Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-24
Adamów: Remont drogi gminnej Rachodoszcze Nr 11835L
Numer ogłoszenia: 74134 - 2009; data zamieszczenia: 24.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Adamów , Adamów 11b, 22-442 Adamów, woj. lubelskie, tel. +48-084-6186102, faks +48-084-6187715.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej Rachodoszcze Nr 11835L.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace ujęte przy wykonaniu remontu drogi gminnej Nr 1108357 L; Prace i roboty pomiarowe przy liniowych pracach ziemnych Roboty ziemne ręczne i mechaniczne Wycinka drzew Wykonanie warstw wzmacniające i podbudowy Ustawienie krawężników na ławach betonowych oraz obrzeży na podsypce piaskowej Wykonanie nawierzchni drogowej z kostki bukowej o grubości 8,00 cm. Wykonanie przelotowych przepustów drogowych Sporządzenie dokumentacji powykonawczej w skład, której wchodzi; Obsługa geodezyjna, z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Art.45 ust.2 i ust.6- Zamawiający okresla wadium w wysokości 4000,00 zł. Wpłata na konto sum depozytowych 47963900092002005001220014. Wpłata wadium musi znajdować sie na koncie w terminie nie przekraczającym terminu date składania ofert, tj. 14 kwietnia 2009 do godz.11:00.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują kadrą zdolną do wykonania zamówienia; 3)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 2.1 - Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1i 2 Prawa zamówień publicznych 2.3 - Wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, 2.4 - Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania 2.5 - Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków 2.6 - Wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 3.Zamawiający odrzuca ofertę, która: 3.1 - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia 3.2 - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia 3.4 - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 3.5 - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 87 ust.2 Pzp, 3.6 - w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1.1- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 1.2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.3 - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 1.4 - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.5 - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.6- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.7- dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą kierować wykonaniem zamówienia, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zamawiający wymaga złożenia w formie zestawienia tabelarycznego zestawienia o posiadanym potencjale technicznym oraz ludzkim. W przypadku kiedy kierownicy występujący z ramienia wykonawcy nie są jego pracownikami, wykonawca musi złożyć oświadczenie, podpisane przez poszczególnych kierowników o ,,dysponowaniu,, jego osobą w czasie trwania umowy i realizacją zobowiązania wynikającego z niniejszego postępowania przetargowego. 1.8- oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokumenty muszą odpowiadać zapisom w rozporządzeniu Prezesa Rady ministrów dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - Oferta winna zawierać dokumenty, dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie 4. Inne dokumenty: 4.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje kadrą osobową zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 4.1.1 - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, w formie wykazu tabelarycznego, 4.1.2. - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 4.1.3. - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, w rozumieniu zamawiającego prace odpowiadające swoim rodzajem i wartością - zbliżoną do przedmiotu zamówienia 4.1.4. - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 5. Dokumenty wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę - osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem ,,za zgodność z oryginałem,,..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.adamow.bip.mbnet.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.adamow.bip.mbnet.pl lub w siedzibie zamawiającego- Urząd Gminy Adamów, Adamów 11b, 22-442 Adamów, pok.Nr 8, pon-pt 7:00 -15:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Adamów, Adamów 11b, 22-442 Adamów, pok.Nr 4- Sekretariat I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudową infrastruktury ośrodka sportowego w Borowej
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
- Wykonanie remontu oraz termomodernizacji budynków usytuowanych przy ul. F. Chopina 8 oraz przy ul. L.Waryńskiego 25 w Żyrardowie w ramach projektu pn."Domy pełne historii - etap II.
- Wymiana źródła ciepła w budynku Urzędu Gminy Masłowice
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





