eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko nad DunajcemDRUK BILETÓW I MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH PPN W 2014 ROKU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-04

Krościenko nad Dunajcem: DRUK BILETÓW I MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH PPN W 2014 ROKU
Numer ogłoszenia: 74183 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86084 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pieniński Park Narodowy, ul. Jagiellońska 107, 34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie, tel. 18 2625601, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DRUK BILETÓW I MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH PPN W 2014 ROKU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk biletów i materiałów informacyjnych PPN wraz z dostawą do siedziby zamawiającego. Opis poszczególnych elementów: a) Druk informatora PPN - nakład: 3000 szt. - format: 335/487mm (B3) - papier: kreda 150g - druk: pełny kolor (4+4) - bigowanie (4 gięcia, 8 pól - sposób jak w mapach) b) Druk folderu tematycznego I (mniejszy) - nakład: 3000 szt. - format: 335/487mm (B3) - papier: kreda 150g - druk: pełny kolor (4+4) - bigowanie (4 gięcia, 8 pól - sposób jak w mapach) c) Druk folderu tematycznego II (mniejszy) - nakład: 3000 szt. - format: 335/487mm (B3) - papier: kreda 150g - druk: pełny kolor (4+4) - bigowanie (4 gięcia, 8 pól - sposób jak w mapach) d) Druk folderu tematycznego III (większy) - nakład: 3000 szt. - format: 500/487mm - papier: kreda 150g - druk: pełny kolor (4+4) - bigowanie (5 gięć, 12 pól, sposób jak w mapach) Poz. 3a, 3b, 3c to identyczne zamówienia ze wzg. na ilość i parametry techniczne, różna będzie treść i opracowanie graficzne. Poz. 3d - format większy niż w/w pozycje poza tym parametry techniczne i sposób składania bez zmian. e) Druk mapy (szlaki turystyczne, z drugiej strony tekst - informator) - nakład 5000 szt. - format 297/420mm (A3), bez bigowania - papier zwykły, biały, gr. 100-120g - pełen kolor (4+4), obie strony - mapy klejone w bloki (po 100 lub 200 arkuszy)-klejenie na jednej krawędzi (dłuższej) umożliwiające wyrywanie pojedynczych kartek f) Druk biletów na spływ - nakład: 280 000 szt. (10 różnych wzorów) - nakład każdego wzoru wynosi 28.000 sztuk, tj. razem 280 000 sztuk, w tym: 200 000 szt. to bilety normalne z nadrukowaną ceną 4,00 zł 80 000 szt. to bilety ulgowe z nadrukowaną ceną 2,00 zł. - format 222/105mm - karton grub. 230g jednostronnie kredowany, lakier dyspersyjny - druk offsetowy barwny, przód pełen kolor (4+4), z tyłu jeden kolor - numerowanie: kolejna numeracja kart od nr 1 na każdym wzorze dla biletów normalnych i kolejna numeracja kart od nr 1 na każdym wzorze dla biletów ulgowych - pakowanie kart: tworzenie kompletów po 10 sztuk (w jednym komplecie każdy z wzorów z tym samym numerem), a następnie w paczki po 100 kompletów osobno bilety normalne, a osobno bilety ulgowe. Zamawiający dostarcza wykonawcy gotowe opracowanie graficzne (wyłącznie w programie CorelDraw ze wstępnym przygotowaniem do druku: litera w krzywych, zdjęcia CMYK, przewidziany spad) w terminie minimum 2 tygodnie dla poz. 3a do 3e i minimum miesiąc dla poz. 3f. Przedmiot zamówienia obejmuje druk wyszczególnionych materiałów, z finalnym przygotowaniem technicznym do druku (w zależności od posiadanego oprogramowania i sprzętu itp.) wraz z dostarczeniem na adres zamawiającego (własny transport, przesyłka, kurier itp.) Wszystkie materiały są do wglądu na miejscu, w siedzibie PPN w Krościenku n.D ul. Jagiellońska 107b, pok. 208 lub 211. Zamawiający może przesłać zainteresowanym przykładowe wzory dotychczasowych folderów, mapy i biletów lub pocztą elektroniczną opracowania graficzne (tzw. wglądówki, w formacie jpg).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Flexergis sp. z o.o, ul. Elektrodowa 45 c, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28499,10

  • Oferta z najniższą ceną: 28499,10 / Oferta z najwyższą ceną: 54095,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.