eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupia Wielka › Dostawa kas i drukarek fiskalnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-07

Słupia Wielka: Dostawa kas i drukarek fiskalnych.
Numer ogłoszenia: 74295 - 2011; data zamieszczenia: 07.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 62113 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych, , 63-022 Słupia Wielka, woj. wielkopolskie, tel. 61 2852341, faks 61 2853558.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kas i drukarek fiskalnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa 40 szt. kas fiskalnych oraz 14 szt. drukarek fiskalnych. Warunkiem koniecznym jest możliwość nadania numeru IP w celu zagwarantowania pełnej identyfikowalności każdej kasy w sieci TCP/IP. Komunikacja pomiędzy kasą a komputerem z programem zarządzającym magazynem Symfonia Handel Forte i sprzedażą odbywa się za pośrednictwem interfejsu LAN/WAN. Możliwość lokalnego i zdalnego zarządzania kasami poprzez sieć VPN przy wykorzystaniu protokołu TCP/IP. Komunikacja kasa - centrala - kasa odbywa się za pomocą wiadomości tekstowych. Dostarczone oprogramowanie zarządzające kasami zapewnia:lokalną i zdalną konfigurację kas, zautomatyzowany odczyt ze wszystkich (min. 40szt.) kas zainstalowanych w sieci LAN/WAN, funkcję awaryjnego odzyskania danych z kas, priorytetowanie, kolejkowanie i wznawianie przerwanych zadań wymiany danych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.14.20.00 - Maszyny księgujące i kasy rejestrujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OFFICE-SYSTEM Sp. z o.o., ul. Akacjowa 4, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162960,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 172027,80

  • Oferta z najniższą ceną: 172027,80 / Oferta z najwyższą ceną: 177277,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.