 2016; data zamieszczenia: 07.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. 4 Marca, 75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95, faks 94 3456244.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń warsztatowych na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie i jednostek będących na jego zaopatrzeniu, znak sprawy 45/WOG/D/Samoch./16..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń warsztatowych na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie i jednostek będących na jego zaopatrzeniu - 7 zadań. 2.Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, cechy, przeznaczenie przedmiotu zamówienia, a także ilości określone zostały w załącznikach nr 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8 do SIWZ - Formularz cenowy (dla każdego zadania oddzielnie). 3.Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia:1) Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załączniki nr 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8 do SIWZ. 2) dostarczone urządzenia będące przedmiotem zamówienia powinny być fabrycznie nowe w kategorii I, w pierwszym gatunku, nie używane, nie regenerowane, zgodne z dokumentacją techniczną producenta oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. 3) urządzenia elektryczne oraz mechaniczne do pracy pod obciążeniem powinny posiadać oznakowane CE oraz deklarację zgodności, zgodną z wymaganiami zasadniczymi, potwierdzającą uprawnienia do oznakowania przedmiotu zamówienia przez producenta zgodnie z aktualnymi przepisami. 4) urządzenia powinny być dostarczone w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację urządzenia np. ilość, rodzaj, parametry itp. bez konieczności naruszania opakowania. Opakowania powinny posiadać zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport. 4.Informacja o ofercie równoważnej:1) Zamawiający przedstawił minimalne parametry urządzeń, które spełniały by założone wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe.2) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych urządzeń pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia (dla każdego zadania oddzielnie).3) Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 uPzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (dla każdego zadania oddzielnie). 5.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Za prace zrealizowane przez Podwykonawców Wykonawca będzie odpowiadał jak za własne. Wykonawca, odpowiedzialny jest za działania lub zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza (art. 474 KC) jak za własne zachowanie. 6.Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy - projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia - załącznik nr 12 SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.62.00-0, 42.41.30.00-4, 42.65.20.00-1, 44.51.10.00-5, 44.51.29.40-3, 42.66.20.00-4, 42.66.10.00-7, 42.65.00.00-7, 33.12.41.00-6, 42.12.34.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 9 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 9 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 9 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 9 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 9 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Formularz oferty - załącznik nr 1, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (podpisanie formularza stanowi złożenie oświadczeń wymaganych od Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, a zapisanych w formularzu). 2)Formularz cenowy (dla każdego zadania oddzielnie), który stanowi załącznik nr 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę; 3)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków dopuszczających realizację przedsięwzięcia przez zatrudnionych u siebie cudzoziemców (dotyczy również podwykonawców) - przed zawarciem przedmiotowej umowy. 4)Oświadczenie Wykonawcy za zatrudnionych pracowników o przestrzeganiu przez nich wewnętrznych przepisów obowiązujących w obiektach i na terenach Zamawiającego - przed zawarciem przedmiotowej umowy. 5)Pełnomocnictwo określające zakres uprawnień osoby (-ób) upoważnionej przez Wykonawcę do jego reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez Wykonawcę. 6)Umowa konsorcjum lub spółki cywilnej - przed podpisaniem umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin wykonania zamówienia - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.17wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, lokal nr 207, budynek nr 15 w Koszalinie ul. 4-go Marca 3 (Sekcja Zamówień Publicznych, przez Biuro Przepustek), numer telefonu 261456195..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Kancelaria Jawna 17 WOG (numer telefonu 261456417), która znajduje się na I piętrze, lokal nr 110 w budynku nr 15 w Koszalinie ul. 4-go Marca 3 (przez Biuro Przepustek)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa narzędzi ręcznych i elektromechanicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi ręcznych i elektromechanicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.65.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa narzędzi spawalniczych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi spawalniczych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.66.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa narzędzi pneumatycznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi pneumatycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.65.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa narzędzi diagnostycznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi diagnostycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa urządzeń podnośnikowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń podnośnikowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.62.00-0, 42.41.30.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa regałów magazynowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa regałów magazynowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa narzędzi ręcznych i zestawów narzędziowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi ręcznych i zestawów narzędziowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.10.00-5, 44.51.29.40-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Frezowanie oraz karczowanie pni na terenie działania RDW w Stargardzie
- Remont budynku warsztatowego nr 58 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Koszalińskiej w Kołobrzegu.
- Opatrunki specjalistyczne dla pacjentów z EB
- Przebudowa chodników w ciągu DW 106 m. Parlino, m. Nowogard ul. Kościuszki, w ciągu DW 147 m. Gostomin
- Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno - porządkowego w częściach wspólnego użytkowania w budynkach Gminy Miasto Koszalin będących w administrowaniu i zarządzaniu ZBM w Koszalinie
- Usługi serwisu pogwarancyjnego inst. klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i klimatyzatorów oraz przeglądów gwarancyjnych klimatyzatorów w Oddziale ZUS w Koszalinie i w podległych Inspektoratach - 2 części
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MEBLI DLA JEDNOSTEK UKSW W WARSZAWIE
- Wyposażenie żłobka samorządowego w Siedliskach.
- 91/ZP/25 DOSTAWA REGAŁÓW SŁUPKOWYCH MAGAZYNOWYCH DWUPALETOWYCH
- dostawa i montaż fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad, wykonanych zgodnie z normami branżowymi mebli na potrzeby Toruńskiego Centrum Usług Społecznych z podziałem na 2 części
- DZP.271.21.2025 Dostawa sprzętu medycznego
- Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych do analizatora parametrów krytycznych ABL 90 FLEX wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych backup na okres 36 miesięcy
więcej: Urządzenia diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.