Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-04
Toruń: DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU WYSTAWIENNICZEGO WRAZ Z ELEMENTAMI ARANŻACYJNYMI NA WYSTAWĘ STAŁĄ W ODDZIALE MUZEUM OKRĘGOWEGO W TORUNIU - DOM ESKENÓW PN. TORUŃ I JEGO HISTORIA, III ETAP REALIZACJI WYSTAWY
Numer ogłoszenia: 74195 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Okręgowe w Toruniu , ul. Rynek Staromiejski 1, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 622-70-38.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU WYSTAWIENNICZEGO WRAZ Z ELEMENTAMI ARANŻACYJNYMI NA WYSTAWĘ STAŁĄ W ODDZIALE MUZEUM OKRĘGOWEGO W TORUNIU - DOM ESKENÓW PN. TORUŃ I JEGO HISTORIA, III ETAP REALIZACJI WYSTAWY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do oddziału Muzeum Okręgowego w Toruniu - Domu Eskenów, sprzętu wystawienniczego i elementów aranżacji zgodnie z poniższym opisem oraz ich montaż we wskazanych w specyfikacji i załączonym do niej wzorze umowy, terminach. 2. Przedmiot zamówienia został opisany przez: a) Projekt plastyczny wystawy stanowiący załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - w zakresie odnoszącym się do sal nr 1 (306) i nr 2 (308), b) Projekt wykonawczy stanowiący załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Wykonawca powinien wykonać wszystkie elementy określone w projekcie łącznie z nadrukami, za wyjątkiem dostawy i montażu sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz wykonania projektów graficznych tablic i programów multimedialnych. Wykonawca jest zobowiązany do współpracy w trakcie wykonywania zamówienia z innymi wykonawcami następujących elementów wystawy: a) dostawa i montaż sprzętu multimedialnego - w ramach współpracy Wykonawca przygotowuje wszystkie elementy do montażu sprzętu, np. obudowy za wyjątkiem uchwytów lub innych elementów gotowych, kompatybilnych z dostarczanym sprzętem, a także zobowiązuje się do uwzględnienia w harmonogramie prac prace wykonywane w ramach montażu sprzętu. b) wykonanie projektów tablic graficznych oraz programów multimedialnych - wykonawca jest zobowiązany do współpracy w zakresie udzielenia informacji niezbędnych wykonawcy projektu tablic, wykonawca projektu tablic ma prawo skontrolować wykonane wydruki, w sposób określony w trakcie ustalania harmonogramu pracy. 4. W ramach zamówienia wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszystkich prac elektrycznych określonych w projekcie, a także takich, które bezpośrednio nie wynikają z projektu, a są niezbędne do zrealizowania zamówienia oraz wszystkich robót związanych z przygotowaniem do podłączenia sprzętu multimedialnego. Prace te muszą spełniać wszystkie wymogi bezpieczeństwa oraz nie mogą zakłócać estetyki ekspozycji. 5. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy harmonogramu, uzgodnienia go z Zamawiającym, uwzględniającego współpracę z Dostawcą sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz Wykonawcą programów multimedialnych i projektów graficznych tablic będących podstawą wykonania nadruków. 6. Koordynatorem prac jest Zamawiający. Wykonawca jest zobowiązany do informowania na bieżąco Zamawiającego o wszelkich rozmowach pomiędzy nim a wykonawcami poszczególnych elementów wystawy. 7. Wykonawca planując harmonogram prac powinien uwzględnić następujące elementy: a) 1.09.2014 - termin dostarczenia przez Zamawiającego projektów tablic graficznych do wydruków wielkoformatowych, w zakresie określonym w projekcie wykonawczym, b) 1.09.2014 - możliwość rozpoczęcia montażu na salach wystawowych, godziny pracy ustalane zgodnie z zapisami w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, c) 30.09.2014 - termin zakończenia elementów niezbędnych do montażu sprzętu multimedialnego, ustalonych w trakcie uzgadniania harmonogramu, d) na czas montażu sprzętu multimedialnego oraz dalszych prac związanych z wgraniem programów i wykonywaniem ostatecznych poprawek Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z pozostałymi wykonawcami, e) montaż sprzętu multimedialnego odbywać się będzie w terminie od 1.10.2014 do 10.10.2014, f) wgranie programów multimedialnych odbywać się będzie w terminie od 11.10.2014 do 20.10.2014. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wpływu na postać i wykonanie otworów wentylacyjnych w obudowach przy grzejnikach oraz przy sprzęcie multimedialnym w trakcie realizacji zamówienia - jeżeli Zamawiający stwierdzi taką potrzebę. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania zmian w wykonywanych przez siebie elementach aranżacji, wskazanych przez Zamawiającego ze względu na umiejscowienie czujników, kamer itp. elementów. 9. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do transportu wszystkich przewidzianych elementów montażowych, usuwania śmieci oraz innych prac niezbędnych do wykonania zamówienia. 10. Z zapisu w projekcie wykonawczym stanowiącym załącznik nr 8 wycofuje się: Zapis nr 1. Obojętność chemiczna musi być potwierdzona raportem/sprawozdaniem z badań dotyczących korozyjności materiałów używanych przez Wykonawcę do produkcji gablot, tzw. ODDY TEST. Raport dotyczy także zastosowanego kleju do klejenia szyb z profilami konstrukcyjnymi, lakieru zastosowanego do lakierowania gablot, użytego silikonu do doszczelniania gabloty oraz innych uszczelek, zastosowanych w gablocie. Rezultaty testu jednoznacznie gwarantują brak zagrożeń ze strony stosowanych w budowie gablot materiałów w odniesieniu do zbiorów prezentowanych w gablotach. Zapis nr 2. W celu zapewnienia neutralnego otoczenia prezentowanym obiektom oraz utrzymania odpowiedniej wilgotności względnej wewnątrz gabloty, powinny one mieć szczelność na poziomie współczynnika ACD nie wyższym niż 0.4 (maksymalnie jedna wymiana powietrza w gablocie na dwa i pół dnia). Pomiar powinien być przeprowadzony atestowanym sprzętem zgodnie z normą PN-EN ISO 12569. Zapis nr 3. Wykonawca powinien dostarczyć łącznie z opinią odpowiednie obliczenia inżynierskie, a także: Raport Sprawozdanie z badań wytrzymałościowych zawiasów zastosowanych w układzie otwierającym drzwi gablot i przenoszących duże obciążenia. Badania muszą być przeprowadzone przez Akredytowane Laboratorium Wytrzymałości Materiałów posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji i muszą określać maksymalne siły, które zawiasy mogą przenosić. Siły te należy uwzględnić w obliczeniach inżynierskich, które muszą być wykonane przy ocenie proponowanych rozwiązań technicznych. Raport/Sprawozdanie z badań wytrzymałościowych złącza szyba, klej, profil metalowy, do którego mocowany jest zawias wieloprzegubowy. Badania muszą być przeprowadzone przez Akredytowane Laboratorium Wytrzymałości Materiałów posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji i muszą określać maksymalne siły, które złącze może przenosić. Siły te należy uwzględnić w załączonych obliczeniach inżynierskich. A także inne podobne, jeżeli odnoszą się do określonych wyżej badań i ekspertyz. 11. Praca w budynku może odbywać się: a) w dni powszednie od 8.30 do 16.00, jeżeli na salach będą przechowywane eksponaty praca będzie się odbywać pod nadzorem pracowników Zamawiającego, b) w soboty i niedziele od 8.30 do 16.00 pod warunkiem, że na salach nie będą przechowywane eksponaty, c) prace głośne, które mogłyby zakłócać zwiedzanie udostępnionych sal wystawowych mogą się odbywać w poniedziałki lub inne dni do godz. 10.00. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień dodatkowych - stwierdzonych na podstawie uzgodnionego pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą protokołu konieczności. 13. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. 14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 15. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. 16. Dopuszcza się możliwość powierzenia prac podwykonawcom, Wykonawca jest zobowiązany do określenia przy składaniu oferty zakresu i rodzaju prac, które zamierza powierzyć podwykonawcom..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie elementów określonych w projekcie o wartości do 20% wartości zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.40.00 - Sprzęt wystawowy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się obowiązku wniesienia wadium przez Wykonawcę
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie rozszerza opisu tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia określonego w rozdziale III SIWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku wykonywania świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywali lub wykonują zamówienie polegające na dostawie i montażu sprzętu wystawienniczego do muzeum lub innej instytucji kultury za kwotę: 150.000,00 zł brutto, Wykonawca może sumować zamówienia, tak by wykazać dostawę i montaż odpowiedniego sprzętu, a także by wykazać wykonanie zamówień na wskazaną kwotę,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie rozszerza opisu tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie rozszerza opisu tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia określonego w rozdziale III SIWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, - w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wówczas ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być sporządzone w formie pisemnej. Pełnomocnictwo takie może również wynikać z umowy konsorcjum, którą w tym przypadku w oryginale lub poświadczonej kopii Wykonawca załącza do oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w wymienionych niżej okolicznościach: a) Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, inne klęski żywiołowe, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej. b) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, c) Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie lub w załącznikach do umowy, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, d) Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy bądź terminy wynikające z harmonogramów płatności, e) Zmiana w zakresie technologii - jeżeli dostarczany sprzęt będzie spełniał warunki wymagane dla realizacji zamówienia, f) Zmiana terminów realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Wykonawcy, jeżeli Zamawiający wyrazi zgodę, g) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie zmiany przedmiotu zamówienia, terminu realizacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.muzeum.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Okręgowe w Toruniu
Rynek Staromiejski 1
87-100 Toruń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Okręgowe w Toruniu Rynek Staromiejski 1 87-100 Toruń sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Zakup i dostarczenie materiałów edukacyjnych niezbędnych do wdrażania programu dwujęzyczności w przedszkolach, w ramach projektu "Dwujęzyczne przedszkolaki Kujaw i Pomorza"
- Badanie sprawozdania finansowego Województwa Kujawsko-Pomorskiego za 2025 i 2026 rok
- Wykonanie remontu dachu ceramicznego wraz z wymianą obróbek blacharskich, remontem kominów oraz pozostałymi robotami towarzyszącymi - budynek mieszkalny przy ul. Wysokiej 6 w Toruniu.
- REMONT SANITARIATÓW W BUDYNKU NR 59 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY ULICY OKÓLNEJ 32-40 W TORUNIU
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY STALOWA WOLA
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Stubno
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.