Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-11
Warszawa: Wymiana zużytej stolarki okiennej - 1434 okien, w lokalach mieszkalnych i użytkowych będących w administracji ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy Oznaczenie sprawy: ZP/7/PN/2008
Numer ogłoszenia: 74137 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy, ul. 11 Listopada 13/15, 03-446 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8186741, fax 022 8186741.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn-praga-pn.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana zużytej stolarki okiennej - 1434 okien, w lokalach mieszkalnych i użytkowych będących w administracji ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy Oznaczenie sprawy: ZP/7/PN/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę wg wskazań Zamawiającego zużytej stolarki okiennej na stolarkę z PCV wraz z parapetami zewnętrznymi w ilości 1350 szt o powierzchni około 3260 m2 oraz drewnianą wraz z parapetami zewnętrznymi w ilości 84 szt o powierzchni około 200 m2 oraz w zależności od potrzeb wymianę parapetów wewnętrznych o powierzchni około 350 m2, w budynkach mieszkalnych i użytkowych znajdujących się na terenie Dzielnicy Praga Północ w tym: - Część I-stolarka z PCV wraz z parapetami zewnętrznymi-761 szt o powierzchni ok.1785 m2, stolarka drewniana wraz z parapetami zewnętrznymi 73 szt o powierzchni ok.170 m2 i parapety wewnętrzne o powierzchni ok. 200 m2, - Część II-stolarka z PCV wraz z parapetami zewnętrznymi-589 szt o powierzchni ok.1475 m2, stolarka drewniana wraz z parapetami zewnętrznymi 11 szt o powierzchni ok.30 m2 i parapety wewnętrzne o powierzchni ok. 150 m2,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.42.11.30 - Instalowanie drewnianych framug i ram i okiennych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.20 - Instalowanie framug i ram okiennych z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 100.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 33 000,00 zł, słownie: trzydzieści trzy tysiące złotych, w tym: część I - 19 000,00 zł słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych, część II - 14 000,00 zł słownie: czternaście tysięcy złotych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać warunki udziału w postępowaniu wymagane art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) tj: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj: a)być uprawnionym do występowania w obrocie prawnym; 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, roboty budowlane co najmniej trzy zamówienia w zakresie robót remontowo-budowlanych zawierających elementy wymiany stolarki okiennej o wartości wymiany stolarki okiennej co najmniej 100.000 zł każde oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały należycie wykonane, b) dysponować do bezpośredniego nadzoru nad robotami i ich koordynacją : 1osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz załączą ww dokumenty, c) dysponować do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia osobami przeszkolonymi pod względem przepisów BHP i p.poż w ilości gwarantującej należyte i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia; 3)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) osiągnąć w okresie ostatniego roku obrotowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie obroty co najmniej 2 000 000 zł , b) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 300 000 zł. c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 50 000 zł oraz będą posiadać takie ubezpieczenie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. 4)nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z postanowień art.24 ust. 1 i 2 pzp tj. a)złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z postanowieniami treści siwz, b)wnieść wadium w wymaganej wysokości i terminie. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik Nr 4 do siwz; 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 5.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 6.aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 7.wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie tj. co najmniej trzy zamówienia w zakresie robót remontowo-budowlanych zawierających elementy wymiany stolarki okiennej o wartości wymiany stolarki okiennej co najmniej 100.000 zł każde wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik Nr 5 do siwz ; 8.uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów osoby przewidzianej do bezpośredniego nadzoru nad robotami i ich koordynacją; 9.oświadczenie o sytuacji finansowej wykonawcy wraz z załączeniem sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy oraz informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert - załącznik Nr 6 do siwz 10.aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 50 000,00 zł; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1, składa odpowiednio dokument lub dokumenty zgodnie z postanowieniami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2006.87.605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn-praga-pn.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatnie do pobrania ze strony internet.lub W-wa,ul.11 Listopada 13/15 pok.101, w cenie 400,00 zł, opłata w kasie AOM4 ul.Bródnowska 24 lub 42 103015080000000550872013, albo za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Warszawa, ul. 11 Listopada 13/15, pokój 206 , piętro I..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I- na terenie AOM Nr 2 i Nr 4- 834 okien.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Część I-stolarka z PCV wraz z parapetami zewnętrznymi-761 szt o powierzchni ok.1785 m2, stolarka drewniana wraz z parapetami zewnętrznymi 73 szt o powierzchni ok.170 m2 i parapety wewnętrzne o powierzchni ok. 200 m2,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.42.11.30-4, 45.42.11.20-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część II- na terenie AOM Nr 3 i Nr 5 - 600 okien.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Część II-stolarka z PCV wraz z parapetami zewnętrznymi-589 szt o powierzchni ok.1475 m2, stolarka drewniana wraz z parapetami zewnętrznymi 11 szt o powierzchni ok.30 m2 i parapety wewnętrzne o powierzchni ok. 150 m2,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.42.11.30-4, 45.42.11.20-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzka zbiorów Biblioteki Muzeum i Instytutu Zoologii PAN
- Usługa kompleksowego zapewnienia zaplecza konferencyjnego na egzaminy i sprawdziany umiejętności organizowane przez UKNF
- Usługa wycinki, nasadzeń, pielęgnacji drzew i frezowania karp
- Dostawa i wymiana/montaż ciepłomierzy, wodomierzy wody zimnej i ciepłej na urządzenia wyposażone w moduły odczytu zdalnego w systemie bezprzewodowym w budynkach mieszkalnych i użytkowych.
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 580 w zakresie budowy chodnika na odc. od km 42+618 do km 45+390 na terenie gminy Kampinos - nr postępowania 110/25
- Dostawa wraz z montażem rolet wewnętrznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie DębowaKłodapoprzez przebudowę części pomieszczeń w budynku szkoły w Stępków i zmiana sposobu użytkowania na budynek kultury centrum aktywności lokalnej
- Remont pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa Lębork
- Poprawa dostępności budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Księżpolu
- Zaprojektowanie i wykonanie pomieszczeń na potrzeby utworzenia i rozwoju Centrum Wsparcia Badań Klinicznych oraz na potrzeby administracyjno-biurowe 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie
- Przebudowa budynku małej sali gimnastycznej - siłowni położonej na terenie Zespołu Szkół Ekonomiczno- Technicznych w Rakowicach Wielkich
- Przebudowa budynku na potrzeby utworzenia Centrum Usług Społecznych w Chojnowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.