To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-07
Słupia Wielka: Dostawa kas i drukarek fiskalnych.
Numer ogłoszenia: 74295 - 2011; data zamieszczenia: 07.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 62113 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych, , 63-022 Słupia Wielka, woj. wielkopolskie, tel. 61 2852341, faks 61 2853558.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kas i drukarek fiskalnych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa 40 szt. kas fiskalnych oraz 14 szt. drukarek fiskalnych. Warunkiem koniecznym jest możliwość nadania numeru IP w celu zagwarantowania pełnej identyfikowalności każdej kasy w sieci TCP/IP. Komunikacja pomiędzy kasą a komputerem z programem zarządzającym magazynem Symfonia Handel Forte i sprzedażą odbywa się za pośrednictwem interfejsu LAN/WAN. Możliwość lokalnego i zdalnego zarządzania kasami poprzez sieć VPN przy wykorzystaniu protokołu TCP/IP. Komunikacja kasa - centrala - kasa odbywa się za pomocą wiadomości tekstowych. Dostarczone oprogramowanie zarządzające kasami zapewnia:lokalną i zdalną konfigurację kas, zautomatyzowany odczyt ze wszystkich (min. 40szt.) kas zainstalowanych w sieci LAN/WAN, funkcję awaryjnego odzyskania danych z kas, priorytetowanie, kolejkowanie i wznawianie przerwanych zadań wymiany danych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.14.20.00 - Maszyny księgujące i kasy rejestrujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OFFICE-SYSTEM Sp. z o.o., ul. Akacjowa 4, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162960,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 172027,80
Oferta z najniższą ceną: 172027,80 / Oferta z najwyższą ceną: 177277,44
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.