eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskRoboty budowlaneMontaż sieci komunikacyjno - zasilającej systemu parkingowego GPP VARIANT Firmy GREEN PARKING POLSKA wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2012-04-02

Gdańsk: Roboty budowlane: Montaż sieci komunikacyjno - zasilającej systemu parkingowego GPP VARIANT Firmy GREEN PARKING POLSKA wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 74153 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku , ul. Ołowianka 1, 80-751 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 3206250, faks (058) 323 83 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane: Montaż sieci komunikacyjno - zasilającej systemu parkingowego GPP VARIANT Firmy GREEN PARKING POLSKA wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Przedmiotem wykonania jest zamontowanie i uruchomienie kompletnego systemu parkingowego GPP Variant Green Center zakupionego w 2011 roku przez Polską Filharmonię Bałtycką w Gdańsku I. W zakresie robót związanych z montażem, uruchomieniem systemu parkingowego jest między innymi : 1. wykonanie i ułożenie sieci komunikacyjno-zasilającej w projektowanej kanalizacji kablowej system parkingowego na odcinku ok. 670 mb ( pkt. 1-2-3-4 ) pomiędzy szlabanem wjazdowym ( obok budynku mieszkalnego ul. Ołowianka 1 A ) - Automatem Biletowym - szlabanem wyjazdowym ( brama wyjazdowa w kierunku kanału portowego ) zgodnie z załączonym rysunkiem, wraz z niezbędną infrastruktura i urządzeniami, ułożenie sieci w gruncie zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 2. wykonanie i ułożenie sieci komunikacyjnej pomiędzy projektowaną studnią kanalizacji komunikacyjnej przy budynku ul. Ołowianka 1 A a studnią kanalizacji komunikacyjnej przy budynku Głównym PFB 75,0 mb + 50 mb ( pkt.2-1-5-6 ) zgodnie z projektowaną trasą kanalizacji kablowej, ułożenie w istniejących przepustach kablowych, kabel światłowodowy uniwersalny 12 x50na125 wraz ze skrętką teleinformatyczną 8 żyłowa FTP kategoria 6e, 3. wykonanie i ułożenie sieci komunikacyjnej pomiędzy studnią kanalizacji komunikacyjnej przy budynku Głównym PFB a pomieszczeniem w piwnicy pod Salą Kameralną do pomieszczenia II p nr 215 , ok. 198 mb , ( 6-7-8) ułożenie w istniejącym przepuście kablowym wraz z podłączeniem do wewnętrznej sieci informatycznej w budynku PFB, kabel światłowodowy uniwersalny 12 x 50na125 wraz z skrętką teleinformatyczną 8-zyłowa FTP, kategoria 6 e 4. wykonanie niezbędnych towarzyszących robót budowlanych, 5. zakotwienie , podłączenie urządzeń systemu parkingowego GPP Variant Green Center, 6. wykonanie niezbędnych prób urządzeń i instalacji wg obowiązujących norm i przepisów, 7. podłączenie, konfiguracja, uruchomienie urządzeń, uruchomienie instalacji komunikacyjno-zasilającej systemu parkingowego, konfiguracja oprogramowania, 8. złożenie deklaracji kompletności wykonanych prac oraz zgodności z projektem technicznym i dokumentacją producenta systemu oraz warunkami podłączenia przyłącza zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę Na projektowanym odcinku należy ułożyć sieć zasilającą zgodnie z projektem technicznym oraz sieć teleinformatyczną. Komunikacja pomiędzy serwerem a urządzeniami wchodzącymi w skład systemu parkingowego wykonana jest w topologii magistrali , to znaczy od urządzenia do urządzenia, zakończona serwerem. Magistrale prowadzone w gruncie muszą być wykonane kablem żelowym przystosowanym do zewnętrznych warunków. Wszystkie prowadzone przewody, kable muszą być osłonięte rurami ochronnymi PCV o średnicy minimalnej 110 mm ( np. peszel ).Doprowadzenie przewodów sygnałowych jak i zasilających do terminali wjazdowo/wyjazdowych powinno odbywać się poprzez wprowadzenie kabli do rur instalacyjnych umieszczonych w warstwie wykończeniowej posadzki zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie . II. Połączenie stojak - bariera Pomiędzy stojakiem wjazdowym a barierą wyjazdową jak i pomiędzy stojakiem wyjazdowym i barierą wyjazdową należy ułożyć następujące przewody : - kabel UTP zw 4x2x0.5 cat.6 w odcinkach powyżej 100m światłowody - kabel YKY 3x2,5 - kabel YKY 4 x 1,5 Przewody te służą do sterowania , kontroli i zasilania bariery .Wszystkie prowadzone w gruncie przewody w osłonie ochronnej PCV min średnica 110 mm. III. Sieć zasilająca Do zasilania wszystkich urządzeń źródłem zasilania jest napięcie jednofazowe 230V ACna16 A oraz kabel YDY 3 x 2,5 z zabezpieczeniem 10 A , odcinki w gruncie ułożenie kablem ziemnym np.YKY 3x2,2 Madex IV. Intercom - głośne porozumiewanie się z klientem w technologii VOIP Okablowanie musi być wykonane w topologii gwiazdy kabel UTP 4x2x0,5 cat 6 , odcinki prowadzone w gruncie należy prowadzić kablem żelowym przystosowanym do warunków zewnętrznych w gruncie w odcinkach dłuższych niż 100 mb , zastosować kabel światłowodowy. V. Pętle indukcyjne W celu zapewnienia jak najlepszej detekcji przewód pętli powinien być instalowany na głębokości pozwalającej wykrywać różnej klasy pojazdy a z drugiej strony tak głęboko żeby zapewnić odporność na uszkodzenia mechaniczne , rozłożenie pętli w obwodzie prostokąta 1 m x 2 m Przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania co do zakresu, ryzyka trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonawstwo przyjętego zamówienia wraz z odbyciem wizji lokalnej na terenie Polskiej Filharmonii Bałtyckiej w celu zapoznania się z trasą kanalizacji kablowej systemu parkingowego. PFB w Gdańsku ul. Ołowianka 1 posiada zakupiony w grudniu 2011 roku system parkingowy GPP Variant Green Center, który należy zamontować, uruchomić wraz z siecią komunikacyjno-zasilającą na terenie PFB w Gdańsku wg trasy projektowanej kanalizacji kablowej . Montaż należy wykonać zgodnie z : 1. projektem technicznym instalacji kanalizacji kablowej złożonym do pozwolenia na budowę, 2. instrukcją Dokumentacji Techniczno-Ruchowej i zaleceniami producenta systemu parkingowego Green Parking Polska Sp z oo ul. Opaleniecka 67, 60-362 Poznań, 3. Obowiązującymi w tym zakresie normami, przepisami oraz Prawem Budowlanym, Urządzenia systemu parkingowego muszą zostać zamontowane przez Wykonawcę, posiadającego odpowiednie uprawnienia od producenta Urządzeń Systemu Parkingowego GRENN PARKING POLSKA Sp z oo Poznań ul. Opalenicka 67 . Wykonanie montażu przez osoby bez odpowiednich uprawnień od producenta systemu może skutkować utratą gwarancji na zakupione urządzenia systemu parkingowego. Dlatego też robotami musi kierować osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia budowlane w tym zakresie, pełniąca funkcje kierownika budowy zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę. Pracownicy wykonujący specjalistyczne prace instalacyjne musza posiadać aktualne uprawnienia do wykonywania danego zakresu robót. Termin rozpoczęcia robót : 7 dni od daty podpisania umowy Termin zakończenia robót : 50 dni od daty podpisania umowy - roboty budowlane Informacje szczegółowe : W załącznikach : 1.Mapa terenu Polskiej Filharmonii Bałtyckiej z zaznaczoną trasą ułożenia toru kablowego do zasilania poszczególnych urządzeń, 2.Projekt techniczny: Opis techniczny do projektu elektrycznego Opis techniczny do systemu parkingowego Rys. Nr 1 Kanalizacja kablowa Rys. Nr 2 Schemat zasilania Uzgodnienia 3. Specyfikacja Techniczna Wykonania robót W zakresie znajduje się również: a) usuwanie wszelkich kolizji i wykonanie prac, które nie są ujęte w projektach, a można je było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją b) dostarczenie zamawiającemu dokumentacji powykonawczej na wykonane roboty wraz z niezbędnymi atestami i aprobatami na użyte materiały. c) zabezpieczenie istniejących elementów przed zabrudzeniem, uszkodzeniem itp. Uwagi końcowe 1. Zastosowane materiały muszą posiadać aktualne świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub posiadać inne aktualne certyfikaty . 2. Odpady winny być zagospodarowane ze szczególnym uwzględnieniem ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r o odpadach ( Dz.U.nr 185 z 2010 poz.1243 ) Gwarancja na wykonane roboty min 24 miesięcy. Odbiór oprogramowania integracyjnego - systemu transmisji kodów kreskowych - systemu biletowego użytkowanego w Polskiej Filharmonii Bałtyckiej z systemem Parkingowym nastąpi po przetestowaniu na co najmniej na jednym zdarzeniu artystycznym zorganizowanym w Filharmonii..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót, zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 Pzp, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.81.10 - Bariery drogowe 38.70.00.00 - Liczniki czasu i tym podobne; parkometry .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty - na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty - na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty - na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty - na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty - na zasadzie spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Urządzenia systemu parkingowego muszą zostać zamontowane przez Wykonawcę, posiadającego odpowiednie uprawnienia od producenta Urządzeń Systemu Parkingowego GRENN PARKING POLSKA Sp z oo Poznań ul. Opalenicka 67 . Wykonanie montażu przez osoby bez odpowiednich uprawnień od producenta systemu może skutkować utratą gwarancji na zakupione urządzenia systemu parkingowego

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, w szczególności zmiany umowy mogą dotyczyć : 1) terminu realizacji zamówienia; 2) wynagrodzenia; 3) warunków płatności. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić w następujących sytuacjach: 1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej t.j. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później aniżeli w ciągu 2 dni od dnia ww zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło; 2) zmiana wynagrodzenia i warunków płatności może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy; 3) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego. 3. Oprócz przypadków określonych w ust. 2. zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności: 1) wystąpienia nie zinwentaryzowanych sieci instalacyjnych lub innych okoliczności ujawnionych w toku prowadzenia prac, które mogą mieć wpływ na stan zachowania odkrytego zabytku i zakresu prac; 2) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, w szczególności związanych z usunięciem skażonej gleby. Termin realizacji może ulec przedłużeniu za zgodą stron o tyle dni ile konieczne będzie do wykonania robót dodatkowych. 4. Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian. 5. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla zachowania swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmonia.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku, ul. Ołowianka 1, 80-751 Gdańsk pokój 108.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku ul. Ołowianka 1, 80-751 Gdańsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.